heb hem net ook besteld maak ik mooi gebruik van die ''aanbieding'' al vond ik het vreemd dat ie bij free record shop wel gewoon 65 was alleen de coll ed was 65 bij bol.com EDIT: heb DOA4 te koop / te ruil dus als je geintereseert bent check dan ff de Xbazaar
Is inmiddels dus hersteld. Ik heb 'm gisteravond dus besteld voor die 29,99 en ook bevestiging van gehad. Ben benieuwd of ik 'm zo ook echt opgestuurd krijg. Moeten ze eigenlij kwel doen, want heb in augustus daar voor € 800,- schoolboeken besteld \o/
Hahahahahahaha.................. jullie zijn toppertjes. Ik heb t volgende gedaan; - Ik zag de opmerkingen dat het al teruggedraaid was naar €62,95. - Ik heb de link van MarsNL op de vorige pagina gebruikt. - Daar staat ie dus nog wel voor 29,95. - Vervolgens besteld en via iDeal betaalt. - En heb m nu alsnog voor €29,95 (€31 incl.) En dat op maandagochtend om half 8...... Mensen, de week begint goed. Werkse allemaal
Dat heb ik gisteren ook gedaan, en toen stond er €62,95.. Hij staat dus weer fout! *) /Edit @ miQe: thnx dat je alsnog op die link hebt geklikt *)
Betalingswijze heeft er niets mee te maken, in de overeenkomst wordt vastgelegd hoe er betaald wordt en dit wordt vastgelegd door de bevestiging die je van bol krijgt Maarre, ideal is geen apart programma oid. het werkt heel simpel met je eigen internet bankieren gegevens en bij de ontvanger staat meteen vermeld dat het geld is voldaan.
Nou, ik heb wel paypal (gehad) en daarop had ik 500 pleuro staan. Volgende dag toen ik iets wilde betalen was alles weg. Ik heb uiteindelijk nog 250 van paypal terug gekregen na een jaar met moeite, maar die betalingprogramma's zijn niet te vertrouwen, ik weet niet of ideal zo werkt, maar ik begin er niet meer aan.