FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo net ook gespeeld..

Positief:
    Balaanname is vooruit gegaan.
    Snelheid
    Graphics van de spelers
    De mogelijkheden
    Negatief:
    op het moment dat ik aan de bal ben sprint ik iedereen eruit, zelfs met een minder snelle speler
    Kleur het is een beetje grauwig..
    Het lijkt wel alsof de bal over het veld stuitert...

2. dannynima

dannynima Guest

weten jullie nou of je trucs kan doen met de demo van fifa 2007? of kan da pas als de spel 27oktober wordt uitgebracht?
    PS: als jullie willen voeg mn msn maar toe : az-danny-az@hotmail.com

greetz

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als ze nou NOG stalen netten hebben dan is EA echt te triest hoor. Ik ben hem nu aan het downen en ik ben erg benieuwd. Valt toch tegen al die negatieve reacties eigenlijk. Waar is de revolutie waar EA het over had?

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :lol:

Grappenmaker....

Nee echt, die negatieve reacties spreken voor zich. Zonder gespeeld te hebben weet ik al dat het niks word. Ik ga het nog wel proberen maar stap er niet meer blanco is. Ik ga voor een ander voetbalspelletje.

5. dannynima

dannynima Guest

hej mensen willen jullie alsjeblieft deze antwoord beantwooooooooorden?
    kan je trucs gebruiken in de demo?

greetz

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Niet zo spammen. We hebben het gelezen en je krijgt vast antwoord. Er is hier echt wel een licht die het weet.

7. dannynima

dannynima Guest

sorry ben een beetje ongeduldig, want als er geen trucs inkomen vindk de spel een beetje zuigen want in de filmpje zag je ronaldinho nog een dubbele schaar doen.

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, tot dusver nog geen tricks...

9. basovich

basovich Guest

weet iemand hoe je die f*cking trucjes doet !!!

er was eerst zown dikke video dat je met de bal tussen je voeten een sliding kon ontwijken enzo, maar je kan echt geen een truc doen:confused:!

oke :+.

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Niets aan toe te voegen. Hoewel, ik heb de XBOX versie gespeeld en die speelt VEEL BETER!

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Nja wat zal ik zeggen, fifa zelf is verbeterd tegenover de vorige versie dus de echte fifa fans zullen het wel weer leuk vinden.

Ik probeer elk jaar fifa uit want ze beweren dat het toch weer super is enzo. maar komop het is exact hetzelfde als eerst.
    Ja het zijn mooie graphics ja er zitten nieuwe animaties en ballphysics in (denk ik) ok leuk en leuke muziek.
    Maar de GAMEPLAY!!! letten ze daar niet op ofzo het lijkt wel of je met een bowlingball voetbalt en dat allle spelers met zero gravity bewegen behalve als je met je sprint...

nee als PES half zo goed is als vorig jaar dan ga ik nog liever voor die.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook wel lekker spelen. Ik heb het gevoel dat een aantal personen FIFA gewoon in de zeik willen zetten no mather what.

13. dannynima

dannynima Guest

dus met de release van de game kan je wel trucs doen?Anders vind ik het wel misleidende filmpje die ze hebben laten zien van FIFA07 waarin Ronaldinho bijvoorbeeld een dubbele schaar maakt.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is onzin. Is het normaal dat er nog steeds stalen netten in het spel zitten. Neemt een hoop van de illusie weg, de illusie die Fifa ons zo graag wil geven.

Als Fifa een geweldige voetbalgame blijkt te zijn, dan speel ik dat spel. Ik wil gewoon realistisch voetballen en daarvoor lijkt (ik heb de demo nog niet gespeeld) het vooralsnog erop dat Fifa dit jaar weer naast de pot piest. EA blaast gewoon hoog van de toren, en valt dan hard. Ze roepen dat Fifa 2007 een revolutie zal zijn in de voetbalgames wereld. Helaas is PES6 ook op deze planeet.

Mensen vergissen zich in het realisme van PES, daarin klopt er gewoon een heleboel wel. De bewegingen van de spelers, het gevoel van totale vrijheid (ja, ook PES is scripted op momenten, maar Konami geeft je die illusie dat dat niet zo is) en de details. Dat heeft Fifa gewoon niet, ik ga nu snel de demo spelen en laat jullie mijn onverdeelde (misschien een beetje bevooroordeelde) mening zo wel horen.

Ben benieuwd.

15. basovich

basovich Guest

vind het van de ene kant vrij klote dat je niet zelf speler kan wisselen en van de andere kant weer niet, je hebt nou wel dat je spelers goed staan maar je kan nou niet eerder ingrijpen en moet je met je aanvaller of middenvelder weer tack-op-backen..

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

WAAAAAAT!!!!!

Ik neem aan dat dat in het uiteindelijk spel wel anders is????????? Want als dat niet kan dan.... Nou ja lama...... Ik heb een naar voorgevoel, ik ga weer maar een voetbalspel aanschaffen.

Kan iemand even vertellen dat je handmatig kunt selecteren wanneer ik dat wil? OMFG, dat kan wel toch?

17. basovich

basovich Guest

naja je kan wel speler verwisselen maar het gaat echt héééél stroef, het lijkt net als hun in de aanval zijn en ze zijn over een streep dat je dan pas een verdediger kan gebruiken!

ennuh WAAR IS HET COMMENTAAR!?!?!

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2006
  18. mark8925

mark8925 Guest

nee hoor nix in de zeik zetten.. ik heb alleen t gevoel dat sommige mensen pes nog nooit gespeeld hebben, en daarom niet weten hoe gameplay kán zijn.. en dan speelt fifa gewoon zwaar kut ;)

19. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik was ook redelijk blanco. Wil gewoon de beste game. Had de illussie dat FIFA het dit jaar PES moeilijk zou maken. Welnu, dat gaat NIET gebeuren. FIFA 08 mag het nu proberen...

20. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet van speler wisselen met LT

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina