Marvel Universe Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 17 jul 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zover ms studios heeft bekent gemaakt dat ze werken aan een mmorpg waar wij allemaal met smart op zaten te wachten...


    Microsoft Scores Marvel MMORPG
    July 14, 2005 - Microsoft today announced that it has signed a deal with Marvel to make a massively multiplayer role playing game using its comic universe for the Xbox 360:

    Today at Comic-Con International, the world's largest comic book convention, Microsoft Corp. (Nasdaq "MSFT") and Marvel Enterprises Inc. (NYSE: MVL) announced a licensing agreement that will team the entertainment powerhouse Marvel with Microsoft's proven creative and technology success in the interactive gaming space. Under the terms of the agreement, Microsoft has obtained the exclusive rights to develop and publish massively multiplayer online games (MMOGs) featuring Marvel's iconic universe of Super HeroesTM for use in games developed for the Xbox 360TM system and published by Microsoft Game Studios.

    "Marvel has created some of the most iconic and exciting characters and stories in the past century. We're thrilled to bring this universe to interactive entertainment," said Peter Moore, corporate vice president of Worldwide Marketing and Publishing for Xbox at Microsoft. "With this next generation of gaming, Marvel fans will finally have the ability to create choices with their favorite Super Heroes, villains and creatures in unbelievable detail — all with the power of Marvel's incredible vision and the Xbox® platform."

    -- Robert 'Apache' Howarth

    Bron IGN



    Marvel announces Xbox 360-exclusive MMORPG


    Massively multiplayer games to feature company's comic book characters will be exclusive to Microsoft's next-gen console.

    Today at the Comic-Con International in San Diego, Marvel Enterprises announced a deal that gives Microsoft exclusive worldwide rights to make massively multiplayer online role-playing games based on characters from its popular comic books.

    Bron gamespot

    Gepost door Mirik Smit op 14 juli, 2005 Microsoft en Marvel tekenen voor MMO game op Xbox 360

    Vandaag op de Comic-Con, een Amerikaanse comicboek bijeenkomst te vergelijken met de Electronic Entertainment Expo voor games, maakte Microsoft en Marvel bekend te werken aan een exclusieve Massive Multiplayer Online titel gebaseerd op het Marvel superheldenuniversum en de meer dan 5000 karakters die zich daar in bevinden en elkaar misschien wel ontmoeten online.

    Microsoft en Marvel tekenen voor MMO game op Xbox 360

    Feitelijk informatie over het de eerste Massive Multiplayer Online titel die voor de Xbox 360 uit zal komen gebaseerd op de Marvel franchise zijn vrijwel non-existent. Dat is erg jammer, maar niet zo vreemd, want volgens Reuters.com komt de titel pas in 2008 uit. Dat duurt nog wel even. Volgens Microsoft eigen persmelding zullen we al in de komende maanden iets te weten komen van de titel, hoewel ons dat wat vroeg lijkt. Het is in ieder geval leuk te horen dat de Fantastic Four, Avangers, Hulk, Spider-Man, X-Men en talloze andere superhelden en slechterikken hun weg zullen vinden in deze massale online game. Het zou goed kunnen dat spelers echter in staat zullen zijn hun eigen superheld samen te stellen en uit te rusten met de superkrachten die hij of zij zelf wil, zoals ook gedaan wordt bij de succesvolle Massive Multiplayer Titel ‘City of Heroes’.

    Dit is niet de eerste Massive Multiplayer Online titel die aangekondigd is voor de Xbox 360. Zo hebben we ook al All Points Bulletin, van de bedenker van Grand Theft Auto, Huxley, een sciencefiction eerste persoons shooter en Final Fantasy XI is het heel goed mogelijk dat Rome Rising: Gods and Heroes ook de Xbox 360 bezoeker na op de PC uit te komen. Hopelijk heeft iedereen wat wils op het gebied van Massive Multiplayer Online games, aangezien Microsoft vastbesloten op dat gebied de leider wil zijn in de volgende generatie. Wij zijn erg nieuwsgierig of dat ook gaat lukken, maar als Microsoft dergelijke grote franchises aanwendt om online titels van te maken, kan dat bijna niet mis.

    Uiteraard houden wij alles in de gaten over deze nieuwe titel die erg interessant klinkt. Kunnen we eindelijk de krachten die we weten dat we bezitten botvoeren in een online digitale spelwereld zonder in de echte wereld schade aan te richten. Maar 2008 is wel nog erg lang wachten.

    bron xbw..

    Maar wat willen we in deze mmorpg hebben? Er iz al bekent gemaakt dat the fantastic four er in komen en nog meer van dat soort superhelden--- Maar verder? discussieer hier over in deze thread-...
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb gister de trailer van deze game gedownload van de marketplace, en OMG! wat wil ik die game nu graag!

    vraag me niet waarom, want er is niks van gameplay te zien :eek:

    (Dr. Doom ftw \o/)

    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3267

    trailer is iig gewoon erg mooi in elkaar gezet :)
    de muziek, de nostalgie (de characters dus)

    *zwijmel
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG had ik deze thread gemaakt?:+
    En na een jaar post er eindelijk iemand in?
    Uhuh, like wtf!8)

    Maar dit spel leek mij destijds ook wel liev, de trailer geeft nog niet veel prijs.
    Het idee is leuk...:)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zoekfunctie ftw \o/ :+
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat doe je wel braaf Dulle. Anders kreeg je misschien een puntje...:lol:
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pff dit is ook een game waar ik erug naar uitkijk!!! Ben ook echt een fan van Marvel. Jammer dat er nog helemaal niks bekend is. Hoop dat er snel wat dingetjes opduiken.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Marvel dus ook helemaal awesome! Alleen ben ik niet zo heel erg bekend met alle superhelden, vooral de Ultimate-reeks en Spiderman e.d. Ik download gewoon veel Marvel-Comics, bijna elke niet-tekenfilm is zowat kut.
    Dus een game, met allé Marvel-helden, en dan ook nog 's MMO! :9
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn nog best wel wat Marvel fans hiero, kben er ook 1 (kben nu echt volop aant genieten van de Civil War serie!).
    maar goed, als je een karakter uit marvel zou moeten kiezen zou ik echt niet weten welke ik zou nemen (wolverine is en blijft lijp maar tog wel net iets te populair om las char te kiezen). Als ik nu zou moeten kiezen neem ik denk Bishop, harde gast is dat. Deadpool ziet er ook wel vet uit (maar ik vind de comics niks).
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Opzich heb ik best intresse in dit spel. Heb ook City of Villains gespeeld en afgezien van de graphics zat dat spel goed in elkaar. De oude engine zorgde wel voor de graphics, maar toch vond ik het een tegenvaller.
    En superhelden boeien mij toch net iets meer dan puntorige elfjes en trollen.
    Wat ik alleen wel hoop is dat ik zelf het uiterlijk van het poppetje mag samenstellen, en dat de officiele helden en schurken niet door de consument gespeeld kan worden. Lijkt me erg saai om jezelf continu tegen te komen, als Wolverine ofzo. Of, dat elke held maar 1 keer kan bestaan op een server en bij elke volle server een nieuwe wordt geopend.
    Nee, doe mij maar de mogelijkheid om nieuwe originele poppetje te maken. En in de loop van tijd officiele superhelden tegenkomen. In Matrix Online was dat super. Daar werden de officiele film figuren door een speciaal ingehuurd team gespeeld en kon je op elk moment van de dag Morpheus of Niobe ofzo tegenkomen, die volledig in hun rol bleven en je meehielpen met een missie oid. Ook grootschaalse gevechten bloeiden daardoor een stuk sterker op. - Als ze dat in Marvel Universe voor elkaar krijgen ben ik verkocht!
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bishop is wel vet ja! Of die blauwe gozer uit X-Men, hoe heet ie ook alweer? Niet die ene die kan teleporteren, maar die Wolverine helpt enzo. Maakt niet uit, ik denk dat ik liefst Spiderman speel. Gewoon lekker standaard. :cool:
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Beast.
    [​IMG]
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Doe mij maar The Punisher of Blade. Dare Devil is ook dope. Maar heb echt zin in deze game. Wanneer komt er nou wat info!!!

    What zeg ik nou Captain America!!! Die is echt de shit. En Iron Man ook!!! aaaaaaahrg.

    Heb van de week trouwens The Ultimate Avangers the movie gezien. Was wel lachen hoor.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Captain America is gay :+
    Hoe heet die paarse malloot ook alweer uit Infinity Crusade.... ow nee wacht ik ben The Beyonder, dan is de rest peanuts :9
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben benieuwd hoeveel Marvel helden erin zullen komen aangezien heel wat personages al onder contract staan bij andere bedrijven.

    Ik hoop iig dat Venom erin zit, niet echt een held maar het zou wel vet zijn.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je onder contract zitten bij andere bedrijven? dat ze de rechten hebben of wat?
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Paarse Malloot?? Ik moest meteen denken aan The Phantom maar die is toch niet van Marvel of wel??

    En The Beyonder?? Zegt mee ff niet zo snel iets.

    Captain America gay?? Tss.
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Marvel heeft wel strips van The Phantom uuitgegeven maar ik weet niet of het echt een Marvel strip is, ik dacht ook van niet.

    Andere paarse idioot, Hawkeye!?

    [​IMG]
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Captain America is wel erg hard in de nieuwe "civel war" strip, nooit gedacht dat ik hem echt vet vond! enne is de halo strip ook niet uitegegeven door marvel ;)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Thanos!!!
    [​IMG]
    Damn Infinity Gauntlet is echt de vetste serie ooit gemaakt!!

    The Beyonder:
    [​IMG]

    The Beyonder is zeg maar een soort oppermachtige god, het feit dat ik hem wel ken en jij niet zegt ws iets over ons leeftijdsverschil :+

    Zijn site:
    http://www.marveldirectory.com/individuals/b/beyonder.htm
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ja dat kan misschien wel kloppen. Maar ik had het al opgezocht in zo'n wikipedia guide. Maar hij heeft meerdere gezichten he the beyonder. Had namelijk ook al andere pics van hem gezien.
     

Deel Deze Pagina