FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is voor de current gen
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze dat niet onder 360 screens zetten.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Damn! Die waas om die spelers :D Maar dat is idd de Current-gen screenshot (wel voor de xbox).
     
  4. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn mooie screens... Maar je zegt dat Nederlandse clubs niet op de xbox 360 versie komt. Ik heb het ergens vaag gelezen dat dat ook zo is. Maar welke landen zitten er dan wel bij en welke niet?
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    nieuwe screens \o/

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de volledige versie gespeeld. goed spel. fifa wordt steeds beter. qua graphics zal ie pes6 overtreffen maar qua gameplay nog zeker niet. ok het scoren gaat lastiger maar de hele gameplay heeft het gewoon nog net niet. het voelt gewoon anders dan bij de pes-serie.
    voor mij is fifa zeker nog niet koopwaardig en doet het spel nog wel duidelijk onder tov van pes.
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    al die screens zijn niet ingame..

    verder zie je gewoon aan t filmpje weer hoe nep fifa wel niet is.. ingame bewegen de doelnetten amper, net van ijzer, verder bewegen de spelers tov pes gewoon zeer onnatuurlijk.. en zelfs het voordeelregeldingetje is gejat van pes damn
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    op de pc zeker
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    De spelersanimaties vind ik juist zeer realistisch en goed.
    - Eindelijk next-gen voetbal
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    [​IMG]

    Hier heb ik het dus eerder al over gehad. Dit is gewoon NEP! een NEP-effect! Andere screens blijven voor mij te donker..... Het ziet er wel mooi uit, scherp enzo, maar zo onwerkelijk.....

    Maja, @ de persoon die hem al gespeeld heeft (de 360 versie)... Waar heb je hem dan gespeeld?
     
  11. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje zat in de xbox 360 versie nou wel of niet de Eredevisie.
     
  12. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    jows we weten dat hje jaloers ben en dat je fifa gfx zoveel mogelijk probeer af te krakken .

    maar fifa is echt next gen en dat kan je van pes niet zeggen die moeten het van de gameplay hebben de producer van pes geeft zelfs toe dat fifa grafische stukke beter is
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben het met jows eens, het ziet er mooi uit. Maar niet realistisch!
     
  14. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is pes helemaal niet realistich
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    pes 6 vindt ik dan weer gewoon houterig maarja
    en gewoon zo lelijk maarja

    [​IMG]

    dit is fifa topic
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Quick-Rick nog eenmaal: FIFA IS GRAFISCH VELE MALEN BETER V.W.B. TEXTURES!! NIET V.W.B. DETAILS, WEL V.W.B. PRESENTATIE EN GELUID! DAT HEB IK INMIDDELS AL 10x GEZEGD!

    Alleen voegen ze effecten toe die gewoon nep zijn! Dat vind ik jammer, ook zijn vele screens te donker. Op een screenshot lijkt het net of de zon onder gaat in een stadion, terwijl het een stadionlicht is. Het spijt me zeer, maar die zijn niet GEEL. Die zijn wit van kleur. Fifa probeert er een soort van 'drama' in te brengen (the drama of a real footballmatch), maar dat is niet nodig.

    De shirts, textures v.w.b. zijn ze veel beter en dat mag ook wel met het budget dat ze hebben dankzij EA. Die kunnen daar gigantisch veel geld in pompen.

    Als jij realistisch bent, dan zou jij FIFA links laten liggen als PES precies dezelfde graphics had als FIFA, want PES heeft betere gameplay. Maar dat zal niet gebeuren want op dat punt is EA verder. Op het gebied van gameplay Konami weer....

    Gelukkig maar... Anders zou iedereen maar één spelletje spelen en zouden ze het spel niet meer hoeven te verbeteren.

    Dus nog één keer, als ik zeg dat ik iets nep vind... Wil het niet zeggen dat ik het in zijn totaliteit lelijk vind
     
  17. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is het fifa topic en als je fifa alleen wil af kraken kom dan ook niet in dit topic ik kom toch ook niet in het pes topic en zeg dat het een Kt spel is
     
  18. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar je post zelf een screen van PES6.
    En jij was het toch die elke keer roept dat je eerst wilt spelen voor je oordeelt?
    Ok, kom dan ook je woorden na.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar ja wel kluivert in een psv shirt......
     
  20. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    bij fifa ook als je hem update
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina