NBA 2k7

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 26 aug 2006.

1. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom 2 basketbal games kopen?

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doe ik misschien ook wel hoor 2 b-ball games....

maar goed heb ff wat zoek werk gedaan naar de release van 2k... en ben er ernstug bang voor dat de idioten van 2k weer aan het uistellen zijn geraakt.... ebgames.de altijd een hele betrouwbare wat betreft PAL-releases heeft de release verzet naar 3 november!
    http://www.ebgames.de/product_info.php?products_id=5673

enige voordeels is dat ie dan niet tegelijk komt met PES... maa ja in US is ie al weer uit, dus waarom nou weer dat uitstel...

3. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    beter komtie gewoon de 13e.. maar de meeste geven nog 27 okt aan... die ebgames heb ik geen vertrouwen in, want daar staan NBA LIVE screenies bij....oO

4. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    nice even lezen :D op mn nieuwe hdtv ziet 2k7 er nog geiler uit dan @ tft monitor :D

edit: insider only.... da kan ik dus nie lezen.... tenzij stephan n handje helpt :p

6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou t graag doen, maar tis geen text... tis een video van ruim 300 mb...

7. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    zo, morgen ga ik eens rondbellen of het idd zo is dat nba 2k7 deze week in de winkels ligt :)

8. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel een leuke verassing zijn, heb hem 2 weken terug bij zuiderpark besteld. Nog bedankt voor het posten van de link hier trouwens, echt lekker goedkoop! Kan niet wachten om de fullgame in huis te hebben, speel die demo echt elke dag een paar keer en er blijven nieuwe dingen gebeuren!

Vanmiddag was ik erg op dreef met Wade en dwong de cpu tot een time-out, waarna ze me de rest van het kwart zeer agressief gingen double teamen. Zijn van die grappige details die het allemaal heel realistisch doen aanvoelen.

9. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat we dezelfde drama krijgen net als bij 2k6. Eerst was de release datum op 27 januarie maar het spel kwam uiteindelijk eind maart uit.

10. dannynima

dannynima Guest

Hoe zijn de graphics van NBA 2K7?

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Check de demo zou ik zeggen.

Slechter dan Live 2007 maar niet verkeerd hoor.

12. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb net gebeld. ik word gek, die gast zegt net gewoon dat ie elk moment binnen kan komen vandaag!

ik heb media markt gebeld, hoe het met andere winkels zit weet ik ff niet. als ie vandaag idd uitkomt, haal ik m meteen, yeah!

13. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag al. Dat zou heel mooi zijn. Houd ons op de hoogte \o/

Edit: Hopelijk zijn ze niet in de war met nba live 2007

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het vandaag, maar lijkt me sterk...!

toch even duimen!

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel:'-(

16. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net nog ns geinformeerd. het spel zou vandaag binnenkomen, toch is deze nog niet binnen. ik denk dat het morgen wordt, dat hoop ik dan. nee, ze wisten dat het om nba 2k7 ging en niet nba live 07, want nhl 2k7 was ook vandaag binnengekomen zeiden ze en meestal komen deze 2 samen aan. dus hopelijk deze week nog, ik post het meteen zodra ik m heb ;)

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het gaat gebeuren NamQo...

Dimplus.nl geeft vaak een aantal dagen voor release aan op de site wanneer het spel dan daadwerkelijk komt.... tothegame.com play.com gameplay.com allen geven de 27e aan en voor de laatste 2 geldt dat ze nog niet binnen zijn...

Dimension plus heeft nhl 2k7 al ruim een week...

Ik zou het graag zien gebeuren morgen, maar maak jezelf geen illusies...

18. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    @Stephan.

jah, waarschijnlijk heb je wel gelijk. ik wil het wel graag geloven haha. ik heb in tijden niet zo'n vet spel gespeeld (sinds pro evolution soccer) als nba 2k7 op de demo. zo verslavend, het is echt een spel die me weer aan het spelen zet op de xbox360. oneindige gameplay, in elke wedstrijd gebeuren nieuwe dingen, alles klopt, geweldig gewoon. maar ok, waarschijnlijk komt ie gewoon later, ik check ns dit weekend wel of ie ergens is alsnog:p

maar aan de andere kant, import tuner challenge zou deze dinsdag ook uitkomen en toch was ie in verschillende winkels te vinden op de donderdag, vorige week :)

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook echt NamQo... En ben het helemaal met je eens.,.. Ik heb 2k6 en 2k7 is zo'n enorme verbetering... op het eerste oog lijkt het allemaal wel mee te vallen, maar al die subtiele aanpassingen in de gameplay, zo veel verbeteringen in de animatie en die supercoole signature style jumpshots... Ik kan niet wachten!

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Yep de gewoontes van 2k zijn terug, het spel is verschoven naar 3 november.

Deel Deze Pagina