Ben blij dat er nog een RPG spel aankomt. Heel goed juist dat er meer van dit soort spellen het licht gaan zien in de MS wereld. Daardoor doet de playstation het goed omdat er variatie is. Ms zou ook wat meer kinderspellen moet uitbrengen zodat het nog aantrekkelijker wordt voro het hele publiek.
Voor mij is elke RPG spel welkom. Dat heeft tenminste een verhaal en je bent dagen mee zoet en zelfs weken of maanden als je weinig tijd hebt. Mij maakt het niet zo zeer uit dat het clonen zijn, want alles is een cloon als je het zo bekijkt. Mij zul je niet horen klagen.
MMORPg is wel leuk en aardig, maar je moet er wel elke maand voor dokken. Stel nou voor dat je na paar maanden zat bent en dan? Wat doe je mee heb je weer wat rommel in je kast en verkopen gaat niet omdat het spel al geregistreerd is. Ik begin daar echt niet aan tenzij het een offline mode/single player heeft. Als het via live pointcards gaat zal ik het wel een keer willen proberen, maar anders blijf je maar aan de gang. dan moeten ze de prijs maar verhogen van het spel.
Laatst bewerkt: 9 okt 2006