Mission 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slurpgeit, 9 aug 2006.

1. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag 26 September, meteen betaalt... Nog geen reactie e.d...
    Wil nu idd ook echt gamen :eek:

2. Kev7381

Kev7381 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ging vandaag bellen naar hun

pff kreeg weer een wijf aan de lijn, zei ze ja sorry ik kan niks aan doen. alleen via mail kan het :mad: of ik moet eind van de week weer bellen als die niet binnen is :{

maar.. hoeveeel mensen hebben op dit forum al 360 Binnen gekregen van Mission 360?

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik ga hem deze week bestellen maar als ik dit zo lees dan is het dus niet zo goed geregeld daar.... :eek:
    Das mooi balen want mijn huidige 360 heb ik verkocht en die word vanavond opgehaald....
    Dat zal dus niet zo leuk zijn als het echt in het honderd gaat lopen.....

MrX, weet jij iets van problemen bij Micromedia??

4. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Khad eigenlijk verwacht dat ik nu in mijn luie zetel zat te gamen op de X360 \o/ . Maar dat zal deze week ook niet gaan waarschijnlijk. Komop jongens van MicroMedia! :lol:

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg mensen, is het alleen mogelijk om saves via een memory unit op te slaan? Die krengen zijn duur en ik heb mn huidige 360 dus verkocht en ik heb over twee weken een nieuwe ... wat nu te doen?

6. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kev7381 & ChaSe

ik heb ook vandaag gebeld. Moet ook einde van de week terugbellen.
    Had vorige week al gemaild maar nog geen reacties zal wel weer bellen worden denk ik zomaar eens.

Ik heb zelf 22-Sept-2006 al betaald. En ook nog steeds niks ontvangen.

Kreeg aan de telefoon ook te horen dat micromedia alle mails doorstuurt naar ander bedrijf dat over de actie gaat. Maar dat lijkt me sterk want volgens mij regelen hun de actie zelf. Micromedia stuurt de facturen en micromedia ontvangt het geld.

KevKev had ook 22-sept betaald en die heeft hem al wel binnen. Maar die heeft ook iets van 2 of 3x naar hun gebeld.
    En toen had hij te horen gekregen dat ze er een hoop hadden verzonden. Maar dat lijkt ook niet te kloppen als ik hier zo eens lees.

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  7. Kev7381

Kev7381 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al 5 mails gestuurd. geen 1 reactie.

ook iets van 2 a3 keer gebeld :mad: hoop deze vrijdag antwoord kunnen geven...|:-

8. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de mail zullen we wel geen reactie krijgen.

Maar ik ga vrijdag weer bellen en dan wil ik echt info. En niet van mail maar of bel dan maar terug. Ze moeten gewoon info geven waneer we ze kunne verwachten. Of ze moeten gewoon voor vrijdagmiddag een mailtje sturen met meer info.

Gewoon heel slecht geregeld. Hoop maar niet dat als ik hem binnen heb dat hij kapot gaat want dan gaat het lang duren met micromedia denk ik zomaar eens.

9. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Hou ons de hoogte als ze wat info geven aan de telefoon. Hopelijk gaat er niet iets stuk of dit gaat een lange tijd duren daar...

Echt jammer :mad:

10. Kev7381

Kev7381 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie meer info heeft..

gewoon ff op forum zeggen :emo:

iedereen w8 op ze mooie 360 pakketje*) en ik ook:mad:

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de account manager van MicroMedia gewaarschuwd dat dit niet gaat zoals de bedoeling is. Ik neem aan dat er actie op wordt ondernomen. Dit moet een feestje voor jullie worden, geen frustratie.

Neem van mij aan dat er in principe niets aan de hand is. Wij staan borg voor jullie bestelling. Het blijft echter vervelend als je te lang moet wachten, dat is ook nog eens nergens voor nodig.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wil idd wel zo;'n gears of war faceplate:+

13. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die faceplate is net zo LE als de game en guess what: er is een mogelijkheid als je je pre-order kit op tijd koopt, "as in" als ze er nog zijn, dat je kans maakt op een face plate. Je moet er nog wel wat voor doen, maar dat lees je wel op de pre-order kit. Het vergt wel enige actie en je moet wel een echte fan zijn, denk ik.

Trouwens, het lijkt me sterk dat een Intertoys winkel een LE krijgt. Dat kan enkel als ze via MicroMedia inkopen en feitelijk neemt het hoofdkantoor van Intertoys ze dat kwalijk. Het kan wel, maar om nou met garanties te gaan strooien vind ik griezelig, ik weet hoeveel er naar NL komen en buiten de aangewezen pre-order winkels (waar Intertoys NIET toe behoort) komen er maar een paar honderd los beschikbaar voor even zovele winkels. Ofwel nog geen 1 per winkel.

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de mensen die 9 oktober gaan, hebben jullie je uitnodigingen al?

15. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar OF intertoys ze binne krijgt weet ik niet...ik werk zelf in tegelen bij intertoys maar weet nog van niks..zie ze wel verschijnen

MrX Ik heb je een PM Gestuurd check ff

16. Dukey

Dukey Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ik heb dinsdag mn uitnodiging voor volgende week maandag gekregen.

17. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wat mij werd vertelt wist ik al allemaal...

Zon gasje van bart smith wist nog niet s wat HD beteknde|:- |:- |:-
    Volgens mij kun je die eerder wat gaan lere

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iedere faceplate is eigenlijk goed:+

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  19. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn 360 is ook besteld :) Zie wel waneer ie er is.. heeft geen haast. Zal wel een weekje of 2 duren ofzo, maaaargoed.

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Thuisgestuurd of via je werk?

Deel Deze Pagina