zag er inderdaad ook heel mooi uit =D die shop was trouwens wel een hoop propaganda praat ik denk zomg kopenkopenkopen maar neeeeeeeeee omzet verhogen blaat mensen nog meer aansmeren
En Pro Evo 6 gespeeld / bekeken. Ik heb veel meer bij dat spel gestaan dan bij GOW. Gelukkig stonden de kasten naar elkaar en is ook GOW me niet ontgaan (ook eerste level doorgespeeld). GOW ziet er echt fan-tas-tisch uit in beweging zeg. Wisten we natuurlijk allang, maar goed om te zien dat het spel ook indruk maakt als je hem speelt / live bekijkt. En MrX stond de hele avond vastgeketend aan de GOW debug unit Enthousiast dat hij was Voor mij was PES 6 hét spel van het evenement. En er liepen heel wat mensen om me heen die dat ook vonden. Er waren zelfs meerdere Sony aanhangers die aangaven toch een 360 te gaan kopen voor dit spel. Zo lekker speelde het. Al met al echt een top evenement. Complimenten MrX. Top DJ, veel sfeer, genoeg Xboxen, eten/drinken goed verzorgd en vooral een 'positieve vibe' overal.
OMG...wat heb ik veel gemist..ben ook n week gelede geweest maar helaas geen GoW ... ach ja nog ff wachten en kan m game PS..Xbox live vision is ownage
Was echt top gisteravond! Alles was keurig verzorgd, voldoende demopods, eten en drinken was uitstekend, gezellige sfeer, goede muziek/DJ en zoals al is aangegeven een positieve vibe. Echt keurig MrX, bedankt Echt leuk om te zien dat MrX echt enorm gepassioneerd is voor zijn werk en voor Gears of War. Tja, en Gears of War Wat een topgame. Ik wist dat het een heel mooi en heel gaaf spel was, maar als je het dan zelf speelt, dan weet je echt niet wat je meemaakt. Het was echt waanzinnig. Heb nog wel wat footage, zal ik vanavond nog wel even uploaden. Rainbox Six Vegas was top en DOAX2 en PES6 waren ook leuk!
Zo te lezen was ik gisteren niet de enige XBW member die daar aanwezig was. Ik was trouwens die aziaatische jonge die hele tijd bij die GoW pod stond ;p. Iedereen is super enthousiast over de game maar volgens mij ben ik de enige die kritisch is over de game. Heb hele kritische vragen aan de man bij de Gow pod gesteld maar hij bleef koel. Zo vond ik de AI niet top en was het spel te makkelijk. Het ontbreken van een first-person view en bloedbalk (het spel werkt op auto-recovery) is naar mijn mening vreemd maar niet erg. Grafisch zag het er zeer goed uit. De game kan je zonder twijfel bestempelen als tweede-generatie Xbox 360 games maar nog lang niet als Halo beater of shooter van 2006 zoals velen beweren.
Vreemd. Een spel doet wat anders, de developer kiest er bewust voor een over the shoulder view te maken, buiten de traditionele hokjes van het shooter genre te denken. Dat is wat mij betreft lovenswaardig. En fris. Liever dat dan altijd hetzelfde soort spel in een andere setting. Daarnaast speelden we zonder geluid. Volgens mij een heel andere belevenis dan met. De Insane mode was trouwens ook nog niet beschikbaar, dus of het spel uiteindelijk echt zo makkelijk blijft op alle niveaus, moet nog maar blijken. Kritiek mag altijd, moet ook zelfs. Maar aan deze demo kun je niet al die conclusies trekken.. Zo´n beetje alle pers die dit spel uitvoerig hebben gespeeld zien het spel wel als een spel die de hype waarmaakt. Het is normaal ook niet helemaal mijn type spel, maar ga hem toch zeker halen. Absoluut, pre-order kit is al besteld. Het idee dit met 8 man, liefst vrienden/bekenden, online te spelen (unranked, maakt mij geen bal uit) is heel erg vet.
Hehehe, ik was die koele likker. Tja, weet je, de meesten die het speelden hadden al moeite met "Casual", maar ik zag jou ook wel er makkelijk doorheen rennen. Je moet als hardcore shooter ook beseffen dat velen zo niet de meesten niet kunnen tippen aan jouw kwaliteiten. Als het voor jou uitdagend is, dan is het voor 90% niet meer speelbaar. Denk aan Ninja Gaiden. FPS en auto recovery zijn keuzes. Niet perse beter of slechter, maar domweg een andere aanpak als in de meeste FPS games waar je op zoek moet naar medic kits. Er zit wel iets dergelijks in, maar dat is dus team georienteerd Speel jij trouwens Rainbow Six en Splinter Cell? Gewoon uit interesse hoor.
Heb net wat foto's uit je blog bekeken en herken je nu pas ;p. Maar idd, ik speel zowel RS als SC (of speelde, want laatste deel is alweer tijdje geleden). Hoezo btw?
raar Chase. Ik heb maandag mailtje gestuurd. Gisteren antwoord. Als ik Roy van MicroMedia mag geloven dan krijg ik vandaag eindelijk m'n Xbox360 binnen. Hij heeft gezegd dat ze hem gisteren zouden versturen. Kost wel wat moeite om wat info los te krijgen. 2x Bellen. (Zeggen 2x mail maar) 1e mailtje (Pas na 2 weken antwoord, en maar voor de helft beantwoord) 2e mailtje. Boos mailtje van mijn kant binnen 2 dagen mail terug. En nu eindelijk duidelijkheid. Laat nog wel even weten of ik hem ook daadwerkelijk heb gekregen. Anders wordt het weer bellen. Maar dan wordt ik echt kwaad.
hoe ongeduldig kun je zijn? Ik belde vandaag even met ze om het afleveradres te wijzigen ivm vakantie, en tijdens het gezellige gesprek (leuke meid!) gaf ze toe af en toe helemaal gek te worden van het aantal ongeduldige telefoontjes die ze kregen. Aan de ene kant begrijp ik dat je snel wilt gamen.. maar aan de andere kant proberen zij zo snel mogelijk de 360's te versturen. Ze werken zo snel als ze kunnen, en als iedereen dagelijk blijft bellen/mailen gaat dat zeker niet sneller.
Heb zelf nog niet gebeld maar gemailt heb éénmaal een antwoordt gekregen. Enkele dagen geleden ook gemailt geen enkel antwoord terug. Duurt nu bijna 20 dagen..
@Demolition-Man. Ik snap dat ze er helemaal gek van worden maar dat is ook wel gedeeltelijk hun eigen schuld. Ten eerste staat bij de orderbevestiging dat ze hem verzenden binnen enkele dagen na betaling. ---Nou dat doen ze dus al niet. Ten 2e ze komen beloftes niet na. Woensdag is tegen mij gezegd in een mail dat ze hem zouden opsturen en dat ik hem vandaag zou ontvangen. --Dat is dus ook al niet waar. Weer niks ontvangen. Dus dat ze gek worden van telefoontjes is toch wel hun eigen schuld.
true, maar boze mailtjes sturen helpt echt niet hoor. Zoals ik al zei: ze werken zo snel als ze kunnen. Lopen zeiken versnelt het proces echt niet.
Zo, Mission 360 zit er op. Voor iedereen van xbw die langs is geweest: bedankt voor jullie komst en interesse. Tot de Gameplay 2006! PS Iedereen die een Xbox360 heeft besteld: alles zal goedkomen, alleen duurt het ff wat langer dan gehoopt/verwacht. Op mijn weblog heb ik nog de privacy geschonden van 3 xbw admins door een foto waar zij ook opstaan tijdens Mission 360 te posten.
Ik ben alleen parttime crew (o.a. de voetbal game reviewer hier) Paul, en geen admin/mod. Maar over 1 ding heb je gelijk; ik was die PES 6 gek Snap je nu ook gelijk waarom! Bedankt dat we langs mochten komen. Heb een top-avond gehad! En de mission 360 werkt, woensdag avond heb ik al 3 collega's op visite gehad en lekker gemaakt voor een 360. Die gaan er binnekort allemaal 1 kopen. Voor, je raad het al, o.a. PES 6, GOW en de combi PGR3 / Forza 2 + stuur.