WAAR ZEG IK DAT DE GAMEPLAY RUK IS? DAT HEB IK NERGENS GEZEGD.
Ik heb alleen gezegd dat in de filmpjes te zien is dat het wel erg makkelijk is om te scoren. Ik geef zelfs aan dat het misschien komt omdat het een beta is waar de keepers nog finetuning nodig hebben.
Damn, jij kan echt niet lezen. Ik vraag me af wat EA met jou als vormgever moet. Ben je daarom trouwens zo snel op je teentjes getrapt, omdat ik je collega vormgevers bij EA een beetje bekritiseer? Ik ben zelf ook grafisch vormgever en fotografie is een hobby van mij. Tevreden?
De textures zijn het probleem niet! Wel de lichtval en het waas-effect... Daarom komt PES op mij (ook al zijn de textures minder, gewoon realistischer over).
Ik geef punten aan waarvan ik vind en hoop dat EA ze verbeterd (heeft). Dat hoop ik dus terug te zien in de demo. Dat het er mooi uitziet weet ik namelijk al, dat het geluid goed is weet ik nl al, dat de presentatie goed is weet ik ook al. Alleen de gameplay wil ik zelf ervaren. Als jij zegt dat die goed is en jij hem al gespeeld hebt, prima.... (al geloof ik er geen fuck van)
Kom dan met een lijst van punten (eerlijk) die je jammer vindt en die je goed vindt en onderbouw dat eens goed. Niet zeggen, ik heb hem gespeeld en hij is goed... Nee zeggen waarom hij dan zo goed is (en begin dan niet over de graphics)! Begin over de looprichtingen van de spelers, de moeilijkheid, de vrijheid, de weet ik het allemaal....
Laatst bewerkt: 4 okt 2006