Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Mike,

    Wat is goedkoop :)

    We kunnen als alles setjes het doen wel eens een mini-meeting houden met Sjoerd en wij.
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Ik heb al met Sjoerd gehad over een datumpje in de 'herfstvakantie'. Ik heb niet echt vakantie maar wel wat vrije tijd om te leren voor tentamens, maar dat komt wel goed :) We hebben t er nog wel over op msn..
     
  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb de logitech z-5400 5.1 aangeschaft maar nog niet binnen.Nu hoor ik van me vader da ik een parte kabel voor doly digital nodig heb?Mijn vragen:Kan ik de boxen aan de xbox360 aansluiten en heb ik dan doly digital?En welke kabels heb ik ervoor nodig?Zijn deze kabels duur?Ik hoop da het kan want ik wil zo graag da dolby eens horen:)

    Ik zag dit staan: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2177,CONTENTID=10050 is wel handig maar ik heb me xbox kabel niet in de av zitten.hebben namelijk hd;)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  4. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een optische kabel kopen, die plug je dan in je 5.1 setje en in je xbox360 kabel:)
     
  5. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    om even recht te trekken wat Amblydoras riep??
    wtf hij zegt niet eens dat hij een hd tv heeft, ik weet niet of dit bij hd anders is.
    bij een gewone tv moet je zoiezo die gele in je tv steken en rood/ wit in de versterker, klaar..
    ga mij niet vertellen dat ik t hem verkeerd uitleg..
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog even voor jou dan =(

     
  7. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf er zit toch gewoon een kabel bij de 360 die je ook voor hd tv kan gebruiken door een knopje om te zetten?.. wat is het probleem
     
  8. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt geen HD signaal sturen door dat mooie gele stekkertje;) daarvoor heb je de 3 component stekkers nodig:b: Die zitten wel aan dezelfde kabel ja..
     
  9. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zeg ik toch ik wist niet dat het over hd ging, mijn fout.
    maar ik snap gewoon t hele probleem niet met die kabel.
    zo moeilijk is het toch niet..
     
  10. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die het niet snappen, daar is zo'n forum voor: vragen stellen als je iets niets snapt:b:
     
  11. Hallinger59

    Hallinger59 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt... ik ben zo'n mensje die niks snapt...

    het probleem is alleen dat ik hem zo heb aangesloten, maar het ruk geluid van mijn normale tv blijft er doorheen lopen... ondanks ik hem op l4 heb gezet.


    Maar ik ben nog steeds liever een noob als iemand die niet goed kan lezen.

    gr
     
  12. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dat laatste had je weg mogen laten;) had t namelijk helemaal niet gelezen..
    maar ik weet ook t antwoord op je vraag niet, heb geen hd tv en t is makkelijker als je t in je handen hebt..
    er zal vast een audio kabel van je tv naar je radio lopen, want t lijkt me sterk dat je geluid door een kabel loopt voor beeld...
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor iemand die de vraag niet leest en het antwoord niet weet reageer je anders best bijdehand :x
     
  14. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    oow gaan we nou stoer doen op een forum? jij weet ook t antwoordt niet en jij loopt ook een beetje dingen te typen waar niemand nog wat aan heeft gehad..
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    touché :thumbs:
     
  16. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ontopic, iemand die wel atwoord op zijn vraag heeft?
     
  17. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé k heb ff een vraagie :D..Ik heb al een tijdje een Home Cinema Setje staan van JVC (zie plaatje)

    [​IMG]

    Toen ik de Xbox 1 had heb ik een optische kabel gekocht i.c.m. een Advanced Scart Cable, zodat ik DTS via mn Xbox kreeg. Dit had ik uiteindelijk ook:thumbs:

    Nu heb ik al weer een tijdje een Xbox 360, waar al zo'n advanced scart cable bij werd geleverd voor je optische ingang, maar als ik nu het optische kabeltje van mn xbox360 naar mn JVC versterker doe, begint DTS te knipperen ipv constant branden in het displaytje van de versterker. Kortom, geen DTS geluid:'-(

    Alle instellingen kloppen bij de xbox 360 voor dts geluid (denk ik, want zo moeilijk waren de keuzes niet bij de instellingen). Heeft iemand ook dit probleem gehad ofzo, of is dit weer een geval speciaal:confused:

    Groetjes
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Duw de kabel stevig vast in de kabel van je 360. Vaak is dit het probleem...
    Krijg je trouwens wel dolby digital-geluid? Want dan heeft het niets met de kabel te maken.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Dat setje heb ik ook. Daar moet gewoon DD geluid uit kunnen komen...
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, had ik met mijn vorige Creative ubergoedkope optische kabel, zelfs als ik mijn 360 1 cm verschoof vloog dat ding eruit. Maar dit is nu verleden tijd met de Hyper Profi Opto kabel van Oehlbach ( 10 mtr) deze zit er echt heel erg stevig in, en krijg hem er bijna ook niet uit 8) ( overstatement :+ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina