Hoi, ik zoek een programmatje waardoor ik mijn xbox op mn laptopscherm kan gebruiken. Ik heb namelijk een tv kaart zitten waardoor ik de drie aansluitingen van de scart kabel wel kan aansluiten alleen weet ik geen programma om nu ook te kunnen spelen. Ik weet dat het mogelijk is want een jaar geleden had ik één of ander DVD-creator programma maar daarmme kon ik niet full-screen spelen en dat was daar ook niet echt voor bedoeld. Daarbij weet ik langs geen kanten hoe ik dat zou kunnen verwoorden in zoekbare google-termen Heil aan diegene die me kan helpen.
Kga es kijken voor winamp ==> edit: kzie toch ni direct hoe da gaat met winamp Vergeten te vermelden. Tzou leuk zijn als het gratis was Toch al dank aan beiden
je laptop heeft toevallig geen VGA-in poort? zo ja, koop dan gewoon een VGA kabel en dan zit er wel functie op je laptop dat je van input kan wisselen (laptop/vga-in poort). Zo nee, VLC Media Player ondersteunt ook zulke zooi dmv: Bestand -> Open Capture Device Dan zou jou TV-kaart er wel tussen moeten staan. Klik eerst even op refresh. Met configure kan je je TV kaart nog configureren volgens jou wensen. Bij Video Grootte kan je de resolutie instellen die de output moet geven (640x480) Druk op OK en voilà. VLC is freeware dus gratis. Succes!
sorry voor de offtopic maar Labtop....wat slecht... misschien kan je op google trouwens zoeken onder 'xbox on laptop' weetikveel.
Moet je zeker es proberen, als je dat ingeeft op google vind je één of andere zotte gast die een xbox360 laptop gemaakt heeft maar niet direct wat ik zoek. En ik ben al verbeterd geweest op mn fout, dank u meester. De titel kan ik echter niet meer veranderen niet? *) Voor de rest, vlc gaat wel maar komt jammer genoeg wat achter en klopt niet helemaal qua kleur. Ik heb me echt suf gezocht al maar ofwel gaat het niet in fullscreen, ofwel kloppen kleuren niet, ofwel komt de besturing achter enzovoort. Heeft echt niemand op dit hele forum hier ervaring mee?