Als je ronde 2 ingaat moet je gewoon veel slippen omdat daar het percentage tig maal hoger ligt. Dus hoe meer je slipt aant einde van ronde 2 hoe hoger je slip word.
tja, das natuurlijk pure waarheid. maar als je aan het begin slipt (al krijg je er 1 kudo voor), krijg je sneller een grote combo en verdien je sneller punten. hoe dan ook: veel slippen bied altijd resultaat, want tijd is er genoeg
Hehe :f tya dat topic was eig bedoelt om te weten welke de leukste was maar het liep precies wat uit. Maar ik ga dus in het weekend eens PGR2 proberen uitspelen en dan een moeilijker niveau spelen.
Leuk Rome Maar eh quote : Ultimate - Als je nog geen bonusauto's hier hebt: Saleen S7 voor Cone Challenges, Pagani Zonda S of Enzo Ferarri voor races, Koenigsegg CC V8S voor speed camera. Als je Porsche 911 GT1 hebt gebruik die dan altijd. Die Porsche 911 bedoeltie dan voor alle races ?
Hoe krijg ik die? En hoe lukt het jullie eigenlijk om die races waar je punten moet halen (naam kwijt). Zit nu in laatste klasse op het makkelijkste moet je 1.800 punten halen en da lukt mij dus echt niet he
Als je gewoon heel rustig tussen die pionnetjes door gaat heb je wel genoeg punten hoor.. En anders gewoon een paar keer opnieuw proberen.
Nope, je moet het nodige slippen voor platina . Had wellis alles aanmelkaar gelinkt en kwam zeker nog een dikke 1000 tekort.
Maar mij lukt het al niet om 1800 dus platina zit er al helemaal niet in xD Hoe slip je bv. goed dan? wil er echt voorbij
Daar ging het bij hem niet om, hij kon al geen Steel halen. Maar als je gewoon tussen de pionnetjes doorrijd heb je al dik Steel misschien wel Bronze.. Als je dan elke bocht nog wat bijslipt al Zilver, en als je d.m.v. rondje tollen gaat beginnen kun je voor platina gaan.