Hey Fardo, marketplace wil niet echt lukken, vaak fouten enz. en hij wil sommige demo's niet downloaden.
Kan ik op de 360 nog mijn packages testen. Of is er een andere manier waarop ik kan zien of mijn internet wat in mijn 360 komt een beetje fatsoenlijk is.
Alvast bedankt.
OOOOOOOOhhh klotezooi.... ik zag bij de network settings dat hij soms aangaf dat mijn NAT strict was. Ik ga dus naar mijn routerinstel pagina 192.168.2.1 en wou mij NAT een keer uitschakelen en weer inschakelen.
Terwijl ik hem uitschakelde kreeg ik een popup met waarschijnlijk de mededeling dat ik een nieuw adres kreeg waarin ik bij mijn router instelling kom. Nu kom ik er namelijk niet meer in met het vorige adres. Iemand advies? Hoe kom ik weer bij mijn routerinstellingen zodat ik mijn NAT weer aan kan zetten en alles weer een beetje normaal wordt?
Mijn internet werkt nu nog steeds sinds ik de NAT functie heb disabled. De grote vraag is dus hoe ik nu bij mijn router instelling kom. Helaas niet meer via 192.168.2.1 Ik heb al 2 uur zitten googlen maar ik kom er maar niet uit.
UPdate:
Net de helpdesk aan de lijn gehad. Van die gasten wordt je ook niks wijzer. Volgens hun hem ik mijn router adhoc gezet. vVandaar dat ik niet meer op mijn instellingen kom. Dat zou ik moeten kunnen verhelpen met een router reset maar dat heb ik al 20 keer gedaan. Volgens mij is mijn reset knop gewoon naar de malemoeren. Iemand nog enig advies hoe ik bij mijn router instellingen kom? Of hoe ik hem op een andere manier kan resetten.
Laatst bewerkt: 10 okt 2006