Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    wordt het online nog veel gespeeld ?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    O-) Sorry helemaal overheen gelezen.
     
  3. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel n leuke game, heb em ff geporbeerd.... ff n vraagje, als je bvenin staat, moet je dan om ver op de andere kant te slaan, naar beneden drukken of juist naar boven ( hetzelfde als je met je rug naar de camera toe staat ) en worden de effect ook omgedraait ? dit was me nog niet helemaal duidelijk...
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het spel net weer even gespeeld sinds een lange tijd, en god wat een kutgame....
    Slaat je character te laat krijg je heel bijdehand zo'n melding dat je eerder op slaan moet drukken om te connecten met shots, maar druk ik bij de volgende serve van de tegenstander iets eerder op een slag knop slaat mijn character met zijn batje in de lucht om vervolgens dus de bal te missen :confused:

    Iemand trouwens nog tips hoe je kan scoren als je kan smashen?

    Krijg 10 x achter elkaar een hoge bal dus ik denk hem te smahsen maar nee dus..
    smash m links met effect, rechts met effect ...niets lijkt te werken...
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon met "A" volgens mij toch?!
    Ik heb de game ook al vrij snel in de kast gelegd...
    "Gratis gekregen..."

    Vind het uiteindelijk ook teleurstellend, en kan het mij niet boeien. Geef mij dan maar gewoon Top Spin ofso :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tjah, ik heb ook een beetje gemixte gevoelens over het spel. De singleplayer vind ik frustrerend lastig. Speel met Mark, ben nu toe aan de 6e wedstrijd van de Pro Circuit tegen Solayman. Nou, ik heb gewoon geen idee meer hoe ik die gozer moet verslaan. Ik varieer me rot met dropshots, spinballen en harde top spin ballen. Maar hoe harder ik sla, ik krijg ze twee keer zo hard terug. Iemand misschien tips hoe ik die gozer kan verslaan??

    Online is ook maar lastig. Ik ben na 1 potje helemaal naar de klote ;) zo intensief. Plus dat ik met dit spel echt keihard op de knoppen druk door de intensiteit. Krijg dan al snel last van mn handen. En veel mensen kiezen Jesper, die slaat echt veeel te hard. Top Spin is denk wel een tikkie leuker, maar dat komt ook omdat ik veel meer met tennis heb.
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks kutgame, als je het begint door te krijgen, is het best wel verslavend! Maar zolang je er niks van kan, is het idd alleen maar fustrerend! Je moet gewoon oefenen, dat te vroeg of te laat slaan, zijn gewoon fouten van jezelf, ik sla namelijk echt nooit te vroeg, je moet 't gewoon ff doorkrijgen!:)
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het spel ook een tijdje aan de kant gelegt, maar van het weekend weer gepakt en weer de hele tijd gespeelt. Weer zo verslavend vind ik:) Als je eenmaal doorhebt hoe je een beetje moet spelen, dus ook 'spelen' met de linker tumbstick als je begrijpt wat ik bedoel.

    @plazz: Bij smashen moet je proberen om met de linkertumbstick naar linksonder of rechtsonder te houden als je 'A' ingedrukt houd om te slaan. Beetje mee oefenen en dan gaat het een stuk beter. :thumbs:
     
  9. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen een trueskill te krijgen van 50 :)
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen we je daarbij helpen? Je kunt bij ranked match iemand niet uitnodigen ofzo
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    IN een chat gaan zitten :)!
    En dan tegelijk op Quik Match drukken. Grote kans dat je bij elkaar komt...
     
  12. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    nou niet echt, eerst in chat dan gaat 1 gast createn en de andere custom search. Zo heb ik het ook gedaan met die winning 5 in a row achievement._0/
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo iets bedoelde ik ook :cool:...
    Maar iedereen doet dat op die manier ofniet?

    Die achievements op die manier halen!
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gewoon normaal gehaalt, door echt gewoon 5 potjes achter elkaar te winnen. Is niet zo moeilijk als je 3 keer achter elkaar tegen iemand komt die totaal zijn focus niet gebruikt:+
     
  15. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben bezig met hen unlocken van de outfitjes maar sommige opdrachten snap ik niet Bijv.

    -Swing late and win

    -try winning a match in your recreational venue on hard or higher

    -if all fails, try winning a lot ====> Wat is a lot? 50 ofzo
     
  16. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
  17. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt maar wat is nou een late swing?
     
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Late swing = late slag. Dus de trigger/button pas op het allerlaatste moment indrukken en met die slag het winnende punt scoren.
     
  19. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo'n slag dat je character hem heel vreemd terug slaat waardoor je tegenstander meestal een smash kan maken of moet die bal gewoon laag zijn zeg maar onder tafel niveau?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die achievements zijn idd heel makkelijk. Vrijdagavond heb ik die gehaald, bijna alleen noobjes die volgens mij net het spel hadden. Met Carmen tikte ik ze zo weg.
     

Deel Deze Pagina