Hehe, zeker helemaal naar Assen rijden. Gvd, gister een potje gespeeld en ik nam uiteraard AC Milan en hij nam Juventus. Sta ik in de 50'e minuut op 2-0 quit hij. Waarom bestaan zulke mensen..
Jawel, ik heb gezien dat ik dan ook punten krijg! *) Gister 4-1 gewonnen met mijn clubbie AC Milan tegen Arsenal. Damn, ik liet hem alle hoeken zien met de snelheid waar ik mee speelde.
@ geertbargeman Waar was je gisteren?! Je was wel online, maar je speelde niet ofso? Heb je nog aantal keer ge invited! In elk geval binnekort een spelen!
Mooi, Mooi! Men koopt ook PES 6? Ik ben straks in elk geval weer te vinden op PES 5... Dus ik stuur wel een invite, of ik ontvang er eentje!
Zonet 2 potjes gespeeld tegen Mystery X, eerste potje met een 4-3 verloren? Ik had daar iig een rode kaart (Cafu). (AC Milan vs Barcelona) Tweede potje gewonnen met 5-2 \o/ met o.a 2 heerlijke goals! 1 vrije trap van Pirlo en 1 lob vanuit de 16 meter over de keeper heen binnenkant paal! Vanavond weer verder hé Mystery X (PS: Zit nu een boekverslag te maken.)
Zat de hele avond tv te kijken Vanavond ben ik ook niet thuis Moet het dus zonder pes en zonder Nederland - Bulgarije doen edit:/ Albanie bedoel ik natuurlijk
Shame on me Echt applaus voor je goals. Heerlijke doelpunt... Beetje zonde dat ik de penalty voor de 2-1 miste Met Ronaldinho nog wel! Zeker vanavond weer spelen. Denk dat ik dan maar even met Inter aan de slag ga! Adriano die jou STAM teminste ook een zetje kan geven...
Als je durft ? Jij hebt lef... In elk geval gisteren weer heerlijke wedstrijden gespeeld met Dazlindragon! Blijken in eens zelfs naamgenoten te zijn! Dacht eerst dat hij mij voor de gek hield! Jammer van de laatste wedstrijd, waarin je meteen weg moest... In elk geval heb ik revanche op je kunnen nemen met Inter!
@ Don Juan Inderdaad! Binnekort eens afspreken! Komende week vakantie! Dus dan zat tijd om achter mijn 360 te hangen!