FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Alleen de 6 competies (+ de Serie B met alleen Juventus). Dat klopt. Als je de demo speelt zie je ook alleen de logo's van die competities.

2. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met die 6 competities kun je toch dat interactive competition doen online. Want op de site van bol.com staat dat fifa 07 voor de 360 27 competities zal bevatten

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook kerel, ik ook. Als ik het kan inschatten (vond je WE10 ook niet te snel, makkelijk in de aanval, moeilijk te verdedigen en een slechte balans?) denk ik dat PES6 leuker wordt dan jij nu vermoedt. De demo die ik speelde was iig erg vet, en het schijnt nu nog beter te zijn hoor ik van een tester die een versie speelt die zo goed als af is.

4. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel goed om te horen en klopt wat je zei.. maar pes5 vond ik zelf nou ook niet zo super terwijl ik deel 4 wel cool vond.. maar goed zal pes6 op den duur toch wel super gaan vinden ;)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je die filmpjes kijkt, zie je al gelijk dat de gameplay een stuk beter is van PES ten opzichte van Fifa. Ik vind de demo van Fifa best aardig, maar het realisme ontbreekt totaal. Het scoren stelt niet veel voor, zelfs een omhaal ging erin en een volley ver buiten de zestien. Ziet er wel vet uit, maar tis geen realistisch voetbal. Maar jah, ik was eerst ook altijd voor Fifa. Kijk, ik ben nu al 10 jaar gehersenspoeld door Fifa ;) dat je maar moeilijk een nieuw, beter spel accepteert. Maar wat ik tot nu toe van PES 6 heb gezien, stelt me zeer tevreden en kan niet wachten om met de hele versie aan de slag te gaan. Tot die tijd blijf ik ff arcade voetballen in de demo van Fifa ;)

6. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje wat is WE10?:confused:

7. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij winning eleven 10

8. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Deze draad wordt overgenomen door PES lijkt t wel :p we hadden toch maar 1 PES topic? :+

9. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is zeker wel vet

10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Welk spel? Fifa07 of PES6?

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    donder is op met dat pes gelul in fifa topic, tuurlijk bedoeld hij fifa anders had hij het wel in pes topic geplaatst, uren lang die demo van fifa07 gespeeld en ik vin hem tog heel veel verbeterd tegenover rtwc en andere fifa's

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Donder jij eens even op ziel. Hij zegt "het spel is zeker vet". Dat kan elk spel zijn, vandaar dat ik hem vraag, Fifa 07 of PES6?

8 van de 10 figuren hier pleuren hier iets op het forum, zonder enige beargumentatie. Als men dat nou eens zou doen, dan zouden sommige reacties vermeden kunnen worden.

13. dannynima

dannynima Guest

dit is een fifa topic en geen geen PES vs FIFA topic

14. mark8925

mark8925 Guest

ja dat is ook niet moeilijk :+ maar t is en blijft bagger:)

15. F-R Forevfer

F-R Forevfer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een fifa topic waarom zet je dit dan niet in pes vs fifa:confused:

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    No shit sherlock..... :confused:

Sommige mensen moeten gewoon iets duidelijker zijn wanneer ze iets posten. Bovendien is PES een concurrent van Fifa, dus mag je best wel eens iets vergelijken. Het is niet zo dat het woord PES verboden is in het Fifa topic.

17. mark8925

mark8925 Guest

gast ik reageer toch op een post.. mag dat niet?|:-

18. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fifa is gewoon super op de grahpics maar slecht op de gameplay en bij pes is het andersom nou ieder zijn keus.

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ziet iedereen toch in die graphics?? Ik vind ze dus echt niet mooi, ja mooier dan pes maar de cut-scenes zijn gewoon lelijk met die rare effecten.

20. gsharun

gsharun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt de cutscenes ook wel vaag. Teveel effecten en de demo heeft ook wel framerate drops tijdens de cutscenes (niet tijdens het spelen). Voor de rest ziet het er heel mooi uit. In ieder geval wel de mooiste sports game ooit wat mij betreft. PES komt niet eens in de buurt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina