De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Ophangen ga ik niet doen in mijn kamer, mooi op het tv meubeltje :D

2. dannynima

dannynima Guest

@ Chase
    Zeker een goede TV, goede specificaties :thumbs:
    Voor hoeveel kan je uhm krijgen?

3. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    977 Euri, jij een beter deal gevondne?

4. dannynima

dannynima Guest

977 das wel goedkoop , van een intersite? en is het een nederlandse model?

5. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en van een betrouwbare winkel \o/

6. dannynima

dannynima Guest

das wel mooi :D, en 2jaar garantie?

Bij progress?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006
  7. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    correct, ga je er ook eentj eaanschaffe?

8. dannynima

dannynima Guest

heb al een 32LC25R gereserveerd die woensdag uitkomt maar als ie me niet bevalt dan mss LG 32LB1R.Maar er staat bij kieskeurig dat ie niet op voorraad is :confused:

9. basovich

basovich Guest

hey jongens,

ik ben ook al een tijdje opzoek naar een mooie hd-tv.
    maar heb ook een vraagje:

- moet ik voor als ik dus mijn X360 erop wil aansluiten en later misschien een HD-dvd speler, 2 HDMI ingangen hebben of maar 1.

en zit dus een beetje te denken tussen

deze
    of
    deze

helaas kan ik hem wel pas vanaf de zomer kopen omdat mijn kamer nog gebouwd moet worden :cool: (=lees huis).
    dus heeft iemand nog wat tips ofzo, waar ik dan op zou moeten letten om het maximale uit mijn tv te halen voor de X360.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006
  10. dannynima

dannynima Guest

2 HDMI aansluiting zijn wel handig , maar met 1 is het ook wel te doen, want je 360 hoef je niet op HDMI aan te sluiten en misschien alleen de HD-DVD speler.

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    waarom wacht je dan niet?
    Dan zijn er echt wel betere tv's

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zit nu te twijfelen...
    Wacht gewoon rustig af, en ga sparen!

Tegen de tijd, dat ik zat centen heb, ga ik eens kijken wat ik nu precies ga halen en waartussen ik twijfel!
    Voor 600/700 euro heb je namelijk leuke tv's van ongeveer 68 CM, maar voor 100 á 200 euro meer, eentje van 82 CM...

Is het eigenlijk mogelijk dat een LCD HD tv té groot is voor je kamer?!
    Dus dat hij onduidelijk is bij een afstand van 2 of 3 meter?

13. dannynima

dannynima Guest

met tv kijken via digitaal of via kabel denk ik wel, maar met xbox360 maakt het niks uit.Bij Plasma is het juist weer beide.

14. basovich

basovich Guest

tsja dat is waar, want over een week heb ik weer wat nieuwe dingen gezien:9. maargoed, deze 2 tv's zijn dan onder de 1000 euro en heb ik wat meer geld om aan mij 5.1 DD, hd speler etc uit te geven. maargoed ik wilde eigenlijk alleen maar zeker weten of ik dan 2 HDMI uitgangen nodig had om een X360+HD speler aan te sluiten, en dat is niet nodig dus weet ik eigenlijk genoeg:).

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Progress is een hele betrouwbare winkel/online shop.
    De winkel zit hier op 5 minuten rijden.

Ik koop de deelblok pas bij de release van de PS3 , dan zullen ze wel goedkoper zijn.

Als ik al mijn aparatuur met de Afstandbediening kan aan- en uitzetten , wil ik dit ook met de deelblok kunnen doen.
    Anders moet ik steeds naar de audio/tv meubel lopen , voor het omschakelen tussen de verschillende HDMI aparaten.

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  16. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Basovich:
    2 HDMI slots zijn zeker handig, omdat de aankomende apparatuur voornamelijk met HDMI zijn.

Daarnaast is de LE32N71B een zeer goede TV, maar als je over de mogelijkheid beschikt om de M-Serie te betalen zou ik die kopen. Is toch weer net wat beter.

17. dannynima

dannynima Guest

Heeft er iemand ervaring met de 32LC2R? Of kent iemand iemand met een 32LC2R?

alvast bedankt

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En hoe is een contrast verhouding van 1000:1 ?!
    Wel iets?

Vind het namelijk beetje zonde van Samsung om dan 3000:1 neer te zetten, als het daadwerkelijk op 1000:1 uitkomt.
    Ben nu namelijk met die gedachte aan het kijken...

Kom nu op dit Tv'tje:
    LG 26LX2R
    Toch aardige specificaties voor een leuk prijsje. Ben eruit dat 66 Centimeter groot zat is :)!

Of toch voor een Samsung LE27S71B gaan, waarbij Helderheid en Contrast Ratio toch lager zijn dan die LG...

Edit:/
    Hier een duidelijk vergelijking. Vergelijking Samsung Vs. LG
    LG is toch beter ofniet? Als die Contrast Ratio van de Samsung namelijk op de 1000:1 komt te liggen.

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  19. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik heb sinds kort de philips 32pf9731, zijn er nog meer mensen die hier op gamen. Graag zou ik dan willen weten wat jullie instellingen zijn voor tv en gamen. BVD

20. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrijdag de Philips PF5331 http://www.kieskeurig.nl/product/137457F1E42C1C15C12571E70033FA00.htm gekocht en ben hier zeer tevreden over. Hij heeft een mooi strak ontwerp en een zeer mooi plaatje! Het enige wat ik niet snap is het volgende, ik heb mijn 360 aangesloten via component en krijg op 1080i een waanzinnig plaatje met erg mooie kleuren! Als ik mijn 360 op 720p zet dan krijg ik een veel minder scherp beeld met kartelranden om tekst en objecten! Ik heb niet te klagen omdat ik op 1080i echt een superplaatje krijg, alleen hebben velen de 360 op 720p staan omdat dit met het gamen beter schijnt te zijn! Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? De tv draagt het HR Ready logo en kan overweg met de 720p en 1080i signalen!

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina