Het is jullie niet gelukt met Gears of war toch bij de frs ? Deze keer probeer ik Need for speed Carbon bij bol.com http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...AAEOA_ZYcyRa&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 voor slechts 29,99 \o/ Demo ben ik aan het downloaden, als die leuk is bestel ik vanavond nog NFS Carbon. Wie gaat hierin mee ?
zelfs geen 30 euro waard deze schijt game :{ is gewoon nfs underground maar dan slechtere besturing..
ooh das wel beter dattie maar 30 is vond de demo leuk maar toch viel het me een beetje tegen ... maar denk wel dak hem ga kopen wtf bij frs is ie pre order gewoon 65 hoe kan da nou weer
Eindelijk ook een mazzeltje (als we hem daadwerkelijk voor 30 krijgen). Verkoop of ruil hem dan meteen wel weer, vond Underground namelijk ook niet zo boeiend.
is gereserveerd.. nu af wachten of het klopt die prijs 19/10/06 beschikbaar als ie pas 03/11/06 uitkomt jaaaaaaaajaaaaaaa
3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com. das enigste
Je zegt, ''dat is alles'', nou is dat toevallig het gene wat er voor zorgt dat je deze game niet voor 30,- krijgt, maar voor 65,-
Jongens, laat dat gezeur van "jullie zijn echt dom, je krijgt hem toch nooit voor die prijs" dit keer eens achterwegen. Na 3 topics weten we het wel. :{