Hallo _0/ Ik weet niet of er hier al een topic over bestaat, of een topic waarin deze vraag gesteld kan worden. Maar dat maakt even niet uit, als m'n vraag hier beantwoord wordt of ik word doorgewezen, maakt niet uit. Ik zit dus met het volgende probleem: Ik heb MKV-Bestanden gedownload, meer dan 4 GIG () maar nu wil ik deze natuurlijk afspelen. Dit gaat niet, zijn deze bestanden te vergelijken met RM bestanden? Dat ik hiervoor RealPlayer nodig heb, of een variant daarop? Moet ik deze bestanden omzetten in iets anders? Help! Hier nog een Print-Screen van de bestanden:
Heb zojuist een PM ontvangen van iemand met de bijbehorende Media Speler, en van iemand anders over MSN een All-In Speler zeg maar.
Matroska Video Stream The Matroska multimedia container formats were derived from a project called MCF, but differ from it significantly because it is based on EBML (Extensible Binary Meta Language), a binary derivative of XML. EBML enables future format extensibility, without breaking file support in old parsers. This is a container, not a CODEC. Get the parser from the Matroska site. MKV is the typical extension for a Matroska video file, it may contain several video tracks (in most cases only one), as well as several audio and subtitles tracks, in various formats. In addition to that the files can have attachements like JPEGs, song lyrics, decoder filters for DirectShow or other decoders, etc.
Zelf gebruik ik Core AVC Pro met Haali Media Splitter in combinatsie met Media Player Classic (Speciale versie) of Windows Media Center (Zonder extender) Media Center geeft het beste resultaat
Probeer anders de Core Media Player, die speelt OGM, MKV, en een hele hoop andere zooi. http://www.corecoded.com/
yup, VLC for the win! en als dat niet werkt.. nah, dat is onmogelijk, vlc speelt alles anyway mocht je weer voor onbekende bestandsextensies komen te staan, check dan FilExt.com
Heb hem! Geweldig, werkt perfect! Geen laadtijden ontdekt, zelfs niet als ik een hele film of Live-Concert afspeel ofzo. Top!
Ik zie dat dit een oude topic is, maar toch even een vraagje.. Ik heb ook dingen gedownload in mooi strak HD maar dit zijn allemaal MKV. x264 bestanden. Ik kan deze met VLC ofzo leuk afspelen op mijn pc, maar ik zou ze graag via mijn xbox op mijn HD tv kijken (ik bedoel daar heb je zon ding toch ook voor). Maar als ik naar mijn videos ga op mijn xbox kan ie het bestand niet vinden. Ik ga er dus maar vanuit dat de 360 dit mkv formaat niet ondersteunt.... Hoe kan ik het allemaal converteren zodat ik het wel op mijn 360 kan kijken, maar zonder dat ik kwaliteit verlies en het gewoon HD blijft??
Daarvoor moet je even kijken in Xbox algemeen. Er was een thread over die het precies vermeld. Als ik zo terug ben zal ik hem wel ff opzoeken.