De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0

staat dat ergens aangegeven dan??
    niet dat ik voor die TV ga maar als zulke dingen staan aangegeven dan ga ik effe beter kijken

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik kom net van de BCC af! :)
    Ben natuurlijk even gaan kijken voor de Samsung LE27S71B...
    In elk geval bevalt de winkel BCC mij wel. Slogan "Low Pricing, High Service" klopt maar half. Aangezien de prijzen op internet lager uitvallen, maar de service wel top was :)!

Over de Samsung LE27S71B...
    Ben blij dat ik erachter ben gekomen dat 68 Centimer meer dan zat is voor mij!
    Een opluchting toen ik hem zag, aangezien ik hem lekker groot vond.

Verder stond er een analoge zender op, en zag dit er al erg leuk en fel uit qua kleur.
    Verwacht dat HD toestanden er wel lekker uitzien. Dus ook een Xbox 360 zal er heerlijk op uit zien.
    Zo ook de verkoper, die schrok van de dingen die ik allemaal van de TV wist...
    *
    Wat wil je als je 1 maand lang bezig bent met zoeken...:cool:
    En hier allerlei mensen spreekt die er verstand van hebben!

Al met al zal ik dus de Samsung LE27S71B gaan aanschaffen, en daarbij geen spijt krijgen.
    Scheelt toch wel als je zo'n toestel ook DAADWERKELIJK in het echt ziet!

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  3. dannynima

dannynima Guest

De levering van mn 32LC25R van vandaag is verschoven naar 20oktober :mad: :'-(
    Mn dag is kapot =( heel de tijd w8 op een telefoontje datk uhm kan halen, maar nee.De winkelleider zou de 20ste er wel een leuk cadeau bij doen, ben benieuwd.
    |:- |:- |:- |:- |:-

4. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje info gelezen en denk toch dat voor deze ga sparen, is wel ziek ga maar eens in de winkel kijk hoe vet het er uit ziet (en of ik me t-shirt nat kwijl). maar tegen de tijd dat ik het geld heb is er wel een prijs drop geweest :)

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Winkels concurreren niet met Webshops, er valt als winkel gewoonweg niet te concurreren tegen Webshops. Er komen namelijk een heleboel zaken kijken bij een winkel waardoor de prijs aanzienlijk stijgt. Huur, arbeidskosten, elektriciteit voor de showmodellen e.d.
    Daarom is BCC misschien wel de goedkoopste winkel, maar daartoe worden niet de Webshops gerekend.

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel kan je webshopprijzen gebruiken *) .

'' Ja, maar deze kan ik op internet voor x prijs krijgen''

-''Zoo, dat is wel erg laag, dat kunnen wij helaas niet maken, maar ik kan hem wel voor x aan u verkopen''

Met winkelgaranties enzo, en sommige mensen vinden het zowiezo prettiger om in de winkel te kopen... dus dan is dit een goeie afding tip :b:

7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, zo kon ik ook nog 200 euro bij de winkel eraf krijgen. Maar de Webshop bleef zelfs dan nog 200 euro goedkoper en daar heb ik het wel voorover.

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik ben ook meer van de webshops. Maar mensen zoals mijn vader kopen liever in de winkel, en heeft ook zijn tv 150 euro goedkoper gekregen met die truc :)
    Zeg het ook meer voor die mensen *)

9. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de 32PF5331, kan hem voor 885€ in de plaatselijke videohandel krijgen :) . Alleen weet ik nog steeds niet welke verschillen er op de 32PF5331/10 of 32PF5331/12 zitten. Meestal is dit met de kleur iets, moet de zwarte hebben, welk moet ik nemen dan?

Het moet deze zijn:

@THX Chowmin, nu weet ik tenminste dat deze bestaat :), hoe zat het met de levertijden?

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    uhm bij ons volgens mij wel, i+ knopje geloof ik

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Toch wel leuk...
    Hij kost bij BCC namelijk 750, terwijl ik hem voor 630 euro via een Webshop kan krijgen :)!

Misschien leuk idee, om hiermee aan te komen.
    "of ik koop hem hier voor 680 euro, of ik rijdt 5 KM verder waar ik hem dan haal voor 630 euro verderop :cool:"

Ook zo vervelend als zo'n verkoper dan zegt...
    Oké, Rijdt maar gauw verder... :+

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zou je niet eerst zelf es kijken hoe het beeld is, maybe vind jij een ander beeld mooier ;)

Ik heb zelf eerst wel een half jaar onderzoek gedaan en gekeken wat ikzelf mooi beeld vond voordat ik mn lcd gehaald heb. Zou echt zelf eerst een paar keer kijken ;)

13. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Vond bij mijn laatste bezoek de 32PF9531 wondermooi, andere philips lcdtjes ook. Maar omdat 32PF9531 net iets te duur is voor mijn budget ga ik voor een nieuwer en goedkoper toestel

14. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ChaSe ik vind dat je een goede keus maakt :) je vind hier nog wat plaatjes (inclusief de mijne) + een filmpje http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1161305/2 _0/

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die kadootjes ken ik.
    Je krijgt rotzooi waar de verkoper niet van afkomt (broodrooster , MP3-speler met 64 of 128Mb geheugen).

Even een navraag gedaan , de gemiddelde levertijd van de 32LC25R is 1 week.

2e navraag de XD-Enige uit de 32LC25R is de zelfde als die van de 32LC2R.

16. dannynima

dannynima Guest

@ Melbuuln,

wel vaag dat er geen XD verbetering is bij de 32lc25r, het staat op www.modern.nl...maarjaa, het zal me een worst wezen.
    Volgens mij is de 32LC25R nog in geen enkele winkel geleverd, bij de meeste sites staan OOK de datum van 20-10-2006.
    Wuha zijn ze gek ofzo met een broodrooster :p ahahahaha, kga er morgen even langs hoor haaha,, als ze me flauwekul aan gaan bieden dan zeg ik doei IT's !.:9

Oja en wanneer komen OLED TV'S uit? Wat dynamike net noemde..., en wat is het verschil tussen een OLED en LCD?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  17. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
  18. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via internet geen idee? Ik heb hem in de winkel gehaald op de dag dat ik hem wou en toen hadden zij hem gewoon op vooraad!! :)

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Een winkel aankoop lijkt mij ook het prettigste.
    Dus ik ga nog een keer langs BCC en Media Markt, om te kijken wat ze mij als laagste prijs voor de Samsung LE27S71 kunnen geven...

@ NukeShell

Hoe heb jij dat aangepakt in de winkel?!
    Gewoon zeggen, dat als je hem hier niet goedkoper krijgt, je hem dan maar gewoon via Internet gaat halen?!

20. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er bij de plaatselijke shop ook wat kunnen afkrijgen. Gewoon zeggen "Mja het is hier wel duurder dan op sommige plaatsen". Bij mij gingen ze dan meteen een dikke 200€ naar benede \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina