FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vind ik pes grafisch zeer slecht.
    spelers hebben een plastic look en ze glanzen te veel dus niet realistisch
    het is een beetje te kleurrijk .
    zet de curren gen en next gen naast elkaar dan zie je dat het resolutie alleen hoger is

oja ze hebben grote voeten/schoenen:9

2. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    *Zucht*
    Iedereen zegt dat in dit topic Fifa 2007 niet mag worden vergeleken met PES6 etc.
    Vervolgens doen jullie het zelf ook. :{

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En dan een pic van PES6 posten, maar dan het allerlelijkste screenshot nemen van grote afstand. Kijk ff goed in het PES topic naar die pics, en zie dat het toch zeker niet alleen de resolutie is die is opgekrikt. PES heeft nog geen next-gen engine, dit is de eerste PES op de 360. Fifa 2007 is de 3de versie op de Xbox360.

Ik vind de screens van FIfa 2007 mooi, erg mooi zelfs. Mooier dan die van PES6, maar als we dan kijken naar de animaties qua realisme en dergelijke dan gaat PES6 met gemak als winnaar naar huis. Ik ga deze Fifa zeker testen, maar ik weet allang welke game er in mijn 360 blijft steken de komende maanden.

4. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en nfifa blijft er bij mij in ieder zijn ding

5. Real_Guru

Real_Guru Guest

paar nieuwe fifa 2007 screens.
    weet niet of ze al zijn gepost..
    maja

neem hier een kijke

http://xboxyde.com/news_3659_en.html

Ik kan echt niet w8en tot die game uitkomt!
    hij komt hier zeker in huis..
    en wat zwamt die ene gast over dat hij fifa al heeft gespeeld.
    geloof er geen *** van..

ONGELOOOFELIJK =)

Deze game gaat pes gewoon overtreffen =)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2006
  6. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 2007 wordt flinterdun voor de Xbox 360
    Gepost door Sebastiaan Q - Woensdag 20 September 2006 - 15:24
    Slecht nieuws voor alle Xbox 360 fanaten die van plan waren om FIFA 2007 te kopen, in de Xbox 360-versie zullen namelijk veel competities én stadia ontbreken!

En mocht Electronic Arts nou nét de Eredivisie en de Jupiler Leaque hebben geschrapt. Wij zijn echter niet de enige, ook andere landen zijn de dupe geworden van het besluit van EA. De PS2 en Xbox-versie krijgen namelijk maarliefst 25 competities, de 360-bezitters moeten het echter doen met 6 competities. Namelijk de Premier League, Ligue 1 Orange, Bundesliga, Serie A, de Mexicaanse Primera Division en de Spaanse Primera Division.

En aangezien de Serie B wel in de current-gen versies zit, zou je denken dat Juventus ontbreekt in de 360 versie. Maar nee hoor, de Oude Dame is de enige club in de divisie dus de mannen uit Turijn krijgen het lekker makkelijk.

Maar dat is nog niet alles. We krijgen namelijk op de Xbox 360 ook slechts 21 officiële stadions. Waar we in de current-gen versies 51 stadions onveilig kunnen maken. Als reden voor dit verbazingwekkende besluit heeft EA laten weten dat doordat ze zo hard werkten aan het Attribute Systeem (een soort ervaringsysteem), geen tijd meer hadden om alle liga's over te plaatsen naar de console van Microsoft. Wel heeft Electronic Arts laten weten dat je via Xbox Live de ontbreken competities kunt downloaden. Tegen een redelijk prijsje uiteraard.

Bron: GameQuarter

Uiteraard weten jullie dit!

Maar het gaat mij om het laatste twee zinnen:
    Vind het wel een beetje schandalig dat je hier ook nog moet voor betalen. Vind het eigenlijk beter als je deze betreffende competities gewoon gratis kan downloaden. Ik denk zelf dat je voor de Nederlandse competitie ongeveer 10 euro voor betaald of meer.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oh, ik wist niet dat je er nog voor moest betalen? Als dat echt zo is zijn het echt enorme schoften. Serieus, dan ga ik niets meer kopen dat van EA afkomstig is, al vind ik het spel nog zo vet.

Dat zou echt een schande zijn, tenzij ze Fifa 2007 op de 360 voor 30 Euro in de schappen leggen ofzo. Maar die gaat gewoon de volle mep kosten en vervolgens moet je als je met Ajax ofzo wilt spelen nog extra geld gaan neerleggen. En er zijn zeker sukkels die gewoon dat spel kopen voor minstens 60 Euro en vervolgens content gaan downloaden en nog eens een zooitje Euro's moet betalen om een volledig spel te hebben. Sorry, maar degene die Fifa fan zijn en die content gaan downloaden vind ik echt te stom voor woorden. Dan zou ik Fifa op de PC gaan halen als ik Fifa fan was geweest.

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  8. Real_Guru

Real_Guru Guest

dit is idd wel ... nieuws.
    maar ik koop hem voornamelijk om gewoon in mun vrije tijd een potje te spelen.
    en met maten gewoon een lekker potje tegen elkaar.,
    ik w8 af.. wat de recensies voor punt krijgen en ik zie wel verder.,
    85 % cker dat hij er inkomt :p

9. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    zo denk ik er ook over cyrax. het is en blijft persoonlijk natuurlijk. EA is de laatste goed bezig maar qua gameplay halen ze het niveau van pes gewoon nog niet. toch is het mooi dat deze beide spellen steeds beter worden door concurrentie. waar zitten we eigenlijk nog over te zeuren.

10. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan hebben ze nog altijd meer officele compitities en ploegen als pes

11. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groot nieuws de demo komt vrijdag de 6e nog 2 dagen

En je kan ook je opstelling editten zaols jij wil

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja, maar geen eredivisie.... en dat is voor de meeste nederlanders toch wel een punt waar ze een voetbal spel op kopen.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, wat stelt EA weer teleur! Veel mensen ( fifa -lovers) vergeten ook dat dit EA's 3de poging is om een next-gen fifa neer te zetten ,en zo te lezen lukt het weer niet ( Zoveel current-gen content wat niet in de next-gen versie zit)

Snap nog steeds niet dat zoveel mensen hier voor gaan betalen...

Dit lijkt meer op Dead Rising? :p

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als het contract op het alleenrecht op de licenties afloopt, dan heeft EA dus een groot probleem.... En dat gaat dus echt een keer gebeuren....

Kijk, Fifa ziet er altijd erg mooi uit. De 360 versie ziet er helemaal puik uit (op de punten die ik eerder noemde na).

Ik heb de gameplayfilmpjes van Fifa 07 gezien (die Quick-Rik postte) en daar viel mij direct op dat het wel erg eenvoudig was om te scoren. De AI van de keeper leek iig nergens naar. Graphics alleen zorgen niet voor een goede gameplay. Daar moet alles gewoon in verhouding zijn. Bij PES is dat gewoon beter.

En ga nou niet zeiken dat ik dan naar het PES forum moet gaan, want ik heb het nier niet over PES, ik heb het over een aantal zaken van Fifa 07 die ik (op voorhand) een beetje bekritiseer....

Als alles super is, de animaties, de sfeer, het geluid, de graphics, maar de AI van de spelers en van de keeper is ruk, dan gaat de hele lol van het spelen weg. Dan kun je wel zeggen, "ja maar het is WEL next-gen".... In dat geval kijk ik wel naar een echte wedstrijd.....

Iedereen wil ook een Ferrari of vergelijkbare sportauto hebben, omdat hij zo mooi is en lekker sportief is. Als er echter geen stuur in de auto zou zitten en je dus alleen rechtuit zou kunnen gaan (niet compleet) dan zou niemand de auto kopen. Naja, niemand.... Je hebt er gekken bijzitten....

Dat heb ik nu ook met Fifa... Alles is perfect, behalve de gameplay en daar hoort de AI dus ook bij. En dat vind ik gewoon jammer. Een maatje van mij speelt PES5 niet, want de graphics zijn ruk. Hij speelt games alleen om de graphics. Dan ben je geen echte gamer. Een echte gamer kijkt namelijk naar het totale plaatje.

Als ik vervolgens zeg dat ik bepaalde waas-effecten bij Fifa 07 ranzig vindt, dan ben ik opeens een PES-fanboy, terwijl ik zeker een punt heb. Kijk maar naar een echte wedstrijd, het publiek is altijd goed zichtbaar, tenzij je echt puur op een gezicht of voorwerp focussed. Zijn er drie spelers voor je en een bal, dan werkt dat effect niet. Zoveel geld hebben ze bij AI en dan lopen er een paar idiote vormgevers bij die de rest van de graphics teniet doen.

Dat vind ik spijtig. Maarja, als ik dat zeg moet ik niet zeuren, "want dat is nou Next-Gen". Als dat Next-Gen is, dan is voor mij de lol van het Next-Gen gebeuren af. Next-Gen wil zeggen dat er een nieuwe generatie games aankomt, met nog meer mogelijkheden, betere AI, life-like graphics, noem maar op.

Ik doe niet zo moeilijk over een licentie die ontbreekt, want zeg nou zelf... Je speelt het spel toch niet om licenties, maar omdat je een leuk potje wil voetballen?

Altijd als wij iets over PES zeggen, dan wordt het teniet gedaan met de woorden:

- lelijke graphics (next gen)
    - geen licenties

Over de gameplay wordt nooit gesproken. Tjah sommigen zeggen dat ze Fifa beter vinden, maar kunnen dat verder niet onderbouwen.

Ik ben HEEL erg benieuwd naar Fifa 07 en ik vind de graphics geweldig (nu treed ik bijna in herhaling) en ga hem dan ook zeker goed uitproberen. Misschien was het filmpje wel een soort van beta waar de keepers nog wat finetuning nodig hadden. We zien het wel in de demo. Als hij echt zo goed is als EA beweert, dan zouden PES kopers ook Fifa 07 spel kopen, of PES zelfs links laten liggen.

Wat ik wil is gewoon een goede voetbalgame. Meer niet... Daar discussieren we ook over, daarom is dit een forum. Je mag iedere game bekritiseren, als je het maar met goede argumenten doet. En argumenten, die hebben velen van jullie niet. Die lopen alleen maar achter de kudde andere koeien aan en horen eigenlijk niet thuis op een forum, maar in een kleuterklas.

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    ZEKER GOED NIEUWS! Is dit 100% zeker?

16. mars15

mars15 Guest

tof ben dan vrij
    lekker hoor

17. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je lult wel want je zeg in dit verhaal de gamplay is slecht de ia ook dat kan je nog niet zeggen want je heb het nog niet gespeelt en ik wel want werk sinds 2 dagen bij ea als animator

en ben op dit moment bezig met de animaties van battleifield bad company en het testen meer kan ik niet zeggen wat dat is beroeps geheim

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    correctie, hij heeft het wel gespeeld!
    En jows is een stuk betrouwbaarder dan jou mannetje... Jij hebt blijkbaar nog nooit van interpuncties gehoord.

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    WAAR ZEG IK DAT DE GAMEPLAY RUK IS? DAT HEB IK NERGENS GEZEGD.
    Ik heb alleen gezegd dat in de filmpjes te zien is dat het wel erg makkelijk is om te scoren. Ik geef zelfs aan dat het misschien komt omdat het een beta is waar de keepers nog finetuning nodig hebben.

Damn, jij kan echt niet lezen. Ik vraag me af wat EA met jou als vormgever moet. Ben je daarom trouwens zo snel op je teentjes getrapt, omdat ik je collega vormgevers bij EA een beetje bekritiseer? Ik ben zelf ook grafisch vormgever en fotografie is een hobby van mij. Tevreden?
    De textures zijn het probleem niet! Wel de lichtval en het waas-effect... Daarom komt PES op mij (ook al zijn de textures minder, gewoon realistischer over).

Ik geef punten aan waarvan ik vind en hoop dat EA ze verbeterd (heeft). Dat hoop ik dus terug te zien in de demo. Dat het er mooi uitziet weet ik namelijk al, dat het geluid goed is weet ik nl al, dat de presentatie goed is weet ik ook al. Alleen de gameplay wil ik zelf ervaren. Als jij zegt dat die goed is en jij hem al gespeeld hebt, prima.... (al geloof ik er geen fuck van)

Kom dan met een lijst van punten (eerlijk) die je jammer vindt en die je goed vindt en onderbouw dat eens goed. Niet zeggen, ik heb hem gespeeld en hij is goed... Nee zeggen waarom hij dan zo goed is (en begin dan niet over de graphics)! Begin over de looprichtingen van de spelers, de moeilijkheid, de vrijheid, de weet ik het allemaal....

20. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Zien wij er uit alsof we daarin geïnteresseerd zijn dan? :emo:

Jows heeft helemaal gelijk. Hij geeft ook duidelijk aan dat hij zijn meningen pas 100% kan bevestigen nadat hij het spel zelf gespeeld heeft en die kans zal hij ook zeker gebruiken. Hoe duidelijk kan iemand zijn. En dan zo'n reactie krijgen. =( Het zal trouwens niet de eerste keer zijn dat EA beweert dat de gameplay PES zal overheersen maar ik zie het daar niet op uit lopen. Konami zal het komende jaar zich nog meer richten op de graphics van de volgende PES en hopelijk krijgen we dan geen ellenlange discussies over welke game beter is. Voor mij is het echter al een paar jaar duidelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina