Ik heb er absoluut wel geld voor over hoor geen probleem alleen ik ga niet dubbel betalen en voor gold en voor de game nog eens online te spelen... want wat is het nut dan van gold voor deze game..? of gold of maandelijks betalen.. gezeik dat je 600x extra moet betalen om een game online spelen..
wat zei ik tog gisteren toevallig nog , was een voorgevoel mss maar wist gewoon dat ie naar de 360 zou komen.En wie zei ook al weer:de kans is zo klein net als da halo op de PS3 komt Niet dat het allemaal zeker is maar kdenk nog steeds dat het gaat gebeuren
Daar vinden ze vast wel wat op.. maar ik hoor ook niemand klagen over de pc.. je betaald internet per maand (of je loopt een tijdje achter ofcourse) en je betaald nog WoW per maand.. dus internet voor de pc is eingelijk gold voor xbox
haha je kunt het zo bekijken ja... maar je kunt het ook zo bekijken en dit klopt toch iets meer Wow - PC - $Internet - $wow online te spelen Wow - 360 - $ Internet - $ Gold - $ wow online te spelen kijk en dat gaat me iets te ver
Klopt ook niet helemaal wat je hier zegt. Om op Live te kunnen (Silver of Gold) heb je gewoon een internet abbo nodig. Daar betaal je (of je ouders) per maand voor. Vervolgens betaal je nog eens 60 euro per jaar voor Gold. Silver is een ander verhaal, maar dan kun je met de meeste games niet online. Final Fantasy XI zitten ook maandelijkse kosten aan, maar voor dat spel heb je geen Gold nodig....Silver voldoet Ontopic : Ik meen in de vorige PU nog gelezen te hebben dat de ontwikkelaars van WoW geen toekomst zien in WoW op de console omdat het aantal WoW-leden wereldwijd meer bedraagt dan het aantal leden dat wereldwijd op Xbox Live zit.
En stel nou dat je met je 360 op de zelfde servers terecht komt als PC's net zo als bij FF. Dan ist opeens iets minder rustig. Maar goed het is allemaal nog maar een gerucht. En ik ga er ook vanuit dat er maandelijkse kosten aan gaan zitten als hij er zou komen.
Het zou een slimme zet zijn van MS en zo meer 360's te verkopen. Aangezien mensen over de drempel worden getrokken door een game als WoW en ze dus uiteraard meer games gaan kopen omdat ze toch de console al hebben kunnen ze daar ook dik aan verdienen. Als ze dan met Blizzard een deal sluiten dat OF zij de maandelijkse kosten betalen of dat het via het Live netwerk gaat.. dan kost het je dus alleen je gold abbo. Maarjah zoals final fantasy zul je dan wel maandelijks moeten betalen. we zullen zien.
Hoe dan ook, met of zonder toetsenbord, op dezelfde of aparte servers, maandelijkse kosten zal je gegarandeerd hebben. Geen twijfel over mogelijk. Voor alle MMO's betaal je maandelijks, behalve Guild Wars. Maar dat durf ik bijna onder het kopje online RPG te planten, met z'n rare instance instellingen. MMO's kosten maandelijks geld. Service kosten. Server draaiende en up to date houden. GM's in het spel zelf. Devs die nieuwe shit moeten maken. enz. enz. enz. Kost allemaal geld en dat moet elke maand terug verdient worden.
hmm ja.. dacht ik niet echt bij na=P klopt wel. maar als WoW wel naar 360 kwam zou dat verhaal van online met Silver wel chill zijn
Ik speel al langere tijd Final Fantasy 11 op de Xbox en dit bevalt mij erg goed. Wanneer echter WOW naar de 360 zal komen,zal ik dit spel zeker gaan proberen! Mits ze natuurlijk Pc en 360 op dezelfde servers laten draaien,want ik denk dat er anders veelste weinig man online zullen zijn. Een Keyboard heb je altijd nodig,dus dat ik alleen maar leuk. Ik ben benieuwd en ga dit zeker in de gaten houden!
Er is geen 'apart' keyboard nodig voor WoW, dat heeft Final fantasy XI al bewezen. Met een gewoon usb werkt de 360 al prima. Als het bericht op waarheid berust dan zal Blizzard hoogstwaarschijnlijk dezelfde beproefde methode hanteren die het al kent en die ook prima lijkt te werken voor FFXI. Maandelijkse betaling via creditcard, helemaal los van Microsoft en gewoon gamen tussen de pc-spelers, op een zelf te kiezen server. Een mooie(re) oplossing zou het gamen via Live, met spraak zijn en al dan niet maandelijkse betaling via Microsoft. De tijd zal het leren. Zoals Cartman al zei in de South Park aflevering "Make love, not warcraft": "You can toss a ball around outside in the sunshine or you can do something really important with your life and play warcraft on your computer".
Daar gaan weer heel wat studies in Nederland... Ik snap nog steeds niet dat zoveel mensen uren achter elkaar dit kunnen spelen, terwijl hun hele sociale leven kapot gaat... Ik heb het nu al 3 keer op de PC geprobeerd, elke keer kon het me gewoon niet meer boeien, omdat ik naast gamen nog wel meer dingen te doen heb.
Damn, WoW op de 360, dat zou echt hemels zijn. Speelde hem niet op m'n pc omdat die het niet trekt dus dit zou echt een uitkomst zijn.
vraagjes. gaan ze dan ook ( als er wow komt, en als er maandelijkse kosten exra bijkomen ) dan weer dat gedoe doen van '' creditcard only '' ofzo??? of zou het dan ook mogelijk zijn met kraskaarten of komen er helemaal geen extra kosten voor als die komt op wow?