bron yeah WoW dan toch waarschijnlijk op de X360. maar hopelijk geen maandelijkse kosten !! zal de startpost aanpassen als hij echt is aangekondigt.
Pff... 't zal allemaal wel. Eerst zien, dan geloven. En trouwens, ik zou WoW ook heel goed kunnen spelen op mijn XBox360 controller, in plaats van de muis selecteer je doelwitten met je R-Knuppel. Dus ja, waarom nou weer een toetsenbord en shit? Wat ik eigenlijk ook niet geloof. Speciaal voor WoW, lol.
Hoop zo dat het komt, begin waarschijnlijk morgen aan het echte WoW. Krijg zo'n Guest Pass van een vriend zodat ik 10 dagen gratis kan spelen , de vrijdag voor de herfstvakantie instaleren zodat ik dehele vakantie plus die drie dagen ervoor kan spelen.
Denk toch niet dat ie op de 360 komt.. En als hij op de 360 komt, gaat het niet goed uitpakken denk ik. Je kan dan ook geen addons installeren etc.. EDIT: Lol, check aantal posts 1337
Je kan toch gewoon Content Download/Updates hebben zoals bij Oblivion? Of Add-Ons in de winkel aanbieden? Dat wordt nog niet het grootste probleem denk ik.
cool vond WoW altijd wel leuk uitzien maar had nooit zin in dat betalen per maand als hij er op komt wil ik em wel
Als WoW uitkomt op de 360 kun je zeker maandelijkse kosten verwachten. Waarom niet? Het is immers toch een MMORPG? De servers moeten ergens van betaald worden.
Maar je betaalt toch ook al voor Xbox live gold? Al zouden ze deze game gratis maken hebben ze zeker een goede zet
Ik weet haast wel zeker dat er maandelijkse kosten aanvast zitten!! Net zoals FF nog wat.... Maar ik vind het belachelijk als je er een toetsenbord bij moet kopen
Als WoW uitkomt op de X360 dan ga ik het hele avontuur opnieuw doorlopen, aangezien ik deze game al heel wat maanden op de PC heb gespeeld.
Vet, ik heb het nog nooit gespeeld omdat ik simpelweg niet game op mn pc. Als ie voor de 360 komt ga ik em zeker uit proberen. Sony zou best een probleem hebben dan denk ik
edit// wel vet dat WoW dus misschien op de 360 komt . lijkt me best gaaf, maar ik zie nog wel wat de kosten worden, als die hetzelfde worden als de pc, dan denk ik maar dat ik de game laat liggen... want internet > Gold > maandelijkste kosten > spel zelf... kheb geen geldplantage. mr ik zie het allemaal nog wel komen
Dit lijkt me echt vet als het uitkomt koop ik het meteen. Wel hopen dat wanneer er kosten aanverbonden zijn dat het te betalen is met mp.
Volgens mij word deze minder leuk, omdat het minder druk zal worden online, omdat het minder uitgebreid zal worden. Op pc zitten namelijk allemaal Addons enzo, maar toch ik ga hem wel halen als de prijs per maand redelijk is. Lijkt mij opzich wel wat hebben met de headset