Deze maand mag je heb gaan verwachten 1 tot 2 weken. deze week of volgende week. Hoe meer fouten ze vinden hoe langer dat het kan duren dus kan nog bij komen.
Heb er wel zin in, maar waarom maken ze niet een tijdelijke patch die er voor zorgt dat je ook matchmaking voor 8 mensen hebt. Dat scheelt een hoop!
Denk niet dat die komt en als die komt zij er binnen 1 week alweer mensen die weer kunnen laggen want die zijn helaas wel snel Oh ja Ik vind het ook iets voor THQ dat je ervoor moet betalen
Betalen voor een patch die je nodig hebt om online te kunnen? :{ Waar staat dat? Of bedoel je de patch voor extra items?
kijk naar halo2.. zelfde verhaal, hoe lang heeft het toen wel niet geduurd voordat er een patch kwam die enigzins het standby'en verminderde?
Ik denk maar een beetje DEAD dat dit spel jaren gespeeld gaat worden. Waarom? Dit is zowat het eerste ''((freeroam))"" game uit voor multyplayer Ook zie en hoor ik veel jonge gastten en meiden die online aanmelden op SR. Die ook de online functie willen testten of spelen. Ook de lange uidagende rankings voor omhoog te geraken in level of leaderbords zal omhoog gespeeld willen worden. Elke dag komen er toch nieuwe members of beginners die het game nu pas hebben gekocht.En voegen zich toe aan de leaderbords. Zo word het toch meer en meer en geraken de leaderbords vol met standplaatsen en duurt het langer eer je omhoog geraakt. Persoonlijke mening
Extra items is een content. Patch betalen dat zou er dik over gaan. We kopen een game van 60 euro dan moet die ook maar te goei werken ook.
I know, maar omdat xHLHx M3RC3NARY zei dat je voor die patch moest betalen dacht ik dat hij misschien de extra content bedoelde .