Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt. de AI van AC is op de 360 idd. beter
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, maar dat is inmiddels weer ontkent door Ubisoft. Dus, we zullen moeten wachten tot de game er is om het verschil te zien. :)
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, specificaties zijn allemaal wel leuk en aardig en allemaal mooie termen die erin worden gebruikt. Maar ik vind dat het toch meer gaat om de daden die verricht worden, en daarop oordeel ik.

    Mjah die post die je eerder gaf zegt dus dat de PS3 minder ''daden'' kan verichten. Als dat echt zo is vind ik dat wel al heel jammer..

    Iig vind ik wel dat de 360 controller veel beter in de hand ligt dan de dual shock, merkte al gauw op de PS2 dat ik kramp kreeg na spelen van GTA, dit ligt aan de hoek die de handvaten hebben bij de dual shock, en die hoek maak je dan ook met je polsen/armen.
     
  4. evilredbull

    evilredbull Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. de AI van AC is op de 360 idd. beter healliner news was de AI van AC is op ps3 juist beter denk zelf gelul
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen vergeten dat ze allebij 512 Mb RAM hebben en dat het OS van de PS3 niet erg zuinig omspringt met dat RAM. Ik denk dat UBI daarop doelt. Minder RAM is domweg minder game-mogelijkheden.
     
  6. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    pff hebbe jullie mensen een blok voor je hooft?|:-

    er is nu al tig keer gezegt dat dit GERUCHT! ontkent is, vervolgens blijven jullie op het zelfde punt doorhameren, weten jullie niet meer slecht nieuws te brengen?

    En deze tekst slaat echt alles, dus evilredbull jij gelooft het gerucht dat de AI op de 360 beter word wel, maar als er word gezegt dat de AI op de ps3 beter word geloof jij dat niet? PUH!

    zou eerder andersom geloven, aangezien de ps3 betere specs heeft, maar ik denk eerder dat ze op bijde consoles even goed zijn.

    O en btw, de sony controller heeft tog ook triggers? dus daar ligt het niet aan.
    En is de PS2 controller niet tot beste controller benoemt, hoe komt het dan dat hier iedereen het een kk controller vind, echt hier word er niks maar da ook echt niks goed aan gevonden, terwijl ik het echt een topcontroller vind, kep grote handen en nooit krampjes ergens van gekregen.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat het om, ram. Ze noemen het een supercomputer maar het heeft maar 512 ram, mijn macbook heet 2GB ram. en het verschilt ook hoe ze de ram gebruiken. Want de GPu en CPU moeten allebei van de RAM aftappen. Terwijl 360 De cpu 512 ram heeft en de GPU 265, meende ik.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ow, okee, dan zal de 360 wel veel mooier worden dan de PS3, en jou Macbook gaat helemaal ownen...

    Fuck, wanneer snapt men het nou. Polyphony kan op de PS1 een mooiere game maken dan dat Davilex dat op de PS3 kan. En Polyphony kan op de PS3 mooiere games maken dan dat Turn10 dat kan op de Xbox 360 (lok ik reacties uit? :+) Laat die specs voor wat ze zijn, en laat je ogen het werk doen. Zowel de 360 als de PS3 gaan gewoon hell of a graphics vertonen.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik trek toch geen conclusie's, ik zeg alleen grof weg hoe het systeempje inelkaar zit. Ps3 zal ook vete games optoveren. Ik zeg alleen dat je het geen supercomputer kan noemen.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Maar er is er wel eentje heel makkelijk van af te leiden. Het komt er op neer dat de PS3 met zijn lage RAM maar een zwak apparaatje is en niet veel potten kan breken. Althans, zo komt het op mij neer.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, daar kan je gelijk in hebben dat het zo overkwam. Maar ze hebben allebei evenveel RAM. Alleen de manier waar de 360 er mee gaat is, in mijn optiek beter. Een goede developer zou op allebei de systemen gewoon het maximum eruit moeten en kunnen behalen. Zo heb ik nog steeds niet de game gezien, die ik me ooit voor stelde toen de 360 uit kwam. En dat is een FPS met echt mega mega vete gfx en effect. En nog mooier dan de killzone footage.:+
     
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamed.nl/view/21930
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    De PS2 controller is goed maar ik vind zelf nu die van de 360 lekkerder hoor!:)
    Van de vorige generatie was de PS2 controller op zeker het beste..
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De PS3 heeft 256 MB XDR Main RAM en 256 MB GDDR3 VRAM
    De Xbox 360 heeft 512 MB GDDR3 VRAM

    en daar zit het verschil ... ;) ...
     
  15. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, volgens mij kwam de ps2 controller er ook het beste uit.

    Hoe het nu zit weet ik niet, maar wat ik vooral hoor is dat de PS2 controller echt zuigt, bijna controller onwaardig is, ik bedoel volgens mij hebben die mensen nog nooit de controller vastgehad. En dat je door je grote handen sneller kramp krijgt is echt bull****, ik heb grote handen en kan de controller met gemakt vasthouden.

    En als mensen zeggen dat de xbox360 controller beter is, alla, maar om te nu te gaan krijsen dat de PS2 controller zuigt, vindt ik wat te ver gaan.

    anyways, als de ps3 geen gameconsole genoemt mag worden, wat is het dan? PS3 is net zo krachtig als de 360 maar console onwaardig?

    Ik zou er wel niet bijkunnen maar heb het gevoel dat de afgelope blz niet al te veel feiten op tafel worden gegooit, om iemands zijn standpunt te bevestigen. Heb het nu niet over iedereen, maar er zijn mensen die echt helemaal doordraaien8) , en dat valt helemaal op als er dan ook nog van die teksten tussen staan van "xbox360 OWNED" "PS3 zuigt gewoon" "ps2 controller is gewoon bagger" en ga zo maar door met de opmerkingen.

    maja ik ben niet de juiste persoon om daar over te oordelen, dus zeg bij deze dat het mijn mening is. Al denk ik dat genoeg mensen daar het zelfde over denkt.
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  17. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens sony, dacht dat jullie die niet serieus name. Of op die punten wel?

    De PS3 is gewoon een console, net als de 360. Zo denkt iedreen er over, of denkt opeens iedereen dat de ps3 gezien moet worden als pc, OMDAT sony dat zegt.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Het lijkt me vrij logisch. Playstation, plat vertaald, Speelstation.
    Do I need to say more? ;)
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    PS3 is gewoon een console, intresseert me niet wat Ken Kutaragi zegt. Laten we wel wezen de meeste uitspraken van hem kan je toch met een flinke korrel zout nemen.

    Wat betreft de controller, daar ben ik zelf niet echt tevreden over. Niet over hoe ie eruit ziet, de PS2 controller is zeker niet slecht en speelt best prettig. Maar het gebrek van rumble en de toevoeging van die tilt functie bevallen mij niet.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De arrogantie zeg.....

    Ze sporen daar echt niet bij Sony. :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina