FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net nog ff 2 potjes gespeeld, op world class win ik steeds gemakkelijk... snap eigenlijk niet dat mensen dit grafisch mooi vinden, heb je gezien hoe C. Ronaldo eruit ziet? En Scholes? Dead Rising meets Football :D Daarnaast vind ik het wel erg simpel om mensen uit te spelen op world class, met Eto'o loop ik vanaf de midden lijn zo door naar het strafschop gebied...

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het allemaal een beetje houterig ik heb geen gevoel dat ik echt controle heb over m'n speler.

geef mij PES6 maar

3. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wederom 3x niks,had er veel meer van verwacht na al die positieve verhalen.Vind t gewoon niet lekker lopen,het veld ziet er totaal niet echt uit,heb niet t gevoel dat ik een voetbalspelletje aan het spelen ben...Speel nog liever ISS op de Ps1.

Fifa is een computerspel,PES is een voetbalspel!

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    zeg, ga jij eens even gauw je grote bek houden.

5. mars15

mars15 Guest

en markt kijkt de 22e tv _0/

6. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    na 6 potjes spelen ben ik ervan overtuigd deze game links te laten liggen. Ik vind persoonlijk de graphics er slecht en het speelt niet lekker. Het pass systeem vond ik matig vaak als ik aan het rond spelen was gaf hij de bal aan de verkeerde speler terwijl ik wel de goede richting op drukte.
    Daarbij vind ik het ook erg jammer dat ze maar voor een paar competities licenties hebben, terwijl dat altijd wel de kracht was van fifa.

7. bubu

bubu Guest

echt goede game vind ik ,, het ziet er geweldig uit. na 20 min spelen zie je echt het zweet op het voorhoofd en de physics zijn echt goed gedaan.
    het enige wat ik wel een beetje jammer vind is dat het niet echt snel speelt.
    Maar dat zul je wel aan kunnen passen.
    en dan de animaties. echt goed gedaan. heb gewoon op het begin voordat je de wedstrijd zelf gaat spelen een kwartier met alleen ronaldinho gevoetbald. als je keihard op de keeper afrend en dan volop tegen de bal trapt en hij vliegt omhoog via de keeper links of rechts en je rent er naar toe dan maakt hij echt heel soepel een mooie omhaal. Complimentje voor de animaties. (y)
    ik w8 de recenties af en ga hem dan waarschijnlijk toch halen (ook al scoort hij niet zo hoog)
    wat ik trouwens niet verw8 =)

8. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik ben hier nieuw en diehard pro fan maar...
    ik las net zo´n review en dat zegt dat in Fifa 07 op xbox 360 ook de Nederlandse competitie zou zitten klopt dit. Ik snap helemaal niets meer van welke nu wel erin zitten en welke niet kan iemand mij meer duidelijkheid geven???

Alvast bedankt.

9. mars15

mars15 Guest

nee komt er niet in

10. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan al helemaal geen Fifa 07 in mijn huis :p maar dan mogen ze die review op deze site weleens eens veranderen daar staan dingen over Fey-020 enzo dat kan mensen op verkeerde gedachten brengen...

11. mark8925

mark8925 Guest

nee hoor.. ben er hoe dan ook aanwezig.. desnoods int thuisvak tussen kakkerlakken, aangezien t nog niet echt storm loopt qua kaarten bij het "trouwe" legioen:emo: zien jullie bui al hangen?? :thumbs:

maar ff ontopic: net gedownload en ff gespeeld, ik meot zeggen er zit vooruitgang in.. maar het is gewoon een nep spel.. speelt gewoon niet lekker.. het voelt zo nep aan.. niet die vrijheid die je bij pes wel hebt.. ai is ook nog steeds bagger .. ik denk dat ik maar weer verder ga met WE10 op ps2 _O_ _O_

12. erikvanrossem

erikvanrossem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden is als volgt:

Demo's overtuigen mij zeer zelden. De laatste demo die mij volledig heeft overtuigd is die van PES 3, omdat dat voetbal was zoals voetbal moest zijn! En dat gevoel benadert deze demo enigszins, dus vandaar ...... *)

13. mars15

mars15 Guest

heb je er een link naar?

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nederlandse competitie kan je later downloaden.

15. mark8925

mark8925 Guest

ja meot je weer voor betalen.. typisch EA, dus als je alles wilt hebben ben je weer 100 euro kwijt ofso voor zown baggergame:lol:

16. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel bevestigd?

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Meningen zijn erg verdeeld over de demo. Straks maar eens downloaden en kijken wat ik er zelf van vind(als fifa-fan)

18. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind em nog best aardig spelen :)

19. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best aardig spelletje, alleen met de linkertrigger je man de diepte insturen is wel erg simpel....eto'o de diepte in, dinho een hoge steekbal en scoorde zo 4 keer op semi in 1 helft...maar al met al een goeie vooruutgang

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb de demo net uitgebereid gespeelt, de eerste 5 min dacht ik "ja dit is gewoon goed" maar als je door gaat spelen kom je er achter dat er nog zoveel niet klopt:

- op het moment dat ik aan de bal ben sprint ik iedereen eruit, zelfs met een minder snelle speler.
    - het dribbelen is veel te makkelijk ik liep met ferdinand zonder truukjes te doen van mijn goal naar dat van de tegenstander,
    - staat er nou geen scheids op het veld? of heb ik niet goed opgelet....
    - de netten bewegen echt als een stuk ijzer
    - op het moment dat er een tussenstukje komt zijn de spelers echt overbelicht
    - is het veld nou echt zo groot of ligt het aan mij?
    - het scoren is wel erg makkelijk, de eerste wedstrijd won ik met 5-1
    - de AI dribbelt zelf ook alleen maar.
    - de AI is slecht, als je niet aangeeft dat ze in de diepte moeten lopen doen ze dit ook niet. ook blijven de ruimtes veel te groot, ze geven te snel op als je langs ze loopt.

en dan heb ik nog niet een alles opgenoemd, natuurlijk zijn er ook goede punten:

- animaties zien er mooi en vloeiend uit
    - ball physics zijn heel goed
    - je hebt meer vrijheid op het veld gekregen
    - je kan lekker combineren en op een mooie manier de verdediging stuk spelen(jammer dat dit alleen niet echt noodzakelijk is)
    - de bal snelheid is goed
    - de opties voor je opstelling zijn uitgebreid.
    - de keepers zijn veel beter

mijn conclusie: het is een goed spel, leuk om te spelen makkelijk om in te komen maar als je echt realisme wilt moet je toch voor pes gaan.

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina