Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

ik dacht dat hij met kerst kwam :9.. en als hij in maart zou moeten komen zouden er nou echt wel ingame screens zijn getoond.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    bron kerel? want tot nu toe staat overal maart...

3. basovich

basovich Guest

dan is het maart, want ergens in een trailer stond: coming end of 2007 ofzoiets.

4. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja in ieder geval weer on-topic. Hoe zit het met de multi player? Hoe groot zijn de maps? Hoe zit het met de clans?

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat BIA 3 deze keer beter wordt in Multi-player dan Call of Duty is.

6. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    tis altijd wat zeg..... heb een aantal screens/trailers gezien van cod3 en die vond ik maar vies tegenvallen niet veel beter als deel 2 en dan kan ik net zo goed deel 2 door blijven spelen en wachten op bia III en hopen dat online dan leuk is..

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend met de Multi-player van BIA 3 Hell's highway? En hij zou idd in maart komen.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Er is nooit een datum genoemd, er is enkel gespeculeerd. De fan roept maart, de criticus de kerstperiode. De trailer zei btw "Finish the Fight - 2007".
    Als ik mijn gevoel volg, dan lijkt me dat Basovich' datum waarschijnlijker is.
    En om terug te komen op de reden waarom dit alles begonnen is, ik zou ze gewoon allebei kopen. Een keuze is te moeilijk. ;) De gameplay van deze serie is toch heerlijk! Dit is de perfecte combinatie van twee fantastische genres. Ik zou deze game alleen al willen hebben om Eindhoven te zien.

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het idee, of een idee van de Multiplayer is dat 1 iemand squadleader is en dan zijn mede splers stuurt zeg maar. Geen idee hoe ze dit gaan uitwerken maar het klinkt zwaar chill !:thumbs:

10. Dioxic

Dioxic Guest

Lol straks wordt je ineens automatisch naar plekken gestuurd zonder controle, ik denk dat je dan een of andere dikke grote vetgedrukte rode cirkel krijgt ergens in het level van waar je moet staan

11. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt in 2007, waarschijnlijk maart.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    teaser

Niet al te veel zeggend trouwens :)

Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  13. robarrio

robarrio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je brother in arms Co-op thuis met een vriend spelen? Dus a la medal of honer samen de missies oplossen? En dan bedoel ik de vorige editie, deze is nog niet uit.

14. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er ziek uit :)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    @ robarrio : hoop dit wel :) net zoals GoW maar dan in BIA :9

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heeel heel heel erg jammer dat hij zo is uitgesteldd :mad:

17. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen ze hem hierdoor nog beter maken of zo ;)

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Ghost Recon word voorgetrokken. Brothers In Arms en Assasins Creed worden in de wachtrij gezet. Ik baal hier ook van. BIA en AC zijn naar mijn mening samen 5x zo goed als Ghost Recon. Ik vind het ook erg jammer. Naar BIA HH keek ik het meest naar uit..

19. mars15

mars15 Guest

hoebedoel je ? nieuwe datum ?

20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BIA komt op z'n vroegst in april 2007, maar waarschijnlijk nog later... iig niet in dit fiscaal jaar meer en dat loopt t/m 31 maart 2007... Ubisoft wil het volgend jaar succesvol maken met BIA en Assassin's Creed..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina