De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kijk, iemand met ervaring :)!
    Mooi dat het goed beeld geeft...

Inderdaad is 68 cm goed voor mijn Zolder kamer! Zal er niet wakker van liggen, dat hij inderdaad ook voor 32 Inch te verkrijgen is.
    Aangezien je dan ook weer in een andere prijsklasse komt :cool:

2. dannynima

dannynima Guest

En het mooie is dat er geen zonweerspiegeling is op het scherm :p :D

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe vaak ga je deze vraag nog stellen :mad:

Één ding begrijp ik niet.
    Je koopt/bestelt een 32LC25R en blijft volgens door "zeuren" over de 32LC2R.

Je vertelt zelf een paar dagen geleden nog dat de XD-Engine van de 25R verbeterd is.
    Dan lijkt het mij , dat je beide LCD's niet meer kunt vergelijken.

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  4. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kost 9.999 pleurotjes :eek: dat heb ik er niet op mijn bankrekening :{

5. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd niet goedkoop maar als je het geld had en je ziet het beeld... Heel je tshirt nat van het kwijl :eek:

6. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik stel de vraag nogmaals, aangezien niemand erop gereageerd heeft

Hallo,

Ik ben op zoek naar leuk scherm en orienteer mezelf hier al echt vrij lang op. Nu intresseer ik mij ten zeerste in 2 tupes, te weten de LE32S71 van Samsung en de PF5331 van Philips. Ik weet dat er op het forum hier velen van jullie hier een Samsung hebben.
    Bij beide LCD schermen spreken zowel de specs als de behuizing mij aan. Ze zitten ook in de zelfde prijsklasse, beide schermen kosten bij de bcc 1000 euro. MediaMarkt biedt de Samsung voor dezelfde prijs aan. de philips ben ik daar nog niet tegen gekomen.
    Mijn vraag is nu, wat is wijsheid. Chowmin, ik heb die foto's gezien die je genomen hebt, en ben onder de indruk van de prestaties van jou scherm. Beide schermen zijn qua specificaties nagenoeg gelijk, alleen heeft de philips 2 hdmi aansluitingen en de samsung er eentje. Momenteel geen obstakel aangezien ik geen apparatuur bezit die hier iets mee kan. Chowmin, wat is jou ervaring met deze tv en waarom heb je specifiek voor deze tv gekozen?

Greetz Marc

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, nog een die tussen ongeveer de zelfde types twijfeld :+

maakt niet uit.

Aangezien het qua prijs allemaal hetzelfde is maakt het niet uit ( bij mystery gaf ik bijvoorbeeld ook nog de reden dat de samsung goedkoper was, maar daarvan is hier geen sprake.)

Qua specificaties is er wel degelijk een verschil. Ik heb bij beide schermen zitten kijken en ben er toch achter gekomen dat er een verschil is in contrast ratio. Kieskeurig geeft allemaal contrast waardes aan die het toestel op zijn hoogst kan bereiken, de samsung kan met de dynamiek mode een contrast waarde halen die nagenoeg 3000:1 is. MAAR in normale modus is deze 1000:1.
    Bij de philips, kan deze een maximale contrast waarde halen van 1600:1, maar in normale modus is deze 800:1. Dit zijn mijn bevindingen, als deze afwijken hoor ik dat graag, word ik ook wat wijzer van :) .

Verder is het bij jou keuze eigenlijk alleen nog 1 factor die meespeeld, en dat is toch wel degelijk de grootste factor: smaak. De een ziet liever een LG en de ander liever een pana. Dat hangt allemaal van jezelf af. Ik raad jou net als alle anderen aan om naar de winkel te gaan met een bron zelf die je kan meenemen ( bijvoorbeeld je 360, dit hebben mensen al eens eerder gedaan..! of een dvd schijfje.) en dan te vergelijken wat je nou precies mooier vind..! En daar ligt de keuze \o/ .

Gr,

Occisor

8. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt voor je snelle repley. De samsung heb ik al uitgebreid bekeken in de MM waar ze allemaal zijn aangesloten op een hd bron. Op de site van bcc kwam ik die Philips tegen, tegen dezelfde prijs. Het beeld van die Samsung uit de S serie imponeerde behoorlijk en was detailrijk, mooie kleur en een rustige heldere weergave, geloof dat het hd1 was. Ik wacht zoieso mijn eerste examens af, en daarna moet het dan gebeuren, ik weet niet, op een monitor gamen met een console fokt het:p voor mij dan, zit er gewoon niet helemaal in

greetz Marc

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hou je Xbox360 heel goed in de gaten.
    Er zijn winkels (Verkopers) die meteen alle LCD/Plasma's gaan uit proberen.

Bij de plaatselijk tvboer was ik kind aan huis , maar helaas heeft deze de zaak moeten sluiten ( reden Mediamartk en BCC ).

Er zijn 2 HD-kanelen HD-NL (HD1-NL) en NGC HD.
    Het beeld van HD-NL is haarscherp en laat mooi zien wat de toekomst ons te wachten staat.

Vind persoonlijk de beeldkwaliteit van NGC HD tegen vallen ( kleine storingen in het beeld ).

10. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Eindelijk, m'n Samsung LE32S71 is binnen, en wat een prachtding :D Ik ben echt helemaal blij en heb al wat spellen even snel achter elkaar gerushed, en ik moet zeggen, wat een top beeld. Ik zal binnenkort wel even wat foto's nemen en wat meer vertellen, maar zeker een aanrader imo.

11. dannynima

dannynima Guest

@Melbuuln, wat ben jij een N12E34R56D

kvraag niet de verschil tussen de lc2r en de lc25r
    Kvraag alleen maar wie er ervaring heeft met de lc2r want omdat de lc25r nog niet uit is, kunnen zij ook niet weten hoe die is S...ulletje

DUS IK WIL ALLEEN MAAR WETEN HOE DE 32LC2R IS MELBUULN WANT DAN WEETK HOE DE 32LC25R ONGEVEER IS BEGREPENNNN????ALS JE HET NIET SNAPT MAIL ME DAN :):

/Mod Nou ik snap er niks van, zou je normaal Nederlands kunnen schrijven zonder dat je Caps Lock vast zit?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  12. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat niemand hier dat weet, aangezien je deze vraag al heeeeeel vaak hier hebt gesteld en niemand geeft er een antwoord op. Als er mensen zouden zijn die er wel ervaring mee hebben dan zouden die dat wel zeggen;)

(ik snap melbuuln's "frustratie" btw volkomen!! Het is best "irritant" als je elke dag dezelfde vraag stelt..)

@RicoBoy
    Hij is prachtig hé:thumbs: Heb hem zelf ook sinds 2 weken:) Je zult er veel plezier aan beleven:b:

13. dannynima

dannynima Guest

@ madison

oke zal er niks meer over posten K1o2n3t4e5l6i7k8k9e10r

/Mod Let op je taalgebruik, het verstoppen van een woord zoals je eerder deed met "sulletje"", of zoals hier met "Kontelikker" zien we heus wel. Zie dit maar als een waarschuwing. -Conquistador

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    kontelikker?=( wat jij wil_0/

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice! :)
    Ik ga dus dezelfde Televisie halen, alleen dan één maatje kleiner.
    Namelijk die van 68 Cm...

Goed beeld jah?! Helemaal met Xbox 360 zie je toch verschil met voorheen op een gewone TV?
    Want daarvoor haal ik toch wel een Hd Tv. Inverband met het optimaal kunnen genieten van mijn Xbox 360! :)

16. dannynima

dannynima Guest

@ madison, sorry kan me soms niet inhouden:eek:

17. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn xbox sinds een aantal weekjes op de Sony Bravia 32s2000 aangesloten.
    Dat geeft een erg gaaf beeld. Mooie kleuren, geen ghosting of iets dergelijks en de tv zelf ziet er erg goed uit.\o/

Blijft over dat het jammer is dat er geen PIP op zit :'-(

18. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check even kieskeurig http://www.kieskeurig.nl/review/137457F1E42C1C15C12571E70033FA00.htm daar heb ik een review achtergelaten!! \o/

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Toffe review!
    Je zou haast toch voor deze Tv gaan na het lezen van die review! :cool:

Erg enthousiast! Toch blijf ik bij die Samsung...

20. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is tenminste een review, het meeste van wat ik aan reviews heb zien staan, waren 2 zinnen. Tsja, ik weet het niet. Die samsung is gewoon een gruwelijk gaaf ding, moek zeggen. ik weet ook niet hoe dat precies komt, maar het ding trekt me aan ofzo. Gewoon mooi stukje techniek. Die VGA aansluiting is ook handig, aangezien mijn computer praktisch naast de tv staat, een simpele verbinding en ik kan allerhande dingen op de tv bekijken.

greetz Marc

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina