[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Want?

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UT2007 mag van mij best op de consoles uitkomen (en dat doet ie hoogstwaarschijnlijk ook), waarom niet ? Hebben alleen maar meer mensen er profijt van :)

En andersom gesproken, zie ik een Gears of War en een Halo 3 ook nog wel een keer op de PC verschijnen. Kan niet zeggen dat ik daar iets op tegen heb als dat zou gebeuren :+ :cool:

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zolang je Pc het volhoudt. ;)

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ach joh, misschien heb ik tegen die tijd wel weer een nieuwe, of in ieder geval nieuwe onderdelen....who knows 8) :+

Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  5. JeePee

JeePee Guest

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De auto's zien er echt fanastisch uit maar vinde de achtergronden (bomen en gras) wat minder. De bergen zien er ook heel erg goed uit :)

edit//
    UT2K7 is al redelijk lang voor de PS3 aangekondigt en waarschijnlijk komt hij ook gewoon op de 360. Wat boeit het trouwens als een game op meerdere platformen uitkomt, dan kies je toch gewoon die waar hij het beste op speelt :)

En bovendien mag je het spel toch pas over 5 jaar spelen dus waar maak je je druk om

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  7. JeePee

JeePee Guest

Gehehe, owned :cool:

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap nog steeds niet dat mensen mgs4 tegenvallend vonden op TGS. En houterige animaties?:confused: . Vind het juist cool dat de vijanden een beetje gebukt lopen(geconcentreerd met hun A.K. vooruit). Maar swat, het zal wel aan smaak liggen he:).
    En het was 100 procent ingame, staat ook op IGN, zij hebben ook een voorstelling van 40 minuten gezien, maar die was niet voor groot publiek. En ign zei ook dat in de trailer alleen sommige camerastandpunten(om een mooie trailer te maken) niet echt ingame zijn natuurlijk. Maarja, deze game gaat gewoon rulen}:] ! Tuurlijk, texturen,... staan nog niet op punt,... maar de game is volop in ontwikkeling:). En ik vond het ook heel mooi van Sony dat er enorm veel gameplayfilmpjes verschenen zijn. Anyways, hier nog wat screens van mgs4:

9. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er niet zo super uit

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, in de huidige vorm ziet het er alles behalve next-gen uit. Over de overige 1080p afbeedlingen die een stuk beroerder ogen dan bovenstaande afbeeldingen hebben we in het begin van deze thread al gehad.

Ik heb genoeg opmerkingen gezien op andere fora waar men de animaties en de textures ook beroerd vond.

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    over die MGS4, personages zien er super uit, maar de omgeving imo gewoon te lelijk, kan er nog wel mee door maar CKR geen nextgen! ;)

en over pic 2 waar je ''solid snake'' in die camo ziet dat hij de omgevings kleur heeft, ze zeiden dat dat alleen op de ps3 mogelijk was.. yeah right..

12. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kletskoek en ik mag het zeggen, ik heb het tenslotte over de "vijand", maar deze game ziet er echt wel next-gen uit. Alsof er ook maar 1 console is van de current gen die dit zou aankunnen. Tuurlijk, de 360 zou dit prima aankunnen, maar dat is OOK een next-gen console.

Ik ben stikjaloers dat MGS4 exclusief is en hou me enkel vast aan de wetenschap dat de vorige 2 MGS delen geen commerciele successen waren. (Dit deel zal daar echter vast verandering in aanbrengen) Daarnaast krijgen we nu SC deel 5 exclusief, hoewel ik wel gemerkt heb dat MGS en SC fans niet perse allebij spelen, MGS heeft wat meer actie geloof ik en wat minder stealth dan SC. Anyways, ik speel beide niet, niet mijn ding, maar voor de 360 zou ik hem toch wel graag hebben.

Hopelijk krijgen we Konami zo ver dat ze in een later stadium hem alsnog naar de 360 porten.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan ook gelijk een goed woordje voor me bij de "Games For Windows" sectie van Microsoft als je toch bezig bent O-) :+

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jij komt altijd maar terug op die screens. Je moet niet oordelen op screens, of weet je dat nu nog niet? Je moet oordelen op de trailer, en daar valt dat allemaal niet zo hard op. Maarja, de game is in volle ontwikkeling, ik kan nu al zeggen dat het een topper wordt. Ook als het er nu uit zou zien als mgs3, dan zei ik dat nog, maarja, we zullen wel zien wie gelijk heeft. Jullie oordelen altijd op het moment zelf. Nu laat Sony eens alleen gameplay zien op TGS, en Microsoft heeft enorm veel CGI laten zien(maar daar zwijgt men stilletjes over) en Sony krijgt het continu te verduren, damn dudes...

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je absoluut iets tegenwoordig niet moet doen naar mijn mening, is een mening vormen over een game aan de hand van een trailer. Het zijn lokkertjes, niets meer en niets minder.

Vaag wordt het argument gebruikt: 'ach je moet het in beweging zien'. Dat vind ik echt een kolder argument en zeker bij deze game. Dit is typisch een spel waarbij je niet in volle vaart door de speelwereld heen schiet en waarbij juist textures en modellen van het hoogste niveau dienen te zijn.

Alleen gameplay? Ik heb nauwelijks echte gameplay gezien in die MGS4 trailer. Het gebruikte camera werk in die trailer zie je echt niet terug als je zelf aan het gamen bent.

Oja, Kojima wilde trouwens met deze trailer de 'gameplay atmosphere' weergeven. Als je het mij vraagt, aantonen waar de in-game engine toe in staat is. En ik geloof best dat het in-game was. Maar goed, ze hebben nog een jaar om er qua textures e.d. iets moois van te maken.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent duidelijk niet op de hoogte he kerel...
    Er is een 40 minuten voorstelling van Hideo Kojima geweest. Maar dit was niet voor groot publiek. Daar hebben ze laten zien dat buiten de camerastandpunten(die geplakt worden aan de gameplaybeelden) alles ingame was van de trailer! En ik had het eigelijk over de ganse TGS(van gameplayfilmpjes). Als je dan naar XO6 kijkt, dat zat gewoon boordevol CGI filmpjes en stuff. Terwijl Sony daar net zoveel kritiek op gekregen heeft. Maar Sony heeft ook geen CGI meer laten zien... Maar ik ben aan het afwijken, mgs4 was gewoon duidelijk ingame, en jaaaaaaa, je MOET oordelen door middel van de trailer, en niet de screens...:{
    Trouwens, als je nog steeds niet gelooft dat het ingame is, dit is van IGN:
    http://ps3.ign.com/articles/734/734456p1.html
    Dat is van de 40 minuten voorstelling.

Trouwens, niet alleen met mgs4 doen de screens de game geen eer aan, maar ook met andere games. Of dit nu ps3, xbox360 of Wii games zijn, maakt niet uit. Soms heb je natuurlijk wel opgepoetste screens...

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Boss waar maak je je druk om? Als iemand mgs4 grafisch niet goed vind is het toch zijn mening? Net als het jouw mening is dat je het wel goed vind. Ik bedoel jij koopt het spel toch dus het kan je worst wezen wat iemand anders er van vindt zolang jij maar fun hebt :)

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik moet helemaal niets man. Met al die fake Sony E3 2005 trailers nog vers in het achterhoofd? Ja doei! :+

En wat valt daar te lezen ...

Zoals als ik al duidelijk zei, ik geloof best dat het in-game is. Echter, de trailer toont geen 'echte' gameplay zoals ik die zal ervaren aangezien de trailer gebruik maakt van 'cinematic camera angles'. En dat is weer precies wat ik bedoelde met 'het gebruikte camera werk' in mijn vorige post.

Kort gezegd, de trailer toont iets wat je als gamer tijdens gameplay niet zult ervaren. Ik meen trouwens ergens gelezen te hebben dat uitgevers in hun reclame video's geen gebruik meer mogen maken van CGI aangezien dit misleidend zou zijn.

Leesvoer: http://gamesindustry.biz/news.php?aid=14891

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

Hahaha, heel grappig, ik speel UT al sinds het eerste deel.

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat mag dan niet, overtreding voor jou! :):
    nja, ik speel het ook al een jaar of 2 (ut 99' aka goty) :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina