Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    nou spellen als lair, resistance en formula1 vind ik er beter uitzien dan de spellen op de xbox360. Ik kan geen spel noemen voor de 360 die nu uit is en er beter uitziet hoor. En de ps3 lijkt ook niet zoveel last te hebben van het problematische inkakkende framerate vd 360.

    De spellen die binnenkort uitkomen mogen wel next gen genoemd worden, zoals gears of war en rainbow six:vegas.
     
  2. dannynima

    dannynima Guest

    call of duty 2 niet?
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik denk dat het feitd at de PS3 zo lang uitegsteld is ook zorgt voor beter uitziende launchgames.
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook schandalig dat sommige games op de 360 last hebben van framedrops. Zo heb ik al besloten saints row voorlopig niet te kopen, puur om de framerate. Wacht wel totdat de patch uit is.

    We weten nog niet of de ps3 last zal hebben van framedrops.
     
  5. dannynima

    dannynima Guest


    Dat denk ik ook
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey de jouwe ookal ? :+ Same here :cool:
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook

    :'-( Misschien kan je wat meer inhoud aan je posts geven.

    Ik denk niet echt dat het met het uitstel van de PS3 te maken heeft dat er mooiere games op uit komen. De hardware is immers al veel langer bekend, alleen productie van hardware etc heeft voor uitstel gezorgd. Maar de hardware zelf was er al langer, en daaruit zou je kunnen concluderen dat de PS3 hardware tot grafisch mooiere beelden in staat is. Of dat dat in elk geval makkelijker te bereiken is dan bij de 360.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    maar ligt dat nu meer aan jullie over the top PC's, of aan de consoles? ;) :+
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt idd aan de hardware van de PC's. Met de juiste hardware kun je een PC hebben die nu al krachtiger is dan de X360/PS3. Heb geen zin om de specs nu weer op te zoeken en te gaan posten, is ook niet de bedoeling want het is hier geen PC vs. Consoles topic....maar het is altijd al zo geweest dat de consoles even een jaartje of wat voorsprong hebben op de PC, en daarna toch weer ingehaald worden. Maar goed, ik zag die post van TheWalrus staan en kon het niet laten ff te reageren :+ Was ook niet echt serieus bedoeld dus ;)
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar gaat het ook niet echt om denk ik zelf. Het voordeel van een console is gewoon dat je een game koopt, hem in je console duwt en je kan spelen. En dat ook gewoon lekker vanaf de bank oid.

    En bovendien is een console een stuk goedkoper dan een game pc :)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in :)
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    I know O-)

    [​IMG]

    Third Pary PS3 controller van Logitech, ziet er erg cheap uit :'-(
     
  13. dannynima

    dannynima Guest

    wuhaha knake ding, handig uitgevonden die airco gaatjes:p voor natte handjes :emo:
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet echt een mooie controller, maar zal wel handig zijn voor gamers die af en toe vrienden op bezoek hebben. Hoef je geen dure te kopen.

    Speel zelf bijna altijd alleen :emo:. Daarom heb ik ook maar één controller.
     
  15. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een beetje erg dat ze altijd bij dezelfde controller blijven. Die van de PS2 zit niet echt goed in de hand en begint na een tijdje wel voor krampen te zorgen. Ik had liever een andere PS3 controller gezien :) Nouja, khoop em toch niet :p (nog niet)
     
  16. dannynima

    dannynima Guest

    toch maar dan die kromme bananen controller?
     
  17. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    :emo:

    Wat een ó zo goede onderbouwde mening!
     
  18. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die van die xbox360 bv heel goed in de hand zitten, toch wel belangrijk. Die van de PSP zelf doet gewoon ongeloofelijk veel pijn, vooral met de joystick... Die van de Nintendo 64 vond ik zalig bij FPS. Maar de PS2 was altijd tussen beide in. Zat niet perfect maar ook niet slecht, was echt een zweetbakje \o/ Khoop stiekem dat de ps3 echt wel een beetje verbeteringen heeft op vlak van de controller :{
     
  19. dannynima

    dannynima Guest

    \o/ XBOX360 \o/
    :+
     
  20. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volkomen met je eens ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina