PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    kneus zeg dat dan recht in mn gezicht:'-(
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachen dit soort reacties. En dat allemaal om een voetbalspelleke 8) :lol:
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok dan, een héle hoop reacties zijn verwijderd. Voor de mensen die net inschakelen, dit is maar beter zo, want dit ging echt te ver.

    - CC DynaMike, wie je ook bent (ik betwijfel of je daadwerkelijk een nieuwe member bent), gedraag je eens normaal, tot over 2 dagen. :{
    - Mark8925, laat hem toch barsten, het heeft geen zin om je tot zijn niveau te verlagen
    - S4nder, jij moet je ook eens inhouden. :{
    En de rest, hou het nu rustig, dames. En laat de off-topic conflicten en ruzies maar over voor pm of het echte leven.

    Carry on,
    *thread heropent
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker weer,

    Het is weer gezellig zonder mij zag ik alweer.

    Nu even serieus:

    Ik vraag nu al een hele tijd aan de Fifa spelers onder ons, wat er nou zo geweldig is aan Fifa 2007 op de Xbox360. Ik wil heel graag weten wat jullie er nou zo geweldig aan vinden. Maar dan wel een beetje specifiek, en niet zeggen dat de keeper zo great is en dat de game vet is want daar koop ik niets voor.

    Come on you guys, ik wil het echt serieus weten. Praat met passie over jullie game, en overtuig me eens. Het valt mij gewoon heel erg op dat degene die echt met argumenten komen vaak de PES spelers zijn (uitzonderingen daargelaten), hoe komt dat?
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou wat wel weer mooi is aan dat fifa is dat rondballen met ronnie. Wel grappig gedaan. En hij is ook erug uitgebreid kwa stas enzo. spelers vergelijken en dergelijke.

    Maar ja helaas voegt dit niet veel toe aan de gameplay!!!

    Nog een minpuntje. Spelers hebben maar 1 positie. Als je die dus op een andere positie wilt zetten verlies je chemestry. Vb Thuram staat als CB maar speelt ook heel vaak als RB. Zambrotta staat als RB maar speelt vaak genoeg LB of op het middenveld. Dit is wel jammer.
     
  6. dannynima

    dannynima Guest

    de keeper is zo great en de game is vet :+
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ehhmm... sorry, maar over geld hoef ik me geen zorgen te maken... Trust me! Ik geef alleen aan dat hij met het geld van één spel beter iets anders kan kopen, omdat je één spel waarschijnlijk toch laat liggen....

    En nu weer ontopic.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet dat er hiervoor een draad is. PES vs FIFA. Mensen kom op. Overduidelijke zaak....

    PES wins.

    (zeker voor als je die /Mod niet zo leuke demo van fufa2007 heb gespeeld)

    /Mod Let aub op je taalgebruik wil je! Er zijn veel mensen die zicht storen aan het gebruik van dit woord - the matrix
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt een debiel, is het nou echt onmogelijk om met een beetje fatsoenlijke argumenten aan te komen? Met dit soort opmerkingen kom je echt over als iemand met een flinke geestelijke achterstand!

    /Mod Jij verlaagt je anders tot een nog lager niveau door deze reactie, ga er gewoon niet op in :{ - the matrix
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    a) mensen zijn niet allemaal overtuigd van jouw standpunt (ik wel)
    b) Fifa is best aardig en aangezien beide spellen er nog niet zijn voor de 360 is het toch afwachten welke de beste wordt. Misschien is dit inderdaad al duidelijk omdat er veule opties van Fifa07 niet in de 360 versie zitten, wat wordt gesuggereerd.
    c) de demo van fifa is niet/heeft geen ******, anders zou ik als ik EA was toch bestraling overwegen. Maar volgens mij heeft die demo niks hoor.
     
  12. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja voor pes zijn al genoeg argumenten aangedragen voor fifa nog maar weinig tot geen.
    hij reageert misschien een beetje debiel, maar als niemand overtuigende argumenten in favor of fifa oppert is zijn conclusie terecht
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer moet je hoogbegaafd zijn om een beetje fatsoenlijke argumenten te posten?
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat PES beter wordt dan Fifa is een feit. Of mensen het leuker vinden spelen, dat blijft een mening.

    Als ze dat nou gewoon toegeven, dat ze PES opzich beter vinden, maar Fifa eenvoudiger, makkelijker en leuker vinden om te spelen, dan moeten ze dat zelf weten.

    PES moet je gewoon een beetje leren. Voor sommige mensen is dat teveel gevraagd. Die willen het liefst gewoon meteen met 5-0 winnen. Die kiezen voor Fifa. Mensen die een uitdaging willen, die kiezen voor PES.

    Voor ieder wat wils dus. Maar ik word er wel moe van dat mensen zeggen dat Fifa07 een realistischer voetbalspelletje is dan PES, want dat is gewoon de grootste bullshit die je uit kunt uitkramen.

    Fifa is bootst het voetbalspelletje op een hele simpele manier na. Gewoon voetballen en klaar. Bij PES kom je eigenlijk alles van het voetbalspelletje tegen.

    Je kan Fifa leuker vinden om te spelen, maar beter dan PES?? No way!
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij het verschil wel tussen een mening en een feit?

    Feit is als het zo is... veel mensen zijn het niet met je eens dat PES beter is dan FIFA... dus het blijft gewoon een mening.. daar kun je niets aan veranderen...

    En heb laatst ergens gelezen dat de verkoop cijfers van Fifa en Pes dichtbij elkaar in de buurt liggen.. hoe moet PES dan feit zijn dat het beter is?

    Feit is dat Beide games voetbal spellen zijn.. dat is een feit
    Mening is dat Beide games leuk zijn om mee te spelen.. mening is ook dat de ene beter is dan de andere.

    Dus je kan bijvoorbeeld Fifa leuker vinden dan PES maar ook beter.

    Ik word moe van de Mensen die zeggen Dat PES beter is dan fifa of Fifa beter is dan Pes!

    LEKKER FOKKING BELANGRIJK!!

    zolang je het zelf maar leuk vind om te spelen
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zit een kern van waarheid in...
    Zolang je het zelf maar prettig vind spelen!

    Toch houd je altijd de discussie tussen mensen die voor een van beide games kiezen.
    En dit is toch ook leuk :)! Zolang men maar met duidelijk beargumentatie komt blijft 't een leuk onderwerp om over te discusseren!
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk discussie is nooit is mis mee en ook erg leuk om naar te kijken.. en je hebt absoluut gelijk deze discussie zal altijd blijven...

    alleen dan wel in de zin van waarom Fifa beter is dan PES of andersom...

    en niet in de zin van NEE! PES of Fifa is beter omdat ik dat vind! :9
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat Jows en Cyrax anders genoeg goede beargumenteerde voordelen van PES noemen, terwijl het Fifa kamp niet echt verder komt dan " de keeper is zo great en de game is vet " :D :p
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Correct, maar ik zie gewoon veel meer PES gasten beargumenteren waarom PES in onze ogen beter is. Ik hoor van de Fifa spelers bijna nooit een goed argument. Dat vind ik opvallend.
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik aan Fifa zelf leuk vind is dat:

    -De spelers beweging gewoon goed is en de speler ook uit evenwicht kan raken.

    -De speler kan de bal op het laatste moment binnen houden, en de balbehandeling is gewoon erg goed bij deze Fifa en je hebt het gevoel of je de bal nu bij je hebt en niet aan je geplakt is.

    -Het schieten sterk is verbeterd, elke bal wat ik schiet heb ik het idee dat hij telkens ergens anders terecht komt en dat vind ik een pluspunt.(iets wat vroeger erg triest was bij Fifa)

    _De Graphics zijn gewoon goed 360 waardig het had wel beter gekund maar al met al ziet het er toch aardig uit.


    Voor degene die gaan lopen zeiken. dit is geen aanval op PES (want ik speel zoals de meeste weten net zo graag PES als Fifa) maar gewoon mijn mening over Fifa 07


    Edit: Bij deze Cyrax77 ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006

Deel Deze Pagina