Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Dit gaan we dus in de winkels zien ;)

2. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de laatste geruchten werkt de NINTENDO DS Wi-Fi USB connector ook op de Wii !!!

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    En het is niet in je opgekomen om de case zwart te spuiten? :9

Ik kijk de witte even aan en mocht 'ie echt niet eruit zien, haal ik 'm dezelfde dag nog uit elkaar en spuit ik 'm (mat?)zwart. Controller kan dan (uiteraard) niet achterblijven O-) .

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    kunnen we een nieuw topic openen, Casemodding: Wii :+8)

Ik heb al genoeg ideeen voor de wii, vooral die standaard valt veel mee te doen ;)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe screens van de Wii: klik.

6. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een sexy dingetje.

7. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eerlijk gezegd niet wat de Wii zo aantrekkelijk maakt. Met Wii loop je de volgende mogelijkheden voorbij:
    - Geen HD kwaliteit voor je gekochte spellen ( is zonde als je al een HDTV hebt)
    - Geen 5.1 audio ( is zonde als je al een mooie sound system hebt)
    - Geen DVD's bekijken ( is zonde als je een mooie collectie van DVD's hebt)

En de prijs 250 euro is dan toch echt te duur als je kijkt wat je allemaal misloopt als je van nextgeneration gaming wilt genieten.
    Ik snap best waarom Nintendo niet met de strijd meedoet. Logisch, zou ik ook doen als ik zo'n product ga leveren die niet voldoet aan de eisen van de tegenwoordig kritische gamers als ons :)

8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    - HD hoeft niet van mij . HD DVD's speel ik wel op mijn stand alone HD dvd speler ( die ik ga halen ) .
    - De Wii heeft wel Dolby Surround , alleen geen 5.1 .
    - Als ik dvd wil kijken , ga ik dat niet op een console doen , maar wel op mijn eigen home cinema . LCD HD TV en DTS !!! = :thumbs:

Ik heb zelf ook een xbox , maar dan ga ik niet een andere console afkraken en dat dan posten in een topic die over de Wii gaat . |:-

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gelijk uitmaken voor fanboy? Is toch zijn mening.

10. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ok , dat Fanboy heb ik ook weer weg gehaald . Dat ging messchien een beetje te ver , maar waarom is er zo'n haat tegen de Wii .
    Is het omdat de Wii messchien het heelmaal gaat maken ?
    Ik ken al genoeg mensen die hun 360 verkopen als de Wii er is .
    En volgens de 3rd party developers geeft de Wii een heele nieuwe kijk op spelletjes / gamers .

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin zelf ook te twijfelen om een Wii te halen, HD-DVD add on of Racing wheel

12. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef inderdaad alleen mijn mening over Wii (dank je wel EgYoWns). Omdat wij allemaal tegenwoordig zo into HDTV/haarscherpe graphics zijn, geef ik eerlijk toe dat Wii op dat gebied mij heeft teleurgesteld. Een echte NextGen console moet voor mij echt erg mooie graphics leveren, met daarbij gebruik te maken van 5.1.
    Voor het geval je het niet weet, ik heb hekel aan fanboy gedrag. Ik heb zelf zowel Ps2 als GameCube gehad. Er is dus helemaal geen sprake van haat.

Ik vind het alleen jammer dat Nintendo zo'n product levert, voor zo'n hoge prijs, waarbij hij de wensen van de mensen, die op zoek zijn naar echte NextGen gevoel, op geen enkel manier kan bevredigen. En kom niet met een argument dat je door de nieuwe controller een echte NextGen gevoel krijgt.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    je praat over gevoel. Is gevoel niet altijd subjectief?

14. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je zelf ook op de hoogte bent dat de Wii op enkele punten tekortschiet. En dan heb ik het over HD-graphics en een mooie 5.1. Het feit dat de Wii aan deze punten niet voldoet krijg ik idd een gevoel van '' jammer Nintendo''. Mijn gevoel is welliswaar subjectief, maar ze zijn wel gebaseerd op de feiten.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik snap jouw punt, maar jij formuleert het zo dat het lijkt dat je voor iedereen praat met woorden als "wij allemaal".

16. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope :)

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    de Wii is wel revolutionair..maar ik denk ook meer voor de gamers die af en toe fun willen gamen. Ik heb ook ergens gelezen of gezien dat het de bedoeling is mensen te bereiken die niet vaak gamen, en zelfs de wat oudere generatie weer achter de console te krijgen. Met de controller en de zekere fun games die er wel weer voor zullen verschijnen komt dat wel goed.
    Dus ja.. denk niet dat het voor hardcore gamers is. Het lijkt mij zelf een supercool apparaatje, ook met controller, maar idd de graphics is wel de reden waardoor ik twijfel, want als je naar ps3 en xbox360 kijkt ziet het er supergelikt uit.. weet niet of dat ook zo zal zijn voor de Wii..

18. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    kan echt niet wachten op de WII heb hem 2 maanden geleden of zo al gepre ordered bij Bartsmit.com :D

19. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Die Wii doet me een beetje denken aan de oude CDI speler. Dat was ook zo'n nutteloos apparaat dat ontzettend geflopt is.

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wordt volgens mij zker fel op gereageerd, vooral door de mensen die voor de Wii zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina