Als ik PES5 speel op de 360 heb ik op m'n LCD maar het formaat 4:3. Ik heb ergens gelezen dat je de 360 eerst op TV moet zetten en daarna PAL-60 instellen, maar dat helpt niet. Iemand?
Ik heb vaak PES5 gespeeld alleen deed ik dat nooit op Live! Nu speel ik PES5 op m'n Xbox 360 en wanneer ik met de Quick Match optie naar hosts zoek geeft hij (na iemand gevonden te hebben) binnen een halve seconde aan dat mijn challenge niet accepted word. Nu snap ik ook wel dat de stats allemaal op 0 staan omdat ik voor het eerst online ga en op de 360 maar het feit dat ik telkens erg snel niet word geaccepteerd vind ik een beetje vreemd. Wat is hier aan de hand en kan ik hier wat aan doen?
Add een paar gasten van XBW Als daarvan niemand online is pak je opti-match. Daar vind je altijd wel een paar mensen. En dan challenge je daar iemand. Vast wel iemand die een potje wil ballen
chill, met Man Red ff de 2nd devision league gewonnen en de D2 cup met 4-0 van Groningen op 3 sterren. Nu gaat het echte werk beginnen.
ja, ik weet het, dat ga ik pas doen al heb ik de 1e divisie van masterleague gewonnen. Ik bouw het rustig op.
komt omdat je te weining punten hebt. Je bent dan amateur. en stel dat iemand in een veel hoger klassen van je verliest, raakt hij heel veel punten kwijt.
Ja ik leef nog wel hoor Don, heb alleen geen live meer. Ik zou het opzich wel weer willen, maar met de Wii voor de deur en die prijsverlaging weet ik nog niet wat ik ga halen. Zo'n Wii lijkt me wel tof, met Zelda etc. Maar Halo 3 en PES 6 blijven natuurlijk ook gewoon vet. Ik heb met Halo 2 en PES 5 al meer gespeeld dan op de gamecube dusja. Heb jij al een 360? Ik haal er iig niet 1 voor de prijsstijging, ben nou gek geworden. Die prijs vind ik echt asociaal, hoewel het aanbod nu wel wat beter wordt. Ik zal er nog is achteraan gaan, misschien kom ik met een trialkaart nog even live checken. En die potten die je won waren natuurlijk gewoon belachelijk, Martins met een kopbal. Over geluk gesproken..
bij mij lopen de lijnen bovenaan m'n TV bij pes5 schuin. is ook wat raar, maar de beeldverhouding ligt toch aan de TV?
Ja man ik heb el een 360. Begin die jaar ergens gehaald. Dacht maart ofzo. Maar heb er echt geen spijt van hoor. Prachtig ding. En Wii trekt mij dus echt nie!! Beetje lomp met zo'n afstandbediening doen. Nee niks voor mij. ik zal als ik jou was gewoon snel zo'n ding halen. Of kijken oof je hem 2e hands kan halen. Geloof me hij is het geld echt waard. Edit oja het was geen martins maar Guily he!!!!
Hey! Wie zegt dat kleine mensen niet goed kunnen koppen? Mtthz, ik wil wel een x tegen jou een potje PESSEN als je dat wilt?
Haha, rat die je bent. Dat is waar ook! In PES 6 zal Barca wel helemaal overrated zijn, net als Inter overigens. Maar lekker boeiend ook. Ik klop je toch wel met de echte koningen, je weet wel wie ik bedoel. Ik zit gewoon echt te twijfelen wat ik moet kopen, in echte miskopen geloof ik niet hoewel ik toch meer naar de 360 neig. Maar dat komt meer omdat de Gamecube gewoon pauper was, op enkele uitzonderingen na dan. Ik zal wel is opzoek gaan naar een 2e hands 360 want die 430€ wordt me echt te gortig. Die meuk van nu is ook niks meer waard, jammer toch.
Geloof me nou maar je gaat er echt geen spijt van krijgen. Zeker met de aankomende games want die zien er stuk voor stuk dik uit. Ben echt blij dat ik hem gehaald heb hoor. Live is super dan nooit tevoor, demo's enzo. En jongen saints row is echt te dik!!! Maar ja Barca en inter zullen wel focking goed zijn. Precies mijn teams!! :b:
Vandaag schijnbaar de "invite friend" optie stuk? Jammer genoeg geen goede pot tegen Dazlindragon kunnen spelen Wel 3 goede potjes tegen meistergeist 1976 ofzo 2-0 verloren 1-1 gelijk (voor de hand liggend?) 0-3 gewonnen Jammer van de lag alleen Het verdedigen gaat mij steeds beter af Lekker wachten tot het juiste moment en dan verdedigende aanval inzetten. Goed verdedigen is trouwens net zo leuk als een mooie goal maken