Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou ff alles uit die 360 hale voor H3....

    nee geen nuttige post, maar ik wil ff de 1000 hale :+
     
  2. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 blowout bij EGM, nieuws en trailers bij 1up in november!

    link
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ah eindelijk, goed nieuws Apox :)!

    Om dan nog maar een leuke discussie te houden. Eén van mijn irritaties bij Halo 2 multiplayer (en ook singleplayer) was dat de Field of View (FOV) een stuk lager was dan in Halo 1 (van 90 naar 60). Ook veel van mijn vrienden klaagden hierover bij lans en mede daarom is Halo 2 nooit zo aangeslagen als Halo 1 bij ons. Wat vinden jullie, een FOV van 60 of 90?
    De onderste is met een FOV van 90 (gemodd) en de bovenste van 60
    [​IMG]
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    90 Is misschien iets té, maar ik denk dat 80 ofzo wel erg prettig is. Dit is me nóóit opgevallen, maar je hebt zeker gelijk.
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
  6. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rigest: De oude FOV was idd fijner, maar ik voel me altijd zo'n oude zak als ik ga beginnen over wat nou beter was in H1 en in H2. Ik hoop gewoon dat Bungie doorheeft wat nu meer gewaardeerd word, en dan zie ik het wel :)

    Ik ben het overigens wel eens met The Matrix want 90 ziet er bij die mod wel heel extreem uit.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    90 ziet er hier extreem uit, maar die werd dus bij Halo 1 gebruikt.
     
  8. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    80 lijkt me het beste :)
     
  9. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    zal waarschijnlijk wel komen omdat het niet native is, het ziet er een beetje uitgerekt uit. Was Halo pc ook 90?
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *sniff* ****ING HALO3!! Dat zijn de mooiste woorden die ik ooit heb gezien! Daar drink ik een :b: op!
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was echt het eerste wat me opviel aan H2, dat de Fov veel kleiner was, je hebt echt vaak het probleem dat je niet weet waar vandaan je wordt aangevallen (bij de sommige wapens zie je de kogels voorbij komen, maar dan is het meestal nog te laat) vond ook wel jammer dat de indicatoren weg zijn gelaten, alhoewel die belangrijker zijn in H1 dan H2 (pistol schoten zie je niet)
    miss is 90 wel iets te groot, maar wel zo 'realistisch'(niet dat halo realistisch is) sinds je zelf ook 90 (eigelijk iets meer, maar weet niet precies meer :+) grade ziet, maarja als het maar groter is dan bij H2, ben ik blij :)

    en halo pc, was een directe poort, met wat extra's (volgens mij) dus ik denk het wel, ik heb halo pc te weinig gespeelt om daar iets over te zegge,
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe en ik moet dimmen met halo ce en halo 2 hier te bespreken.:eek:

    En diegene die er hier niet over kan ophouden ben jij zelf , nou sleur je er nog halo op de pc bij ook .
    Hedde gij hier soms vrijstelling van dimplicht....:+ :b:
    Dimmen dus airwave... anders draaien we de lampjes uit en is het vanzelf donker....:+ :b:



    Grapjeuhhhh........
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    STFU halo op de pc is coowl:+ *) :9

    en nou moeten ze wel de mogelijkheid geven om pelicans te besturen en covanant ships neer te halen, want in h2 zou dat eerst wel zijn..

    oh ja ze moeten ook niet opeens weer allemaal levels op aarde uit de game verwijderen want wat ik zag wat we niet hebben kunnen spelen zag er coowl uit. (zoals die filmpjes dat de MC nog net onder een sluitende deur door glijdt en dat hij omringt staan door swordcovanant en dat ie dan een plasmabommetje gooit)
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nooit bevestigd dat 't in uiteindelijke versie van Halo 2 zou komen, maar net wat je zegt. Ik wil dit keer wel gewoon die dropships kapot kunnen schieten en kunnen besturen. Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit want het voegt waarschijnlijk maar bar weinig toe of het neukt de gameplay gewoon, maar gewoon voor het realisme.
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht het ooit in het engelse xbox magazine te hebben gelezen.
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het gameplay en balans in de game zal verneuken zal Bungie het niet toevoegen, maar ik heb stille hoop op bestuurbare pelicans met bepaalde (on-ergelijke) beperkingen, en dat die ervoor zorgen dat er geen balans wordt verstoord..... Hoe dit zou kunnen.... weet ik niet:+
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Svennies, het verschil was dat er alleen maar gebekvecht werd over of Halo 1 of Halo 2 beter was. Maakt verder niet uit, maar nu gaat het over welke elementen van de spellen in Halo 3 terug moeten komen :)
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop ten eerste dat ze dat achterlijke 'virtuele bank' gedoe schrappen of inzichtelijker maken. Als ik een potje alleen rockets wilde starten dan was dat haast onmogelijk omdat dat een custom game was en alleen toegankelijk voor friends in je list (geloof ik). Het systeem was gewoon zo anders dan dat het 'normaal' was, werd er niet inzichtelijker op. + het was allemaal rete langzaam, duurde minuten voordat je ergens inzat en hij een mathc had gemaakt. idee leuk, uitvoering KUT.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het hele matchmaking vind ik nog steeds geweldig. Maar je hebt gelijk, er zou een custom game lijst moeten komen!
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind jij 3 minuten op een potje moeten wachten geweldig? Ik ben iemand die tussendoor altijd snel een potje doe ofzo, en dan heb je geen trek om iedere keer te wachten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina