Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dat zou geweldig zijn maar dat is niet haalbaar denk ik, voor de makers is de NL competitie een leuke toevoeging, je mag blij zijn als de spelers qua uiterlijk lijken en enige skills hebben die ze in het echt ook hebben (feyenoord, ajax, psv en misschien AZ). Een Elia van Ado zal vast niet zo handig, snel en slunngelig zijn met de bal, dat kunnen ze niet opbrengen.

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik loop met Rosales de meeste tegenstanders eruit, maar met de voet aan de bal ben je altijd minder snel. Je ren trigger een paar keer achter elkaar indrukken, dan komt de bal los van je voet en kun je dus gaan versnellen. Dat moet je dus gebruiken om langs je man te komen. Dan win je het zeker op snelheid (tenzij je weer tegen een Roberto Carlos staat, dan wordt het lastiger :D).

Het gaat om de timing.

3. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd...

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien ook, net als bij FIFA 07. Dat dezelfde dag als in het echt ook tegen die club speelt, bij PES6? Bijv: Barcelona dag 1 tegen Sevilla dat het ook tegen hun moet en dag 6 tegen Real madrid, net als in het echt.

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    waar heb je die quote vandaan, en waar heeft het betrekking op?

6. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lijkt mij betrekking te hebben op de licenties van PES 6 ;)
    Hij was me al voor :)

8. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
  9. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oops vergeten...je moet inderdaad inloggen...dus je moet ff registreren.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks man, klinkt goed allemaal. Vooral dat hoge lobpassen en steekpassen nu weer nut hebben. Was echt een master in deel 4 met die dingen (was ook niet zo moeilijk toen), maar deeltje 5 was echt kut wat dat betreft. Ik hoop dat ze ook het scoren met een stiffie/lobje weer zoals in deel 4 hebben gedaan, want ook dat is in deel 5 een ramp.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik juist niet, in deeltje 4 was het wel erg makkelijk scoren met een stiftje... Hopelijk hebben ze het niet te veel veranderd...

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind de steek passes in deel 5 perfect, deel 4 was te makkelijk maar in 5 lukt het me ook vaak genoeg.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nog even hierop...
    Met spelers als Robben of Martins ren je toch écht wel een verdediger eruit! :)

Maar dan praten we ook over top teams. Bij een NL competitie waar het niveau verschil veel kleiner is, wordt het ook inderdaad lastiger om te maken.

Zoals AmolaS al aangaf, je mag blij zijn als elke speler lijkt:)!

En anders heb je nog altijd de Edit mode!

14. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ok, maar was die gast ook op dat Mission 360 evenement geweest (daar was ik nl. ook, kan hij denken dat ik iets gefilmd heb?), of juist X06 bijvoorbeeld? Daar is Mirik geweest.

Ik heb iig niks gefilmd. Maar er werd gisteren wel geflimd toen ik waarschijnlijk ook wel even in een edit menu rond liep te kijken.. vandaar mijn vraag :) Maakt verder ook niet uit.

15. basovich

basovich Guest

bron
    bleh!! vind dat reebok teken er altijd zo goedkoop uitzien :confused:..ben ik blij dat er ook nog die adidas ballen zijn :).

en hier een plaatje van de lobby van PES 6 (wel ps2 maar weet niet of dat veel zal verschillen)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  16. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0

hij zei op pagina 12 het volgende: "Played a few games at the Microsoft Xbox 360 Mystery Party last night". Dus daar is geweest...en blijkbaar waren er een paar personen van xboxworld.nl daar die het een en ander gefilmd hebben. Edit mode zou gefilmd zijn....dus ik ben benieuwd of we het filmpje te zien krijgen.

17. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, ben ook erg benieuwd
    woehoe deze game wordt zo hels :D

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die PS2 online-lobby er wel goed uit zien moet ik zeggen.. van mij mag hij zo ook wel in de 360 versie zitten..

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was de enige van de crew. En ik heb niks gefilmd..

Arjan en Kameo van de mod-crew waren er ook. En die hebben misschien wat gefilmd met hun telefoon. Maar niet dat ik weet iets van PES 6. Geef je dus weinig kans. En Mirik die iets van PES 6, en daarvan nogwel een editmode filmt? Fat chance :+

Oftewel, don't get your hopes up. Gaat niet gebeuren. Ze hebben ons waarschijnlijk horen praten, maar die film crew was van MS, hadden wij niks mee te maken!

20. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reebok en Konami hebben een contract afgesloten voor Pro Evolution Soccer 6. Reebok zal met Konami werken aan de marketing en promotionele campagnes van PES 6.

In de game zal je product placement van Reebok ook regelmatig voorbij zien komen. Je zult het Reeboklogo namelijk onder andere tegenkomen op de voetbal, op trofeeën en op de boarding in Pro Evolution Soccer 6. (GP)

nog 15 dagen *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina