Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mission 360 dus, jammer dat ik te laat achter het event kwam anders had ik met een winkelier mee kunnen gaan.

Zag in mission 360 dat je daar ook al had gepost, en had gezegd dat je wat zou uploaden?\o/

Maar als het teveel moeite is niet doen hoor ..! ik bedoel er is genoeg te zien op internetn :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De footage is aan het uploaden, maar het wil niet echt vlotten. :mad:

3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vol verwachting klopt mijn hart O-)

Toch heb ik eigenlijk een hekel aan footage :+, dan heb je alleen maar meer zin in de game, en als je dan dus weet dat je het nog niet kan spelen is dat irritant..!:emo:

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nog niet gepost geloof ik he?
    Dit is em dus:) Longsleeve dus, dat vink wel lekker!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En hier dan de footage, het is wat low res, maar het is redelijk te zien (het blijft een digitale fotocamera). ;)
    klik

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ziet er wel erg goed uit, maar het duurde wel even voordat de lotus die gast in de gaten had toen hij naast hem stond ;). Voor de rest netjes geschoten.
    Ben we ongeloofelijk pist dan er geen GoW was toen ik naar de mission 360 ben gegaan:mad:

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes..:). Zijn die stukjes tussendoor, die zogenaamde intrestpoints kun je die ook skippen? 1 keer zien ok, maar als je net erna plat gaat en weer een stukje overnieuw moet hoef ik dat niet meer te zien.

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zeker wel gaaf! :)
    Ziet er netjes uir hoor. Je ziet duidelijk wat er op het scherm gebeurt...

En ook dat ziet er goed uit ... :cool:

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een demo binnen 48 uur !!?

Woensdag 11 oktober 2006 - Er doen op het internet steeds meer geruchten de ronde dat er binnen 48 uur wel eens een demo van Gears of War zou kunnen verschijnen. Dit gerucht heeft alles te maken met de teaser website van Gears of War die gisteren is geopend. Om de één of andere reden is deze slechts 48 uur bereikbaar, waardoor gesuggereerd wordt dat er na deze 48 uur wel eens iets zou kunnen gebeuren.

En dat is niet alles. Mensen die zich ingeschreven hadden op de Gears of War nieuwsbrief kregen deze exclusieve website per link toegestuurd, samen met een cryptische boodschap: "Marcus Fenix has been located. You have 48 hours to mobilize." Wat dit betekent? We hebben geen idee.

Mark Rein, één van de mannen achter Gears of War, heeft op het Kotaku forum overigens ontkent dat het om een demo gaat. Toch is de hoop nog niet helemaal verloren, want ze zouden een dergelijke verrassing nooit toegeven, toch?

Binnen 48 uur zullen we het in ieder geval weten, en anders blijft het wachten tot november. Hoe dan ook, Emergence day komt dichter en dichter bij, zoveel is zeker.

bron xbox360only.nl

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Interessant! :cool:
    Dat wordt zeker wel XBW en de MarketPlace in de gaten houden, om hem meteen te kunnen downloaden.

Zou in elk geval wel strakke actie zijn, zo via de Mail en de spanning erin houdend!

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens er gaat echt geen demo komen...

Waarom zouden ze? De pre-orders gaan als warme broodjes... Waarom zouden ze dan een demo release-en voordat de game uit is, mensen hoeven niet overgehaald te worden en een demo zou alleen de hype kunnen verslechteren, ik zou er dus maar niet op rekenen....

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Van een ander forum: Misschien komt GoW gewoon wel in de winkels na die 48 uur. Die term emergence day slaat nergens op als het niet een onverwachte datum is.

Hehehehehe, dat zou pas leip zijn!

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het duurt nog maar een maandje, maar een demo zou gewoon erg cool zijn :) Wil wel eens weten hoe dat cover systeem werkt!

14. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leip dude..

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ze houden wel de spanning erin bij iedereen op deze manier :)

en ik denk dat er best kans een kans is dat de demo gaat komen ..er was ook een medewerker die had gezegd "dat ze nog iets achter hadden gehouden wat een verrassing was" ik ben benieuwd .. ik weet wel dat ik helemaal gek word als ik vandaag of morgen een demo opstaat !!

btw: wanneer loopt die 48 uur eigenlijk af ? vanavond of morgen pas ?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Groningse stopwoordjes, zal het niet meer doen :):

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je naar gearsofwar.com gaat... springt ie door naar http://gearsofwar.com/Emergenceday/

wtf!! Het is in amerika net na middernacht nu.... 12 oktober.... komt Emergence Day 1 maand eerder????

Nu snap ik het niet meer.... whaaaaa

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hehehehe, zou ik dan toch gelijk hebben? :9

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *krijgt hoop :)*

20. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap er vrij weinig van!! Hij is een maand te vroeg vrij gekomen boehoe...eer hij in Nederland is aangekomen leven we al lang op 17 November!!! _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina