De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg vandaag of morgen een Samsung LE32N71B, deze is dan wel wat duurder dan de andere Series. Maar deze is wel wat beter dan de rest, misschien dat het dan ook slim is om wat langer door te sparen zodat je langer plezier hebt van je aankoop.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zit ook nog met mij andere hobby. Namelijk het draaien van muziek. Dus ik probeer erg op de kosten te letten.
    Aangezien ik hem ga gebruiken voor Slaap Kamer gebruik (ben 17jaar) om voornamelijk in HD te Gamen lijkt mij een scherm van 68 CM toch groot zat voor me :).
    Zit er ook niet meer dan 3 meter vanaf!

    Dus lijkt mij de Samsung LE27S71B voor een prijsje van 619 euro wel zo goed...
    Ik verwacht daar toch een erg mooi beeld op te krijgen!
    Anders ben ik toch weer 300 euro duurder uit hé...

    Maar mensen die deze SamSung Tv's hebben...
    Is dus de moeite waard om in HD te gamen?

    En op die Samsung die ik wil zit dus een Game Stand...
    Is dit ook daadwerkelijk iets? Of is het hetzelfde als een termometer op een Nokia telefoon.
    Iets waar je dus vrij weinig aan hebt...
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die functie is waardeloos, ik heb hem ook en het is echt drie keer niks. Maar HD gamen is echt de bom. Alles is veel scherper en de beleving is duidelijker. HD is absoluut de moeite waard!

    En als je andere hobby's hebt is 27" natuurlijk ook wel genoeg.
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor minimaal een 32" en ik zit er 2.5 meter vanaf;) want ik ga zeker weten spijt krijgen als ik te klein neem.

    btw zitten er termometers op nokia's:)
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij wel jah :cool:...
    Tegewoordig zelfs stappentellers en dat soort ongein...

    In elk geval ga ik binnekort eens naar de Media Markt kijken naar de Samsung LE27S71B!
    Eens kijken of 27" voldoende voor mij is.
    Ik zit namelijk gewoon op Zolder, en gebruik hem voornamelijk voor het gamen...
    En inderdaad, aan de andere hobby moet ook gedacht worden!

    Maar blij dat HD wel de moeite waard is! Straks bij spellen als Gears of Wars natuurlijk heerlijk!
    Ik hoop dat ik straks, bij het hebben van zo'n TV, ook daadwerkelijk verschil zie! :)
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor 42" gegaan en zit er 2,5 meter vanaf }:] Bevalt prima, voor mij persoonlijk, hoe groter hoe beter.
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk ook naar die andere die je in gedachte had(LE26R72B), die zonder belachelijke ''Game Mode''. De R is op papier beter dan die S serie die jou voorkeur nu heeft, maar misschien kan je het verschil toch wel opmerken.
    Code:
    
    
    Doe je dat wel en je vind de R beter, neem dan de R zoveel scheelt 2 cm meer ook niet ( rond de 100 vierkante cm, maar dat scheelt echt niet heel veel.)

    Doe je dat niet, dan gewoon die S nemen, zelfde prijs en dan iets groter is mooi meegenomen. Want, ik citeer:
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoezo is de R 26 beter op papier dan de S 27?
    Als ik kijk bij vergelijk.nl heeft de LE 27 S 71 dezelfde dingen qua beeld, alleen bij OntvangstNorm ook nog NTC staan wat de R 26 niet heeft...
    En de rest van de dingen zijn ook hetzelfde...

    Niet dat ik er veel verstand van heb. Dus misschien kan jij het mij vertellen! :)
    Zo voor mij op het eerste gezicht lijken ze hetzelfde, alleen zou ik voor de LE 27 gaan wegens zijn 2 CM grote beeld.
    (en de Game Mode, waar ik dan blijkbaar niets aan heb :+)
    Ook is hij te koop voor 619 euro bij Foka.nl

    *
    Verder ga ik dan maar eens naar de Media Markt, om eens te kijken wat een verkoper zegt. En wat ze daar verschillen in prijs...
    En natuurlijk zelf even kijken naar het beeld.
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even wat beter gekeken, en kwa prestatie zal het niet schelen, het enige dat de R serie meer heeft in jou geval is:

    Hoofdtelefoon aansluiting
    Draaivoet
    20 W zuiniger

    Als ik het dan zo bekijk zou ik zelf ook voor de 27'' gaan jah :x
    Maarjah, bekijk ze maar gewoon op je gemak in de winkel, dat zegt meer dan specificaties. ( Zou goed kunnen dat de 27 beter beeld geeft, is namelijk de opvolger van de R)
     
  10. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb een smaung le26r71 maar er is iets plakkerigs op het scherm (waarschijnlijk opgedroogd drinken) op het scherm blijven zitten. Kan je LCD's gewoon met glassex schoonmaken?
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nooit met schoonmaakmiddelen!!! lost een laagje op van het scherm dus altijd gewoon met heel klein pietsie beetje water en een niet-krassend doekeje ;)
     
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet niet zomaar dingen erop spuiten :eek:, er is een goedje speciaal voor lcd's en tft's geloof ik.. ik ga er even naar googlen..

    PS: is het op het scherm of behuizing?


    edit: hier staan veel van dat soort producten tussen.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor jullie antwoorden :)
    Ikga zon schoonmaak middeltje kopen.
     
  14. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de specs kun je de kwaliteit van een TV echt niet aflezen hoor. Maar, als ik zo wat reviews en ervaringen heb gehoord, is de R serie gewoon beter dan die S serie. Gewoon algemene kwaliteit van het scherm en daar kun je geen specificatie van maken ;)
     
  15. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor mijn luiheid alvast! :+

    Heb momenteel weinig tijd om het helemaal door te lezen hier en ben toch erg nieuwschierig..
    Mijn philips breedbeeld tv staat op het punt om het te begeven (constant vage witte flitsen door het beeld, vooral goed te zien op de ext en av-kanalen)

    Ik ben maar een arme student, dus wat is in jullie ogen een nette maar toch voordelige HD-tv?
     
  16. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot wil je 't hebben?
     
  17. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 62cm breedbeeld en wil niet kleiner dan dat....
     
  18. richardnl

    richardnl Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    LE 40 M 71B

    Hallo

    Ik heb de LE 40 M 71 B met game modus net hangen.
    Top beeld voor het gamen met een xbox 360
    Vragen via mail ajb

    Groet
    RichardNL
     
  19. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik uiterest tevreden met mijn Samsung LE26R71, dat is 66cm breedbeeld, kun je via internet voor ongeveer 700 krijgen en in de winkels voor 750~800. Heb hem zelf een tijdje geleden voor 777 gehaald, was toen het goedkoopst.

    Goed beeld, 1x HDMI voor toekomstige HDTV, component, VGA en 2x Scart in. Beeldkwaliteit vind ik zeer goed ook van analoge TV, natuurlijk moet je er wel verder vanaf gaan zitten dan van HD beelden van je 360 maar in vergelijking met enkele andere LCD's vond ik dat ook goed.

    Het beeld is zeer helder, scherp en door de 8ms response time heb je geen last van 'ghosting' effecten.

    Mocht je 66cm breedbeeld te klein vinden kun je ook voor een grotere diagonaal gaan, dat kost je ongeveer 200 euro meer, maar dan heb je wel 82cm.
     
  20. dannynima

    dannynima Guest

    is het erg als je 1,5 meter van je LCD af zit :p ? (32inch)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina