Het is goed dat ze demo's uitbrengen. Ik was overtuigd om PES6 te gaan halen maar na het spelen van FIFA 07 demo ben ik aan het twijfelen gebracht. De graphics zijn bij FIFA zeer goed, de physics van de spelers ook en speelt gewoon lekker. Ik vind het een heel verschil met 06, dit komt erg dicht in de buurt bij PES. Het zou slim zijn van Konami om snel hun demo te brengen, want na de demo's ga ik mijn keuze maken, en ben waarschijnlijk niet de enige die dat doet. FIFA is gewoon veel beter geworden qua gameplay en PES had FIFA makkelijk voor kunnen blijven als ze ook hun graphics eens beter zouden maken.
Alleen bepaalde dingen lopen nog niet lekker, zoals bijv. bal die tegen het net aan komt ..... of de replays die af en toe niet gladjes lopen. Maar dat zijn dingen die niet al te moeilijk recht zijn te zetten. Verder vind ik de sfeer in het stadion ook wel cool, door supporters worden de kreten die in t echt ook zijn te horen geschreeuwd. Bij Ac Milan, MILAN, Manchester united, UNITED e.d. klinkt erg vet.
Ben altijd fan geweest van PES, maar weet iemand hoe t bij fifa 07 in elkaar gaat steken, heb je daar ook zo een carrieremodus inzitten waarbij je geld verzamelt en nieuwe spelers kan kopen? En de aanpasmogelijkheden zoals in PES voor je spelers en om wijzigingen bij te houden? Zit er trouwens de Eredivisie in en oranje, aangezien dit in eerdere FIFA's niet altijd het geval is geweest?
Laatst bewerkt: 7 okt 2006