PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
  3. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, vind fifa helemaal niet erop vooruitgegaan. het gaat nog steeds te stroef, speelt helemaal niet lekker.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Net de demo Fifa07 gespeeld, maar u gaat mij toch niet wijs maken dat dit de concurrentie met PES6 aan moet gaan. In vergelijking met PES5 komt het totaalvoetbal meer tot zijn recht in PES5, dan in Fifa07.

    Ik had meer verwacht, maar de Fifa reeks heeft nog een lange weg te gaan. Ik ben zeker geen fan-boy van welke uitgever dan ook, maar tracht een game te beoordelen op zijn kwaliteiten.
    Ik ga er dan ook vanuit dat een ieder die hier zijn mening geeft beide games heeft gespeeld en een objectieve mening kan geven.

    Naar mijn inziens, en dan vergelijk ik ingame beelden van PES6 met de demo van Fifa07, bestaat er een ruime afstand in benadering van het voetbalspelletje, tussen PES6 en Fifa07.
    Hierin komt PES6 zeker als betere uit de strijd. Naar mijn mening koop je Fifa07 als je voorkeur uitgaat naar een voetbalspel, met hierin een dosis arcade. Mocht je voetbal liefhebber zijn en het spelletje in een game dicht willen benaderen, dan kies je voor meer simulatie, namelijk PES6.

    Ik wil Fifa07 aanhangers niet betichten van het te kort aan inzicht, maar laat u eens een voetballiefhebber in uw omgeving, spelen met beide games. Ik bedoel hiermee een persoon die weinig affiniteit heeft met het spelen van games op PC, dan wel consoles. Ik denk dat de voorkeur zich gaat richten op PES.
    Wil Fifa07 dit jaar de betere blijken, dan moet PES5 een paar stappen terug maken en ten tonele verschijnen onder de noemer PES6, alhoewel ik verwacht dat PES6 juist een verbetering gaat worden, ten opzichte van de vorige versie.
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes hoor, het lijkt wel een les nederlands.
    maar ik heb dezelfde mening, en zeker na het spelen van de demo.
    is dit nu next gen? zoals ze berweren. en de goal het is net een stenen muur of hoe de bal door de lucht dwarrelt, net een aangeschoten vogel, zeer onrealistisch.
     
  6. dannynima

    dannynima Guest

    Dat de bal dwarreld door de lucht vindk juist wel realistisch.En dat de goal een stenen muur is vind ik OVERDREVEN, laten we nu geen strijd maken, want FIFA EN PES zijn verschillende games, bij PES gaat het om de bijna onmogelijke acties en bij FIFA gaat het meer om de spelletje.DIT IS MIJN MENING!
     
  7. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    andersom. fifa is arcade, dus vaak onmogelijke dingen komen in fifa voor, bij pro evo is alles zo realistisch mogelijk neergezet. alles wat je daarin ziet zag je wel ns op tv ;)
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    whahahahahahahahahahaha:lol: :lol:
     
  9. dannynima

    dannynima Guest

    hebben jullie het dan nog niet gelezen?PES6 zal gaan om snel scoren en dat VIND ik onrealistisch ! uitslagen van 8-7 ofzo.
     
  10. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, dan moet je goed leren verdedigen, want dan heb je wel een goed doelsaldo. bij fifa scoor je 8 van de 10 goals door het loslaten van de keeper en dan krijg je ook al gauw hele hoge uitslagen in een wedstrijd, dat is pas nep. het gaat om het totaalbeeld en daar schiet fifa toch te kort, flink
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    dat was bij winning eleven 10 op de ps2... maar de 360 versie is weer helemaal in balance. moet je maar alle demo filmpjes kijken en tellen hoe vaak er gescoord word.....ik heb niet meer dan 4 doelpunten ofzo gezien in alle filmpjes bij elkaar.

    bij fifa scoor je pas echt makkelijk je kan gewoon met de bal aan je voet buitenom de verdediging sprinten en nog steeds sneller zijn. elke verdediger probeert je 1 sec aan te vallen en daarna geven ze het op.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  12. dannynima

    dannynima Guest

    ja als je op amateur niveau speelt dan scoor je 8 van de 10 doelpunten bij FIFA, :emo:
     
  13. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, net zo goed als op world class, tenminste, zo gaat het in de demo :)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Gast jij weet echt niet waar je over praat. Beter check je de feiten ff voor je iets gaat roepen....
     
  15. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol: :lol: :lol: sommige mensen...
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Allebij niet... Dit is het echte publiek (laatste build van de X06)

    [​IMG]

    Bewegen afzonderlijk van elkaar, gaan staan als je in het strafschopgebied komt en bijv. één op één tegen de keeper komt te staan...
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, en ik wou ooit voor FIFA 07 gaan......En staat er niets steeds bij de zijkant 'konami' bij de velden.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  19. mars15

    mars15 Guest

    :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]

    net zo mooi >:)

    en 2004 was nog mooier

    [​IMG]
     
  20. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is goed dat ze demo's uitbrengen. Ik was overtuigd om PES6 te gaan halen maar na het spelen van FIFA 07 demo ben ik aan het twijfelen gebracht. De graphics zijn bij FIFA zeer goed, de physics van de spelers ook en speelt gewoon lekker. Ik vind het een heel verschil met 06, dit komt erg dicht in de buurt bij PES. Het zou slim zijn van Konami om snel hun demo te brengen, want na de demo's ga ik mijn keuze maken, en ben waarschijnlijk niet de enige die dat doet. FIFA is gewoon veel beter geworden qua gameplay en PES had FIFA makkelijk voor kunnen blijven als ze ook hun graphics eens beter zouden maken.

    Alleen bepaalde dingen lopen nog niet lekker, zoals bijv. bal die tegen het net aan komt ..... of de replays die af en toe niet gladjes lopen. Maar dat zijn dingen die niet al te moeilijk recht zijn te zetten. Verder vind ik de sfeer in het stadion ook wel cool, door supporters worden de kreten die in t echt ook zijn te horen geschreeuwd. Bij Ac Milan, MILAN, Manchester united, UNITED e.d. klinkt erg vet.

    Ben altijd fan geweest van PES, maar weet iemand hoe t bij fifa 07 in elkaar gaat steken, heb je daar ook zo een carrieremodus inzitten waarbij je geld verzamelt en nieuwe spelers kan kopen? En de aanpasmogelijkheden zoals in PES voor je spelers en om wijzigingen bij te houden? Zit er trouwens de Eredivisie in en oranje, aangezien dit in eerdere FIFA's niet altijd het geval is geweest?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006

Deel Deze Pagina