Koopjes (games) [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens budgetgaming.nl staat ie voor 8,- in de MM
     
  2. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders niet zo lang gelede heb ik nog DOA ultimate voor 9.99 gekocht in de Extrazone ; Belgie ;)
     
  3. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    dtm3 voor 19eurobij eplaza rotterdam
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Dat is een aardige prijs voor een topgame, en zal vast wel bij elke E-Plaza zijn, maar helaas kom ik die game maar zeer weinig tegen...

    (Net als Moto GP 3 btw: kom je ook vrijwel nergens tegen)
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad geluk hebben want het is voor het eerst dat ik hem daar zie.
    En hij stond ook helemaal weggestopt ergens achterin
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fifa 07 heb je al voor 57.50 :p niet echt heel goedkoop maar toch 2,50 minder dan normaal!
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gezegd is maar bij de FRS (freerecordshop)
    Close Combat: First to Fight; €6,99
    Serious Sam II; €7,99

    best goedkoop.
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Total Club Manager 2004 voor 6 euro gekocht bij de Intertoys in Zaandam. Kan je je geen buil aan vallen lijkt me. Ze hadden in de Intertoys van Alkmaar trouwens Oddworld: Stranger's Wrath liggen voor 10 euro. Aangezien ik dat een absolute topgame vind, is dat zeker aan te raden.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Splinter Cell 3 Chaos Theory (Xbox) 14.99
    bij intertoys ga deze waarschijnlijk halen, zo vet vandaag double agent gespeeld top game. ga nu pandora tommorow uitspelen
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    unreal liandra conflict en full spectrum warrior voor 5 euro bij de intertoys.
    Zijn deze spellen de moeite waard.
    Of is unreal hetzelfde als championschip en warrior net zoiets als first to fight
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Liandri Conflict heefte rg hoge cijfers gekregen, en schijnt gewoon een heel erg goede game te zijn.

    Ik heb de game zelf ook, maar heb hem pas 1x gespeeld. Vond de controls een beetje kut, en heb ook niet echt iemand om tegen te spelen, single-player schijnt bagger te zijn, dus ik moet hem eens een keertje op live proberen.

    Maar schijnt dus wel gewoon een heel erg goede game te zijn. Als je van schietgames houdt en je kunt tegen andere spelen, zou ik hem zeker meenemen als ik jou was...

    Full Spectrum Warrior was toch dat je met een team van 4 ventjes opdrachten uitvoert? als dat hem is, schijnt ook wel een aardige game te zijn, maar Brothers in Arms doet een beetje hetzelfde, maar dan beter. Dus als ik jou was zou ik gewoon voor BIA gaan, want die is ook wel redelijk goedkoop te krijgen...
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Full Spectrum warrior is volgens mij (net als Close Combat) Gebasseerd op een trainigssimulatie die word gebruikt om Amirikaanse militairen te trainen. bij CC is de AI geweldig en heb je wel leuke missies maar is het veel hetzelfde, FSW weet ik niet want die heb ik nooit gespeeld. Ik zou voor FSW/CC gaan al wil je een tactische moderne shooter en voor BiA (15,- FRS volgens mij) als je een tactische ww2 shooter wilt ;)
     
  15. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij Play.com is alles PAL hoor :) Heb er al tig keer besteld
     
  17. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben zaken als Intertoy's en Mediamarkt geen online prijslijst :p
    Dat zou best relaxed zijn als ik soms die aanbiedingen zie hier. Dan weet ik tenminste op juist moment ook wanneer iets in aanbieding is :D
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk omdat het niet echte gameshops zijn. Het is voor hun gewoon een onderdeel van het assortiment. Want als ze de games er op zouden zetten, zouden ze eigenlijk het gehele assortiment online moeten gooien. En bovendien krijg je denk ik ook moeilijkheden omdat Intertoys zoveel filialen heeft, waaronder franchise winkels die hun eigen prijzen hanteren.
     
  19. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys Breda,

    Ondanks het sterk afnemende xbox assortiment aldaar, de volgende twee games uit de budgetbak voor 6 euro's per stuk:

    -PES 4 soccer (meesterlijke voetbal game)
    -The haunted house. (kiddy game met kleurrijke graphics)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  20. mazdarx7mx3

    mazdarx7mx3 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb conker live and reloaded, medal of honor european assault, the hous of the dead, forza motorsport, v-rally 3, fifa street 1 en 2, fifa 03 en 05, driv3r en midnight club 3 op de xbox voor 5€ de stuk
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina