Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
     
  2. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    De drie franse filmpjes zien er goed uit. De AI vind ik in iedergeval al een stuk beter dan de FIFA 07. Ik heb de demo gespeeld van FIFA en wat valt mijn dat tegen en als ik de drie filmpjes ziet dan is het al een stuk mooier en realistischer. :thumbs:

    Bij de demo van FIFA (AI) rent de tegenstander alleen maar en hij pas bijna niet eens over naar een andere speler, terwijl bij PES (volgens de drie filmpjes) heel goed positie spel spelen. Nu nog afwachten of er demo uit komt.

    Weet iemand wanneer de demo uitkomt?
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo komt er niet.
     
  4. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag had het wel verwacht omdat ze de concurrent zijn van FIFA. Jammer!
     
  5. basovich

    basovich Guest

    bron
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is idd nog helemaal niet zeker of er een demo komt ja of nee.. Ik verwacht hem ook niet meer, maar je weet maar nooit.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Demo boeit me niet, zo'n half wedstrijdje spelen =(
    Ik heb zin om straks lekker PES 6 uit de seal te halen en dan lekker mn eerste momenten met PES 6 meemaken. Ff met Ajax :) (Fifa anyone) een competitie spelen. Door een demo is er al een hoop charme weg. En ach, voordat je het weet is het de 26e, tis niet meer zo lang wachten
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    True, het is morgen alweer de 9e.. nog twee weekjes werken en je kunt gaan aftellen....
     
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh, serieus?
     
  10. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Even iets heel belangrijks. Is de online mode verbeterd?
    Dat vind ik in PES5 bagger.
     
  11. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Diarra zit in het echt ook bij Lyon. Als vervanger voor de Diarra die naar Real is vertrokken hebben ze een andere Diarra aangetrokken (van Lens) ;) .
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt Alou Diarra weliwaar een veel mindere speler dan de oud speler van Vitesse maar goed
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar ook overstappen op PES6, maar als ik bijv het beginscherm zie, hoor ik zo'n heel irritant deuntje. Ik krijg dan gelijk zo'n arcade gevoel. Maar goed voor de rest word dit spel echt top (hoop ik:D ) ik heb ook al een site gevonden die ik goed kan gebruiken bij het editten. Hij is alleen van PES5 maar dat maakt niet zo heel veel uit. Ik zag ook dat de Kuip in het spel zat, dat is dus echt mooi (ondanks dat ik Ajacied ben) omdat het gewoon maar realisme in het spel brengt. daar kunnen ze bij EA nog een voorbeeld aan nemen....
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Met PES 6 probeer ik ook online te gaan maar met XBOX luve staat mijn NAT of stricked ofso. Ik moet 2 poorten openzetten maar mijn moeder denkt dat als ik dat doe het internet naar de ***** gaat
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het wordt pas onrealistisch als Feyenoord gaat winnen. Ik verwacht toch wel een eenvoudige overwinning als ik straks met Ajax tegen Feyenoord moet. Kijk, tegen Groningen zal het wel zweten worden ;)
     
  16. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoor je mij niet zeggen,
    ik zeg alleen maar dat al die verschillende stadions in verschillende landen, bijdraagt aan het realisme.
     
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok :)
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, de Amsterdam Arena zit er toch ook in? Al is het wel leuk om af en toe met het Nederlands Eltal in de Kuip te spelen. Had het leuk gevonden als het Philips Stadion er ook in zat.
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik geloof haar niet,
    Maar het is mijn ouders computer dus als als mijn ouders het niej willen word het voor mij ook moeilijker om het te veranderen. Maar ik haal ze nog wel over hoor:D

    NU weer ontopic:
    Stelt het offline echt niej zo veel voor, ik hoor namelijk dat je beter online kunt gaan.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik speel nog steeds bijna dagelijks een potje tegen de CPU op 6 sterren. Nog steeds vermaak ik mij daar prima mee. De AI is gewoon echt goed!

    Soms loop je vet te pressen, verlies je de bal, counteren ze en is het 0 - 1 voor ze. Dan heb je in de laatste minuut nog een kans en dan gaat ie net naast, dan baal je gewoon echt!

    Zowel online als offline is PES gewoon vet!

    Waar ik mij echter wel "zorgen" over maak is het feit dat ik de Duitse league nergens terug zie in de screens:

    zie bijv:

    [​IMG]

    Ik zie de Premiera Division, de Engelse League, de Eredivisie, de Seria A en de France Ligue 1. Verder Clubs A en B (Europa, R.O.T.W). Dat zou ik wel jammer vinden en eigenlijk ook niet begrijpen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina