Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep alles zal dan zo snel veranderen loop je een paar meter beginnen bloemen al te groeien?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat het zo is :eek: Maar stel je voor?! En idd we kijken eerst wel ff wat hun er van maken!! Maar wat ik dus probeer te zeggen is! Dat niet iedereen er net zolang over doet!! Dus niet dat zon persoon straks 98 is en een ander 25 :p :):
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jeej, boeien, gewoon afwachten want de game komt toch pas over een jaar uit.
     
  4. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    -_-' het gaat er hier nu toch om om de geruchten te bespreken (en de beetje feiten)

    Wat denken jullie btw wat ze van de groote nieuwe iets gaan maken?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond het Aging-System naar Experience eigenlijk wel lekker. Want hoe sterker je wordt, hoe ouder. Is logisch, vind ik eignelijk. :)
     
  6. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet, vooral niet als je je moeder ontmoet:p
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, oke, da's wel gaar. Dat je zusje en moeder niet ouder worden, en de Guildmaster na 65 jaar 't loodje niet 's legt! 8) Maar ja, 't zou bijvoorbeeld kunnen dat de anderen in Fable 2 ouder worden als jij ouder wordt.
     
  8. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten toch oppassen. Misschien moeten ze zorgen dat je op een gegeven moment niet ouder kunt worden. Stel je voor dat je een oude vijand hebt. (Dan bedoel ik in leeftijd, niet dat je hem al lang kent) en dat hij na een jaar zou sterven. Je vegt met hem over 3 quest. Dan haal je er 1, je speelt een tijd en zijn vervolgens 3 jaar voorbij:p
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon alles mee laten agen, krijg je ook leuke nieuwe dingen.
    Bijv: Burgemeester van Bowerstone glijd uit in badkamer = Burgemeester dood
    Nieuwe burgemeester = Pure evil }:]
    Jij word of z'n rivaal (good)O-) of je laat hem ook even "uitglijden" }:] , zodat je zelf burgemeester word!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klinkt leuk, maar koester niet teveel hoop. :) Lijkt me ook kut BTW, dat de burgemeester uitglijdt...
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ , was maar voorbeeldje van het nieuwe action/reaction system wat ze "verbeterd" hebben (eerst maar zien dan geloven:9 )
    Maar hottest topic bij de boards van lionhead is toch wel of Fable 2 co-op gaat of niet.
     
  12. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-Op??
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterk gerucht ja, kijk de trailer maar is goed en let op het stukje met de balvarine
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee vond ik niet want ik wou express geen skills lvl'en omdat ik niet ouder wou worden. Omdat ze dan zou oud en rimpelig worden. Hoewel als ze het ouder worden dmv tijd verloop doen kan ik er helemaal niks meer tegen doen. =(

    Hoop dan dus wel dat er weer een tempel komt waar je dan voortdurend gebruik kan maken van het jonger worden functie.
     
  15. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik hoop dat ze het gewoon anders maken
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Aging ging niet op skill bij fable 1 maar om hoever je in het spel was qua tijdlijn/verhaal. :9
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :+

    Wat zeg jij nu? 8)

    Als jij bij Fable een aantal Skills upgrade wordt je ouder. Probeer 't maar. Je gaat naar de Guild en kijkt hoe oud je bent, vervolgens level je wat Skills en kijk je opnieuw hoe oud je bent. Tadaa, zoveel jaar ouder. Het is ook voor een deel met hoe ver je in het spel bent, maar niet al mijn karakters waren even oud toen ik het tegen Jack of Blades opnam hoor. ;)
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zal wel komen omdat ik altijd op zelfde manier lvlde dan :+
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zin om alles door te lezen in deze thread, maar is er al nieuws over de vrijheid? Ik hoop echt dat de wereld meer word zoals in Oblivion. Fable was fantastisch, maar ik miste echt een vrijere wereld. Door een bos lopen, tussen de bomen, gaan waar je wil. ipv kleine stukjes land die met elkaar verbonden waren.
     
  20. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is nog niet veel bekent eigenlijk;) Maar volgens mij is de vrijheid groter en de paden niet directer;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina