[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morpheus2006

    Morpheus2006 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb gewoon met Windows Media Connect mijn muziekmap gedeeld...
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je kijken of daar de media ook staat of dat er slechts 186 liedjes staan?
     
  3. Morpheus2006

    Morpheus2006 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar stond niks maar ik heb daar nu al m'n MP3'tjes toegevoegd en een Playlist opgeslagen in m'n Muziek map. Ik zal zo eens kijken of het nu werkt :)
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit te huilen om dit probleem, weet echt niemand het :mad:?
     
  5. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    muziek saven naar je 360 vanaf USB stick

    Omdat ik met een zoekopdracht echt te veeeeel hits krijg, hoop ik dat iemand me gewoon ff kan helpen:

    Is het mogelijk om muziek vanaf een USB memorystick te saven naar de HD van m'n 360? En... hoe doe ik dat dan?

    Thnx!
     
  6. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb het volgende probleem;


    Network Adapter :Wired
    IP Adress :Confirmed
    PC Selected :Connected
    PC Connection :Failed

    Wie kan me er mee helpen
    Ik heb WMC geinstalleerd en aanstaan en ook foldersharing heb ik aangevinkt.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat is helaas niet mogelijk! Alleen audio CD's kan je naar de HDD rippen (dus ook geen MP3 CD's).

    Draai je een firewall op je PC? Zo ja, welke? :)
     
  8. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15

    Alleen die van XP meer niet
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Okay, normaal opent WMC automatisch de juiste poorten in de Windows firewall, maar misschien is dat niet helemaal goed gegaan. Als je WMC opstart, moet je even op 'settings' klikken, en onder het kopje 'Firewall' klik je op 'opnieuw instellen'. Nu worden de poorten die WMC gebruikt opnieuw geopend in de Windows firewall. :)
     
  10. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit heb ik nu dus gedaan maar hij doet het nog steeds niet.
    Zou het aan mijn Livebox liggen of de Firewall die daar in zit liggen.?
     
  11. Mag1ster

    Mag1ster Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    exteren hdd via ethernet

    Heeft iemand ervaring met het streamen van media vanaf een externe hdd die via ethernet is aangesloten op het netwerk? (dus zonder tussenkomst van een pc)

    Zoals ik het begrijp heb je een progje (server) nodig dat de media streamt naar de box. Dit is gratis beschikbaar gesteld in de vorm van wmc. Wmc lopt volgens mij alleen onder xp (als dit niet waar is en wmc ooko onder linux draait hoor ik het graag) en is daarom dus niet direct geschikt om op een externe hdd te laten lopen. Maar wellicht dat twonkyvision (of twonkymusic) een oplossing kan zijn. Dit werkt ook onder linux en zou volgens mij dan ook moeten lopen op bv de Maxtor Shared Storage Plus.

    Het gaat mij er dus om muziek en foto's te streamen vanaf centrale schijf, zonder tussenkomst van een pc.

    @Fardo ik heb van The Matrix begrepen dat jij de man bent die hier verstand van heeft, vandaar dat ik dit berichtje hier post.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zonder tussenkomst van een pc kan je neit streamen ..
     
  13. Mag1ster

    Mag1ster Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    :D ik ga het tog proberen, ben namelijk nogal eigenwijs ;-)

    volgend info staat op www.twonkeyvision.com:

    The TwonkyMedia / TwonkyMusic are not only available for Windows XP, Macintosh and Linux, but also for a number of embedded devices and network attached storaged devices (see here). This gives you the option to share your content without using a PC or having a PC online all the time.


     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  14. xrage

    xrage Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lo :)
    vraagje als ik op video's klik op mijn xbox onder mediacenter, dan kom hij in een standard map uit, maar aangezien ik daar niet zoveel ruimte heb wil ik hebben dat hij in een ander hardeschijf mijn films gaat zien, maar hoe doe ik dat ?
    En bij tv instellingen zegt hij kan tuner niet vinden ???
    Iemand enig idee ?
    Groetjes
     
  15. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu op Microsoft.com dat een Media Center PC hetzelfde kan als een Windows XP pc, maar dan meer. Wat is er dan op tegen om Windows Media Center op mijn PC te installeren en vervolgens mijn xbox te connecten?
     
  16. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik windows media center installeer op mijn pc, dan kan ik dus bijna alles afspelen wat er aftespelen valt op mijn xbox? Dus ook 720p MKV bestanden?
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Lees de beginpost voortaan even ;)

    Je kunt alleen audio (mp3-wma-wav(?)) en afbeeldingen streamen met windows media connect. Met media center zou ik niet weten, maar je zit dan ook in het verkeerde topic.
     
  18. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    zal het goede topic even opzoeken :p trhx voor de tip
     
  19. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ..Sorry verkeerde Topic..
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  20. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het probleem houden dat ik niet middels Windows Media Connect op mijn pc een verbinding kan leggen met de 360, de pc ziet de 360 gewoon niet.

    Ik heb het volgende geprobeerd.

    Ik heb alle benodigde poorten geforward in de router. Ik heb een vast ip adres in mijn 360 ingesteld die correspondeerd met de opengezette poorten in mijn router. Ik heb in de pc gekeken of via uitvoeren/services de upnp host gestart is, dat is het geval. Ik heb voor alle zekerheid mijn virusscanner en firewall gestopt.

    Ik heb een linksys WRT54g router met laatste nieuwe firmware (overigens met voorgaande firmware versie had ik ook problemen).

    Hoe kan ik nu toch nog na zo'n beetje alles geprobeerd te hebben verbinding krijgen met mijn 360 middels WMC??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina