ik werd een beetje misselijk toen ik de demo speelde... door dat je tegen de muren kan lopen, heben jullie dit niet? emmertje klaarstaan...
Of met die gun dat je de kamer draait....dat was ook pittig wazig. Ik ga deze game hale als ie 30 euries is denk ik
Ik heb em gekocht, in een halve dag uitgespeeld en heb em maar gelijk weer geruild bij de free voor LOTR:BFM2 (een vet spel BTW en aanrader maar dat hoort niet bij deze topic )
Ja inderdaad, zie hier (en natuurlijk hier ) Ik heb zelf niet zo'n last van de lag maar verheug me erg op de nieuwe maps! Hopelijk leven ze zich uit en worden ze helemaal gek! Wat een geweldig spel dit trouwens! Een singleplayer die afgelopen is voordat het saai wordt en geen vermoeiend gedoe met stukken opnieuw moeten spelen doordat je doodgaat! Als je vogels staat te schieten weet je dat je iets fout gedaan hebt (ik lach me elke keer rot erom, het is zo absurd) en daarna ga je gewoon door. Echt moedig van de makers dit! Er viel natuurlijk te verwachten dat er negatief commentaar op zou komen dat het spel kort is en door de manier waarop met doodgaan wordt omgegaan speel je het nog sneller uit, maar ik hou er wel van! Ik heb al genoeg spellen die stof liggen te happen omdat ik ze halverwege te saai vond om uit te spelen ondanks dat je nieuwsgierig bent naar het einde. Fijn dat ze het niet eindeloos hebben zitten rekken. Kom maar op met deel 2!
mja als je em in een halfe dag uitspeelt, dan kan je wel ff w8 tot ie is afgeprijst. ps.de demo is wel lang voor een demo
Ik vind de singleplayer erg vermakelijk. Ook de puzzel die erin zitten en de vormen van zwaartekracht.
De gravity pads vond ik wel gaaf, vooral online is het een grote chaos. maar verder vind ik prey niet zo bijzonder, omdat je em te snel uit speelt en de puzzels en obstakels te vaak herhaald worden naarmate je vordert in het spel en dat geeft mij de indruk dat "de nieuwe spel ervaring" die human head heeft uitgevonden => dus de gravity pads en dat je de zwaartekracht in het schip kan veranderen en de spiritform een beetje uitgemolken is. verder een kwa graphics mooi spel maar niet zo bijzonder
De game waar ik van dacht dat hij nu toch echt klaar was was Prey. maar nee hoor! Er zijn nu gratis nieuwe multiplayer modes te downloaden: Becky-Multi-player character Elhuit-Multi-player character Elite-Multi-player character Hunter-Multi-player character Jen-Multi-player character Gravity Labs-Multi-player map Space Oddity-Multi-player map Topillogical-Multi-player map Tunnel Rat-Multi-player map Erg vet dus dat er nieuwe character bij zijn gekomen en maps. Ga zo door MS!!! echt geweldig.
ik heb prey gister gekocht voor 40 euro maar heeft iedreen online last van lag wordt hier nog wat aan gedaan??
moet je deze achievements eigenlijk in Ranked matches halen, of mag dat ook in Player matches? Spoiler en is er al iets bekend over Prey 2?
morgen haal ik PREY voor de 360 ben benieuwd of het spel mij gaat bevallen maar dat zal vast goedkomen ik kan namelijk niet tegen snelle draaibeelden,word ik altijd misselijk van,dus kan iemand mij bevestigen of het een snelle spel is of dat er een normale tempo inzit