Xbazar/XBW overdreven streng?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ness__, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, en wat ik me net bedenk, door de concurrentie van de (volgens jou) fraude plegende overige verkopers, en mensen die wél zin hebben om te kicken, zorgt die er niet voor dat jij liever ook maar ff een kickje geeft?

En manieren aan willen geven om het forum beter te maken, fine, kan ik mee leven, maar draaf je zin dan niet zo door.. ;)

Oh absoluut, en daar is mijn tekst boven deze quote bedoeld ;)
    En valsspelen is altijd mogelijk, maar als je dat er voor over hebt, moet je dat vooral doen.. Couldnt care less.. Nogmaals iedereen 1 topic geven, en die vast zetten (wat al onmogelijk is, technisch, zoals aangegeven), is absoluut geen kans om de spellen sneller te verkopen.

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  2. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ness: dus jij wilt 100 hotmail adressen aanmaken en daarmee op 100 verschillende ip adressen kicken? :')

/edit:

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We beschikken gelukkig over meer dan alleen een ip-check. :) Immers, we hebben jou ook ontmaskerd zonder ip-check.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is juist goed dat die topics opvallen! en daarom ook een 24-uurs kick regel om andere ook een kans te geven. Het is een spel!

Op een andere pc heb je nog steeds het zelfde ip adres ... je moet een ander adres krijgen van een ander netwerk... maar ook dan kan je door de mand vallen.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, tis bizar makkelijk om een account/Ip/persoon te achterhalen, ook met andere manieren dan een IP-Check..

En nu ga ik potverdriedubbeltjes me bed op zoeken, want ik ben moe!

God's Gamer heeft gesproken. Luister naar hem, want ik sta boven God's Zoon in de rangorde :+

Zo, ook weer ff een portie arrogantie in deze post geramd :b:

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    xbazar kan zo verslavend werken :eek:
    kicken op tijd, goede deals maken, vooral Nederlander zijn :+ en altijd dat kleine beetje spanning of de tpg zijn werk doet. Als een klein jongetje thuis zitten en wachten tot je t (verdachte? 8))pakketje in ontvangst kan nemen..

7. Ness__

Ness__ Guest

@ Mr. E
    Het is een voorbeeld, pff zeg..
    Ik heb zelf ook al een aantal dingen verkocht, en het geeft inderdaad wel een ' goed gevoel ' als het spel de volgende dag al op de deurmat van de koper ligt.

@Fardo
    Dat is precies wat ik zeg, omdat mensen kicken komt de advertentie bovenaan te staan. Mensen die niet de mogelijkheid hebben om zoveel te kicken (wat voor reden dan ook), hebben automatisch een verminderde kans
    om hun spel te verkopen.
    Als ik thuis een Account aan maak, en eentje op school.. dan moet je wel erg goed zoeken wil je erachter komen dat ik 1 en dezelfde ben..

@Arjen
    Ontmaskerd? Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik Cyb was hoor?

@God's Gamer
    Jij zegt dus dat door valsspelers de echte 'handelaren' gemotiveerd worden om te kicken?
    Waar ga je nou heen..? Het begon ermee dat kicken niet eerlijk werkt. En jij komt hier op uit?

Korte samenvatting, die volgens mij klopt:
    Kick-systeem is niet helemaal eerlijk, maar op dit moment is er geen andere oplossing en het werkt.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2006
  8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat een ip-check niet de enige methode is om iets te achterhalen.

9. Ness__

Ness__ Guest

Die indruk wekte je even bij mij, door het gebruik van ' ontmaskerd ' .

1:40, te laat mijn ogen zitten vol met die gele troep dus het is tijd om naar bed te gaan..

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je punt?
    zo ver waren wij ook al :+

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja. Wat is het doel van xbw? Mensen aan de site te binden, als members niet in de gelegenheid zijn om elke dag te komen dan hebben ze minder kans dan iemand die hier actief is. Is dat eerlijk tegennover iemand die niet zo vaak komt. Nee. Maar wij hebben liever een actieve community dan een slapende en misschien komt die persoon dan ook vaker terug, omdat het hier gezellig is.

Wij hebben vertrouwen in onze members. Als steeds dezelfde mensen in de zelfde topics posten. Dan vallen ze door de mand. Ook op andere sites speelt dit probleem. Maar de primaire reden dat XBW bestaad is niet Xbazar, maar omdat het een nieuws site is welke een oplettende community heeft. Een community die ik als Moderator vertrouw en als er twijfel is dan zoeken we het meestal uit.

Helemaal mee, eens. Heb ik ook aan je uitgelegd. Om een eerlijke Xbazar te hebben met het kick-systeem moeten moderators streng optreden, want als iedereen gewoon mag kicken en alles mag promoten dan zal een member die niet zo vaak langs komt minder kans hebben. Je wilt dus eigenlijk dat we strenger gaan optreden.

12. METALFEAR

METALFEAR Guest

Xboxworld jullie doen prima werk maar dit hierboven klopt niet helemaal. Na 1 binnen 24 uur kick is de topic gelijk closed. Geen waarschuwing dus.....:mad:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan je voorbeelden geven? :) dan kan ik even kijken of het inderdaad de eerste keer was en ook hoe ver dit van de 24 uur verwijderd was.

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Kom ik ook maar even met een stom idee:p
    Stel dat je nou een systeem in elkaar kon zetten dat als niemand na jou meer heeft gereageerd dat je dan gewoon NIET meer KAN posten tot 24 uur voorbij zijn, Dan hoef je daar niet meer op te letten want dan weet je gewoon dat er niet gekickt kan worden binnen 24 uur.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als dat kon zou dat een goede oplossing zijn :thumbs: Helaas is ook dit technisch niet mogelijk. Van daar dat de mods een oogje in het zeil houden.

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken met andere fora vind ik dit helemaal niet streng. Op autoweek wordt je bijvoorbeeld echt als een noob behandelt en heb je echt niets te zeggen aan het begin. Je doet zo snel iets fout, ik was al redelijk snel gekickt (voor altijd). Gamevillage is ook bagger en power unlimited is ook niks.

Hier moeten zo eigenlijk ook wel een beetje streng zijn, gezien het vele aantal zinloze starterposts

17. METALFEAR

METALFEAR Guest

Alstu: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=85172
    Ik heb de treath gecheckt en ik heb een aantal keer gekicked binnen 24 uur. Dit was echter de eerste keer dat ik via Xbazaar wat handelde dus ik wist neit precies de regels. Maar een waarschuwing na de eerste kick mocht best worden gegeven. ;)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Toen was het blijkbaar nog niet opgevallen. Ik zal het in iedergeval in de groep gooien. Maar op zich houden de meeste mensen zich aan de regels :) ... Zo te zien werd het een paar keer toegestaan ...;)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. Een handelaar die vaker kickt door middel van 2 accounts of iets dergelijks, zet jezelf toch aan om op een goed moment van de dag een kick te geven? En daarnaast, hoevaak komt het nou voor dat er iets dergelijks gebeurd? volgens mij zelden..

20. METALFEAR

METALFEAR Guest

Prima thanks voor het bekijken. ;) maar ja Cygnum is ook niet zo populair bij mij als mod nou.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina