Heey heey mensen,
Zoals beloofd zou ik vertellen wat er gebeurt is *) .
Ok hoe de dag begon tot het eind:
6:30 PIEP PIEP PIEP !!!! Opstaan douchen ect. en om 7 uur op het station (Ede Wacheningen) staan, was wel erg vroeg
na 1 keer over stappen in Arnhem en een uur en 10 minuten later eindelijk aangekomen in Tilburg waar ons centraal vervoer stond (Leonie :b: )
Zij bracht ons ( Luuk en mij ) naar Brussel.
Weer een 1 uur later, heb in de tussen tijd een aantal mooie auto's en gebouwen gezien; Ferrari, Porsch, Escalade en bentley en meer.
Maar dan dus aangekomen in Brussel, in een water toren stonden er 2! afgehuurt door M$ *) .
We komen binnen een aantal mensen waren er al: eVo Nemisis en meer.
Ik heb een filmpje gemaakt hoe het eruitzag (wel minder goede kwaliteit alleen je krijgt wel een idee )
Boven op een strap stond master Chief ook ff te kijken:
Er stonden 25 demopods met verschillende games, 10 ervan met CoD 3 ! en ik zag de games Enchanted Arms, Dead Rising, Saints Row, Fifa, PGR3, Just Cause en Doa en er waren er volgens mij nog meer.
Nou er begint een Amerikaanse man te praten die hier speciaal voor ons was klonk allemaal leuk maar ik wou spelen !
Eindelijk aan het spelen en vond het superrr vet! we mochten het 2e level spelen.
Was echt heel leuk en mooie grafix ! Je word echt in de game gezogen!
Ik speelde met de Kar98K die is wel veranderd er zit GEEN rondje meer op als AIM alleen een puntje en je moet meerdere malen schieten voor een kill, maarrrrr als je in de borst of er boven schiet is het wel 1 shot 1 kill (als je raakt ).
Ook is er geen gewher ofzo meer (iig niet in de multiplayer)
verder gewoon allemaal leuke shit teveel om op te noemen!
Nou het level uitgespeeld en ik moest de controller ff aan die americaan geven, hij zou mij wat vette dingen laten zien zoals:
De mooie en leuke details bv als je door het gras loopt en naar achteren kijkt zie je precies waar je hebt gelopen want daar is het gras plat gestampt klinkt vet he ! is het ook
en dat er veel dingen stuk kunnen.
Nu gingen we multiplayer doen op een lan van 8 consoles 4 tegen 4
In de Multiplayer zijn er classes elke clas heeft een eigen goede en slechte skill denk aan accecuriti en speed en damage, ook heeft elke clas een eigen wapen.
Medic heeft een trenchgun
Light Armor heeft een MP40
Rifleman heeft een KAR98K
en meer
Ik persoonlijk vind het wel leuk en nieuw *voor COD dan he*
Ik nam de Rifleman, we speelde eerst 2 Team Death Matches en daarna 2 of 3 potjes WAR*
Na ze allemaal gespeelt en gewonnen te hebben trek ik vast mijn conclusie: de game is in de multiplayer wel een stuk veranderd en het is wennen maar wel leuk!
Er zijn 2 nieuwe game types en 1 hebben wij gespeeld:
*WAR het is eigelijk gewoon terretory je moet bij een vlag staan en die bewaken tot die opgehezen is.
Ook zijn er nu voertuigen en die kan je NIET uitzetten, zou je denken KUT ZOOI de tanks gaan owne, maar dat is niet helemaal zo ! want een tank is sloom en als je eenmaal dich bij een tank ben kunnen ze niks meer! je drukt op X en je klimt op de tank gooit een granaat naar binnen houdt de klep dicht en je hebt hem gekilled klinkt misschien moeilijk is het niet het is juist precies goed
ok kan je nu granaten terug gooien en heb je een timer dan kan je je granaat langer vast houden en zie je een rondje (rood) die afloopt en dat is de tijd van wanneer die afgaat
rond 12 of 13 uur ofzo gingen we eten (weet niet precies hoelaat de tijd ging snel !)
We aten vet lekker iets met vlees en lekkere aardappelen en spersiebonen! Echt LEKKER !
Na het eten ging iedereen dus ik natuurlijk ook weer CoD 3 doen en/of andere games.
om 15:00 was het afgelopen en kregen we goodies zie foto's 2e post
Al bij al een mooie relaxte dag en leuk om mee gemaakt te hebben
en wij (die NL-ers die er waren zijn de eerste van EU die de game gespeeld hebben
*filmpje kon er niet op komt in 2e post
groeten Michiel :b:
Laatst bewerkt: 7 okt 2006