Naam: Battlefield 2142 Uitgever: EA Ontwikkelaar: Dice Screens: De demo is al paar dagen uit, en het echte spel komt steeds dichterbij! Ik vind het raar dat er nog geen thread over is, want het spel is echt heel leuk. Vooral die Titan mode is heel erg vernieuwend, ook het nieuwe buddy systeem is erg handig! Hier een goede mirror voor de demo!
Thanks voor de mirror. Heb al jaren bijna niets meer op de pc gedaan aan spellen. Ongeveer sinds battlefield 1941 . Deze demo maar es tjekken.
hij lijkt me zo vet, maar ik heb nu nog een simpel kaartje een geforce ti 4200, denk je dat ik de demo met deze kaart kan spelen??...
Alles op low misschien. Ik heb zelf: 3,2ghz - 512kb cache - 533mhz 1024mb DDR400 Nvidea GeForce 6200 256mb ddr2 Denk dat ik daarmee, oa door niet zo sterke videokaart, dit spel op medium kan gaan draaien.
Denk het ook wel, op middelmatige resolutie dan en @ flix; Je kan je nu registreren op de bf2142 site en dan krijg je al 1 rank extra aan het begin van het spel. Ik heb hem in ieder geval al gekocht.
ik vind dit spel een beetje bagger... de demo deed het niet eens! en dat ligt niet aan mijn computer. hij kan fear ook makkelijk op medium aan. zoals heel veel mensen zeggen. ik vind het meer op een mod lijken dan op een nieuw spel.
Je hebt hem niet gespeeld maar je vindt hem wel bagger. Nee, het is geen echte mod. Alles is nieuw!! En een hele nieuwe game-mode. Als je het zo bekijkt is BF2 ook een mod van BF1942. Het is meer van hetzelfde, maar wel veel beter!
Kweenie, vind BF2 nog wel te doen (en dan ook alleen offline, ben niet zo'n online gamert)....maar de setting van dit spel staat me niet zo aan. Mij te futuristisch enzo. EDIT : Boeien, heb nu toch geen reet te doen dus ik ga de demo maar even downloaden. Al is het alleen maar om te kijken hoe dit spel er grafisch uitziet EDIT 2 : Wou eerst downloaden via de zogenaamde "High-Speed" server van GameSpot, met hoogstens 140 kb/s Nu gewoon via GameShadow, met bijna 1 MB/s
Nee hoor, in de titan mode dan win je als je de tegenstander zijn Titan hebt vermoord, in de Conquest mode, degene die zijn tickets het snelst verliest.
Ja oke dat snap ik, maar meestal is het met dit soort demo's zo dat je maar voor een bepaalde tijd kunt spelen....maar das met deze demo dus niet zo ?
Ah oke das wel beter, nja hij is bijna klaar met downloaden....gaat um zo opstarten EDIT : Geinstalleerd, ga nu checken EDIT 2 : Mwah kweenie, die Titan Mode is opzich wel cool....maar dit spel verdient voor mij (nog) geen aanschaf
ik vind het een hele goede game, eigenlijk de eerste battlefield game waar ik daardwerkelijk aan teamwork doe en niet de hele tijd met een vliegtuig suicide doet die nieuwe Titan mode is ook leuk gedaan. voeg me maar toe als er nog mensen zijn die veel spelen - Spartan23R
Ik heb de demo nog niet verwijderd, misschien dat ik in een later stadium me wat serieuzer in de game ga verdiepen....mijn username daar is hetzelfde als hier en eigenlijk overal : Z3R0-P4R4DOX dus