The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt voor die tijd ook je spullen dumpen in "dé" kist in de Waynen Priory. Tenminste, dat deed ik altijd.

    Trouwens, als je er nog niet geweest bent is het misschien wel leuk om langs Nerastarel's huis in Skingrad te gaan (tegenover "je eigen huis").
    Gewoon inbreken, ik kwam er voor het eerst uit pure verveling, en was zeker niet wat ik verwachtte:+.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik kan mijn spullen ook zolank dumpen in de Guild Hall's waar ik lid van ben, dus dat is het probleem niet. (PC versie : mods)

    Straks maar weer eens verder spelen, wil dat huis deze week nog hebben :cool:
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de thieves quild uitgespeeld maar "the ultimate heist plan" en die boots van jack die kan ik niet weg doen dan staat er dat ik quest items niet weg kan doen. De quest zelf staat al bij completed quest.
    De quest van de arena als je die heb uitgespeeld blijft die altijd bij active quests staan, of gaat die nog een keer naar de completed?
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die boots blijven idd gewoon altijd in je bezit. Ze wegen ook nikst dus daar heb je geen nadeel van. alleen het scrollen is wat minder. En ja de quest van de Arena blijft altijd doorgaan. Je kan immers ook elke week vechten voor zo'n 4000 septims.
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh heten die dingen septims|:-

    ik noem ze altijd euro's of yens:cool:
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En ik noem het gold :9
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies:)
     
  8. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt hulp bij nodig mensen bij dit spel.

    :mad: ik ben op lv 23, maar heb ontzettend veel moeite om monsters te verslaan. Hebben jullie dat ook? Ik ren meestal weg dan dat ik ze neerknal. De goblins zijn ook moeilijk te verslaan. Wat een hoge HP hebben die zeg. En het lijkt wel of de vijanden samen met jou sterker worden. Of heb ik het mis soms? als ik me uplevel dan richt ik me op allerei dingen eigenlijk. Maar als ik een lv omhoog ga dan gaat mijn strenght met maar 1 of 2 punten omhoog. heb het 1x meegemaakt dat het 4 punten omhoog kon. HOe kan dat?? Ik speel al maanden lang niet meer het spel. Ik heb het beetje opgegeven eigenlijk. Ik kan geen eens de dungeon in zonder dat ik snel doodga. :mad: ik denk dat ik opnieuw moet beginnen.
     
  9. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Moeilijksheids graad een beetje lager zetten? Werkt altijd :b:
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Of aan je Alchemy skill werken. Als je die eenmaal een beetje hoog hebt kun je sterke shield potions en restore health potions maken zoveel je maar wil. Daarmee kom je ook een eind.
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je kan vampire worden. Ik had namelijk hetzelfde als dat jij hebt nu. Dat ik altijd dood ging en ik amper verder kon spelen. Ik legde het spel ook maar opzij, maar nu speel ik het wel weer eens, omdat ik nu vampire ben. Je bent namelijk veel sterker.
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    tenzij je in de zon loopt. dan moet je letterlijk rennen voor je leven. (zelfs met fast travel)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wie vind hiet dat ongeveer alle klasse behalve Warriors benadeeld zijn? Ik vind dat wel, ik heb een vrouwelijke Wood Elf met de volgende statistieken:

    Speciality: Stealth
    Birthsign: The Steed (+20 Speed)
    Favourite 'dinges' (ben naam ff kwijt): Agillity, Endurance
    Major Skills: Alchemy, Athletics, Light Armor, Marksman, Blade, Sneak, Security

    Mijn personage is dus gesteld op sneaken, stelen e.d. Maar kom ik bijvoorbeeld een Mountan Lion tegen, dan leg ik 't 100% zeker af. Ik kan niet snel genoeg rennen, ook al heb ik The Steed en Athletics, met een boog raken is bijna onmogelijk en voor Blade kom ik te dichtbij.
    Dan in 't donker, ik gebruik Sneak Attacks met boog, die helpen goed, maar eenmaal ontdekt is 't voor mij moeilijk om een gevecht te winnen, zeker in 't donker. Dus moet ik mijn zwaard pakken, maar heb weinig Strength...dus ja.
    In grote gevechten met meerdere vijanden en vrienden is de boog ook geen uitkomst, te veel kans dat ik een vriend raak en de kans dat ik daadwerkelijk raak wat ik wil raken is zeer klein. Dus moet ik weer tot Melee over gaan, nou ja, daar is mijn personage dus niet op voorbereid.

    Dus ben ik flink benadeeld, terwijl ik vooral Skills heb gekozen die bij mijn personage passen. Wat vinden jullie hiervan? De Mage heb ik trouwens niet echt besproken, want die vind ik zelf gewoon niet leuk.
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog niet goed in sneaken bent moet je light armor dragen. dat maakt minder lawaai.

    misschien staat ook het difficulty level te hoog? dat kan je bij opties instellen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik draag Light Armor, moeilijkheidsgraad staat gewoon centraal, ga 't ook niet veranderen ofzo? De gemiddelde moeilijkheidsgraad moet gewoon normaal zijn he. ;)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet fast-travelen als je damage krijgt.

    @ capcom23 : Je vijanden (althans de meeste), levelen idd met je mee. Daarom is het in Oblivion beter om je te focussen op het beter maken van je skills, dan dat je snel leveled.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    na een tijdje neit meer hoor :eek:
    dan kan je niet meer
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, je moet, alleen altijd een week wachten tot je het opnieuw kan doen. ;)

    Heb het spel eindelijk 's uit de kast gehaald. Ben nu bezig om mijn Blade skill te trainen. :b:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    gelukkig :)
     
  20. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Hatseflats, goed nieuws. Nu alleen maar hopen dat ik over 5/6 maanden nog zin heb om oblivion op te starten.:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina