Xbox 360 koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    iDeal is gewoon internetbankieren..
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope, is gewoon hetzelfde als je eigen internet bankieren. Betaling werkt hetzelfde als een overboeking.
    Als je wilt betalen krijg je een internet pagina zoals je eigen internetbankieren alleen zijn de gegevens van de ontvanger en het bedrag ingevuld. Dan wordt het afgseschreven nadat je je codes etc. hebt ingevuld en de ontvanger ziet meteen dat het geld eraan komt.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  4. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    maar op de ideal site staat het fortis logo. ik denk dus goed zo kan hem zo bestelen maar niet dus zet dat logo daar dan niet =(

    Edit: Mijn bank is Fortis dus daarom.
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof me. iDeal is perfect te vertrouwen. Ik ga niet zeggen dat De Paus staat te liegen om zijn verhaal. Ik heb er alleen een persoonlijke mening over. Die is niet in zijn voordeel. Niet om hem als persoon, ik ken m niet eens, maar heb zoiets nog nooit gehoord. iDeal werkt in combinatie met alleen de 5 grootste (en bekendste) banken van NL en zal echt geen financieele blunders gaan maken.
     
  6. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 30€ voor Ridge Racers 6 ook geen koopje?
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tombraider, 27 pleuro. Play.com
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is goedkoper dan het volle pond natuurlijk, maar dan moet je wel weten dat Ridge Racer 6 nou niet echt een geweldige game is. :+ Om het zachtjes uit te drukken...
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^27 pleuro bij play.com

    en Condemned, full auto, outfit, Tombraider etc
     
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft nooit van mijn verhaal te hebben gehoord. Totdat het jezelf overkomt. Voordat ik m'n geld kwijt was had ik hetzelfde gezegd als jij nu. maar het is nooit 100% veilig. Paypal is amerikaans en je hebt er een credit card voor nodig. Die 500 euro was bij mij afgeschreven naar een 1 of andere vage goksite. Je betaald via jouw emailadres infeite, die is gekoppeld aan een rekening op internet waarop je via jouw bankrekening geld op kan storten. Zoals al eerder aangegeven wist ik niet hoe ideal werkte, maakt ook niet uit, maar ik waarschuw je dat het wel degelijk kan gebeuren (kans is klein, maar toch), dat je ineens geld kwijt bent.
    Verder, laten we maar weer op koopjes overgaan :b:
     
  11. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote dat het bij jou gebeurt is :mad:
    Maaaar .... persoonlijk heb ik (nog) geen slechte ervaring ermee. Je hebt ook GEEN creditcard ervoor nodig. Je kan gewoon geld overschrijven van je bankrekening naar paypal. Ik maak dus gewoon iedere keer een klein bedrag over op paypal en bestel daarmee wat ik wil. Kun je dus ook niet veel kwijtraken, mocht het eens misgaan.
     
  12. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    In den begin was een credit card verplicht, ik heb het sinds 4 jaar. Toen was er nog geen Nederlandse vertakking van Paypal. Op een gegeven moment had ik iets meer dan 500 euro erop staan d.m.v. Betalingen van objecten via Ebay. Op een gegeven moment was ik dus bestolen en dat heeft me serieus een jaar correspondentie gekost met paypal amerika. en om 250 euro terug te krijgen moest ik een stapeltje papierwerk invullen met de ene na de andere verklaring terwijl het geeneens mijn fout was. Ik had geen wachtwoorden of iets dergelijks doorgeven. Sindsdien gebruik ik het niet vaak meer, het is gelukkig bij die ene keer gebleven.
     
  13. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er totaal van af wat je in een racegame trekt. RR is geen realistische simulatie maar een arcade racer en in dat genre is het gewoon een prima game. Ik heb aan RR6 meer plezier beleefd dan aan Project Gotham Racing. Ik snap trouwens ook niet waar die slechte reputatie van RR6 als de slechtste launchgame vandaan komt. Gamespot was er bijv heel goed over te spreken met een 8.1 cijfer in hun review op http://www.gamespot.com/xbox360/driving/ridgeracer6/index.html?q=ridge racer
    Bekijk ook de video review op de site zou ik zeggen.

    Voor 30 euro is het een :thumbs:
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    iDeal is een prima uitvinding als je al gebruik maakt van internetbankieren. Bijzonder veilig en heeft niets met E-wallets te maken ofzo. Gewoon direct debit met autorisatie via je pinpas en (bij ABN Amro) E-Dentifier.
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Table Tennis trouwens 22,49 bij Play.com
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb net ff Saints Row besteld op Play-Asia.com voor $43,00 (incl verzendkosten) wat neer komt op zo'n 32 euro. :) grappig
     
  17. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar Play heeft de prlijzen in euro naar beneden aangepast zodat ze weer gelijk lopen met de prijzen in Britse ponden.

    En hier is een link naar alle huidige Play-aanbiedingen.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote hier mezelf nogmaals.
    Het is in deze draad eigenlijk niet van toepassing, niemand loopt hier te zeiken. Kleine uitleg; Het is de afgelopen tijd een paar x gebeurd dat een internet-shop een spel voor te weinig aanbood. D.w.z. bijv. €30 terwijl de nieuwwaarde €65 is. (denk aan Gears of War voor €29,95 bij FRS en nu NFS; Carbon voor €29,95) Mensen die het spel kopen krijgen vervolgens van mede-xbw’ers reactie van “ooooh, die ga je toch niet krijgen voor dat geld”, en in sommige gevallen worden ze zelfs op 1 of andere manier “afgewimpeld” door de internet-shop zelf door een mailtje “het product is tot onze spijt niet meer uit voorraad leverbaar” (en dat als de koop al gesloten is!!!) Bullshit, tuurlijk is het nog niet leverbaar. Ze hebben t nog niet eens in stock!
    LET OP; Wanneer een koop is gesloten, dus d.w.z. een spel word aangeboden, besteld, en vervolgens betaald waarnaar er een betalingsbewijs volgt. Is er sprake van een rechtsgeldige koopovereenkomst!! Check de spoiler en ik hoop dat ik bij deze een hoop misverstanden de wereld uit verholpen heb
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja netjes hoor van NFS. Ik was helaas net te laat, anders had ik ook besteld.
     
  20. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Prey is 39,99 bij Bol.com
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina