Mission 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slurpgeit, 9 aug 2006.

1. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Is het maandag niet gesloten? En kan MrX. niets doen aan die namen?

2. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Kev7381

Ja ze kunnen nu wel op die site zetten "Enkel bezoekers van Mission 360 kunnen van deze actie gebruik maken. Dit wordt gecontroleerd, en overige bestellingen worden niet in behandeling genomen."

Maar toen ik mijn bestelling heb gedaan stond dat er nog niet op. En ook Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden van Micromedia stond er nog niet op toen ik heb besteld.

En mijn bestelling hebben ze al in behandeling genomen aangezien ik al een orderbevestiging heb en al heb betaald. Het zou dan wel heel erg slecht zijn als ze dan gewoon niet leveren en dan pas over x aantal weken je geld terug storten. Aangezien ik 2 weken geleden heb besteld hadden ze allang xbox360 kunnen leveren of even kunnen bellen mailen of het geld terug storten.
    Allemaal niet gebeurd.

Ze hebben mij ook niet gemaild/gebeld van je bestelling is niet goed.

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  3. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even iemand gebeld die rechten heeft gestudeerd en die kwam met dit:

Algemene voorwaarden moeten voor of bij het sluiten van de overeenkomst ter hand worden gesteld. Als dat redelijkerwijs niet mogelijk is, mogen ze ook ter inzage worden gelegd. Gebeurt geen van beiden, dan zijn de algemene voorwaarden niet van toepassing."

Aangezien wij niet op de hoogte waren van deze voorwaarden. Voordat of bij het maken van de bestelling tellen die voorwaarden dus niet voor ons.
    Dus in principe moeten ze gewoon leveren.

4. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, leuk om te weten. Hopelijk gaan ze er bij mij ook niet over beginnen. :mad:

5. Kev7381

Kev7381 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus andere woorden kanik gewoon maandag bellen? tegen hun zeggen alsnog levere bij mij??? :mad: word beetje zat hiero

6. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan. Ik heb zelf de flyer niet meer. Die heb ik weg gegooid nadat ik had betaald. Maar als er op de flyter niks staat van dat over de namen. En je hebt besteld voordat dat op de site stond.

Moeten ze eigenlijk gewoon leveren. Ze hebben je bestelling ook al in behandeling genomen aangezien je al hebt betaald.Enkel bezoekers van Mission 360 kunnen van deze actie gebruik maken. Dit wordt gecontroleerd, en overige bestellingen worden niet in behandeling genomen.
    Dus dat klopt ook al niet.

Ze moeten gewoon leveren dus. Ze kunnen er moeilijk over doen dan zou je ze eigenlijk moeten aanklagen. Maar ik denk niet dat jullie/ik daar de tijd voor gaan nemen.

--edit--
    Kev bel jij maandagmorgen al? Zo ja zet dan even je bevindingen hier weg.
    Anders bel ik maandagmiddag. Maandagmorgen gaat denk ik niet lukken.

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  7. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben inderdaad onze bestelling in behandeling genomen, dus nu moeten ze niet terugkrabbelen. Hopelijk gaan ze hier volgende week niet over beginnen in hun mails...

8. Kev7381

Kev7381 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bel maandag tussen 11 a 1 uur middag.. kijken hoe druk ik heb met werken.. zo niet. dan word het gewoon 11 uur ochtend.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dus, vanavond GoW?

10. dannynima

dannynima Guest

@ slurpgeit,

Wat bedoel je met vanavond GOW?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het kan zijn dat vanavond Gears of War speelbaar is vanavond op Mission 360 (ze mogen de build nu wel tonen)

12. tumble_nl

tumble_nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen hoelang de trainingen duren en hoeveel gametime er dus overblijft?
    Ik wil er trouwens wel even bijzeggen dat ik het jammer vind dat ze niets extra's doen voor diegene die al een xbox360 hebben.. had die camera voor een leuke prijs geregeld of zoiets....

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik twijfel nog hard of ik een 2e 360 ga halen voor die prijs. Is wel weer een smak geld, waar ik 7 spellen voor kan halen. Maarja, nu moet ik elke keer mijn 360 uit mijn woonkamer vandaan gaan halen en in mijn logeerkamer neerzetten als ik in mijn raceframe wil gaan racen (als ge-update PGR3 / Forza 2 + FF stuur uit zijn). Sowieso lijkt 1 extra me handig.

P.s. weet iemand hoelaat het ongeveer afgelopen is?

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    rond een uurtje of 11 ben je wel klaar, en de marketing duurd een uurtje denk ik.
    Voor de rest veel drank en eten ;)

@MrX:
    Geen reactie op mijn PM?

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dus ik hoef vantevoren niet eerst ergens naar de Mac voor mijn avondeten? Wat een luxe :)

16. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge wat een zooitje daar bij micromedia.

Wilde iemand spreken over de mission360 actie. Maar ik moest maar weer mailen. Heb al x eerder gebeld en al xgemaild.
    M'n mail was maar voor de helft beantwoord.

Maar weer x aantal weken wachten totdat ik een reactie krijg op m'n mailtje.

17. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je weet nog steeds niet of ze jou Xbox gaan leveren of niet?

18. c0sm0s

c0sm0s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee weet ik nog niet. Ze wilde me niemand aan de lijn geven die over de actie gaat.
    Moest maar weer een mail sturen.
    Dus wordt weer wachten op reactie.

19. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes ging het voorruit daar, na MrX. zijn contact met MicroMedia maar nu lijkt het weer terug zoals in het begin :eek:. Ik wil gamen!!!!\o/

20. Kev7381

Kev7381 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. ik heb al valse hoop gekregen. dat het morgen binne komt
    en daarna hoor ik TOCH NIET...>__< wegens andere naam en adresss grr>__<

voor mij word lang lang wachten...

die man word al beetje ZAT van me.. toen hij met mij ging praten.. hahaha:9
    maar toch geen xbox360:mad:

@ Chase hoe is het nu bij jou??/

Deel Deze Pagina